Web Analytics Made Easy - Statcounter

پولاد خبر داد: تعداد ۱۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر که در رویداد ملی فهما و سامانه بچه های مسجد بهترین فعالیت را داشتند در ۱۸ اسفند در رسانه ملی معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از  بوشهر،«علیرضا پولاد» روز سه شنبه (8 بهمن) در نشست با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با بیان اینکه در راستای اجرایی شدن نظام ارزشیابی رویداد ملی فهما فعالیت‌های کانون‌های مساجد رونق گرفته و آنها را هدفمند و منسجم‌تر از پیش کرده است، اظهار داشت: رویداد ملی فهما موجب شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی کانون‌های مساجد در سطح کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با تاکید بر اینکه راه‌اندازی سامانه بچه‌های مسجد و ثبت فعالیت کانون‌ها در این سامانه موجب شده کانون‌ها و فعالیت آنها بیش از پیش شناخته شوند تصریح کرد: کانون‌ها با توجه به ارزیابی کارکرد و میزان فعالیت خود امتیاز کسب کرده و بر اساس همین فعالیت‌ها بودجه دریافت می کنند.

  

پولاد همچنین‌ درباره چگونگی عملکرد کانون‌ها، ارکان، اعضا، اخبار و آگهی‌ها و بخشی از فعالیت‌های کانون‌ها و همچنین طرح های ارسالی در سامانه بچه‌ها ی مسجد توضیح داد و افزود: در میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) کانون های برتر در خصوص رویداد ملی فهما معرفی می شوند و پایتخت فهما کشور انتخاب می شود.

 

«سید حسین ناظر» در این نشست با تاکید بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین ظرفیت برای برگزاری فعالیت های درون مسجد می باشد.

 

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به اینکه مساجد پایگاه اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی و جبهه مقابله با تهاجم فرهنگی می باشند تصریح کرد: با توجه به گستردگی وجود متولیان مساجد در سراسر کشور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان محور اصلی فعالیت های مساجد نقش تاثیرگذاری را ایفا می کنند.

 

وی با تاکید بر آمادگی کامل صدا و سیمای مرکز بوشهر برای همکاری های دوجانبه با ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اظهار داشت: برخی از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر فعالیت های بسیار خوب و موثری در سطح ملی انجام می دهند که لازم است این کانون ها بیشتر معرفی شوند.

 

در پایان این نشست مقرر گردید که تفاهم نامه ی دوجانبه ای تدوین شود تا در رستای آن تعداد 10 کانون فعال استان بوشهر در رویداد ملی فهما در 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در رسانه ملی معرفی شوند.

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت