Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت ظهر سه‌شنبه در سومین نشست تبیینی، اطلاع‌رسانی و خبری استان ذیل شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی استان به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری بابیان اینکه برای به نتیجه رسیدن سامان‌دهی خبرنگاران نیازمند به فراهم شدن بسترها و زمینه‌های لازم هستیم، ابراز داشت: در نگاه اول می‌بایست دغدغه وجود داشته باشد به این معنا که خبرنگاران و روابط عمومی‌ها و ارشاد به عنوان متولی این بخش این مهم را مطالبه گری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تا زمانی دغدغه‌ای وجود نداشته باشد امور به سروسامان نیز نمی‌رسد، افزود: در وهله نخست می‌بایست خبرنگاران نیز می‌بایست مانند هر صنف دیگری برای صیانت از حقوق و هویت صنفی خود دغدغه داشته باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تشکیل شورای سامان‌دهی خبرنگاران به همه خبرنگاران ابلاغ‌شده است، ابراز داشت: در ابتدا می‌بایست ساختاری ایجاد شود که این مهم فراهم و اعضای این کمیته تشکیل شدند منتها نیازمند تهیه شاخص‌هایی به عنوان ارزیابی است که این نیز در دستور کار قرار دارد.

فضیلت بابیان اینکه سامان‌دهی خبرنگاران و رسانه‌ها هنوز در هیچ استانی اتفاق نیفتاده است، در ادامه تصریح کرد: یکی از مشکلات موجود وجود خبرنگاران متعددی به عنوان مثال برای یک شهرستان کوچک است که ممکن است بسیاری از آن‌ها خبرنگار واقعی نباشند لذا نمی‌توان منتظر ماند تا این سامان‌دهی درجایی از کشور رخ دهد باید کاری کرد.

وی بابیان اینکه در ابتدا می‌بایست مرجعیت دستگاه فرهنگ و ارشاد در حوزه رسانه به رسمیت شناخته شود، افزود: به عنوان مثال در بحث آگهی‌ها دستگاه‌های اجرایی آن را از طریق ارشاد به رسانه برسانند و خارج از این موضوع با اقتصاد و دارایی مکاتبه صورت خواهد گرفت تا ذی‌حسابان سندها را پاس نکنند و توزیع از طریق متولی باشد که هنوز این امر نیز اتفاق نیفتاده است.

کد خبر 4838624

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته خبری تلنگر چهارشنبه هر هفته موضوعات انتقادی سیستان و بلوچستان را به تصویر می‌کشد.

شما هم می توانید سوزه های تلنگری را به شماره ۰۵۴۳۱۱۶۵۰۱۶ اعلام کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • شادی بلینگام و واسکز در تهران تکرار شد! (عکس)