Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به رغم همه توطئه های دشمن همواره پیروز بوده و این بار هم با یاری خدا  و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب برگ زرینی در تاریخ برای ایران و استان رقم خواهیم زد .
وی اظهار داشت: در این مقطع حساس تصمیم گیری و اقدام درست در سرنوشت کشور بسیار موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی توضیح داد: همان طور که عمل مردم در سال های ۳۲ و ۴۲ و همچنین در دوران دفاع مقدس بر سرنوشت آیندگان تاثیر گذاشت امروز هم در شرایط یک آزمون بزرگ الهی هستیم که با تکیه بر رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب و دلسوزان کشور بار دیگر سرافراز و سربلند خواهیم شد.
معاون عمرانی استاندار لرستان نیز گفت: یکی از کارهای واجب که باید با جدیت در جامعه پیگیری شود ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
گودرز امیری اظهار داشت: انسانهای بزرگ در زمان حیات و دوران پس از مرگ در زندگی مردم و تحولات اجتماعی تاثیرات بزرگ و عمیقی برجای می گذارند که شهید سپهبد سلیمانی یکی از بارزترین نمونه های این انسان هاست.
وی تصریح کرد: سردار سلیمانی افتخار لرها و یک شخصیت جهانی است که بدلیل عدم اتخاذ موضع تند سیاسی، محبوب همه اقشار و گروه ها بود.
امیری ادامه داد: شهید سلیمانی علمدار مبارزه با تروریست بود که در نهایت بدست این عوامل پلید به شهادت رسید و موجب رسوایی آنها در تمام جهان شد.
وی شهادت سردار سلیمانی را موجب اتحاد و همدلی بیش از پیش همه آزادی خواهان جهان دانست و افزود: امروز همگان برای جمع کردن بساط آمریکا از منطقه متحد شده اند از طرف دیگر این حادثه باعث تقویت جبهه مقاومت اسلامی در منطقه شده است.
وی تاسیس موکب ها را یکی از اقدامات ارزشمند شهید سلیمانی دانست و گفت: تاثیر این اقدام علاوه بر ارائه خدمات به زائران امام حسین(ع)، در سایر ابعاد نشر فرهنگ ایثار و شهادت بی نظیر بوده است.
وی ادامه داد: موکب ها علاوه بر خدمات به زائران در سیل ویرانگر امسال منشا خدمات بسیار ارزشمندی بودند به طوریکه شاید هیچ نهاد دیگری نمی توانست آن حجم عظیم خدمت رسانی را انجام دهد. وی تصریح کرد: این موکب ها با سازماندهی بهتر و استفاده از تیم های تخصصی می توانند خدمات بهداشتی درمانی مهمی را در اربعین حسینی ومناطق محروم ارائه دهند. 

برچسب‌ها استانداری لرستان قاسم سلیمانی امام جمعه خرم آباد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری لرستان قاسم سلیمانی امام جمعه خرم آباد استانداری لرستان قاسم سلیمانی امام جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم

گروه اندیشه: آیت الله دکتر سید مصطفی محقق داماد در کانال خود فایل صوتی و تصویری ای را در در باره شهید مطهری منتشر کرد. این خاطره در همایش بین المللی بازاندیشی آرای استاد مطهری در مواجهه با مسایل امروز در بهمن 1399 مطرح شده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این خاطره مربوط به آخرین روزهای حیات استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری است. محقق داماد می گوید که «چهارم اردیبهشت سال 1358 پس از درس اصول مرحوم استادم مرحوم آیت الله العظمای لاریجانی، به طرف منزل آمدم که دیدم مرحوم استاد مطهری در منزل ما تشریف دارند. آمده بودند که بعد از استراحت و نماز نزد امام بروند.»

او در ادامه افزود: «من که وارد شدم، دیدم روزنامه ای دست ایشان است (اطلاعات یا کیهان). دراز کشیده بودند و روزنامه می خواندند. من که وارد شدم سلام کردم و ایشان نشستند. خوشامدگویی کردم. گفتند اگر کاری دارید عجله نکن، من این جا هستم و استراحت می کنم.»

محقق داماد در ادامه گفت: « زمانی که نشستم ایشان (آیت الله مطهری) صدا زدند که فلانی روزنامه را امروز دیده ای؟ گفتم نه. گفت دیروز سپهبد قرنی را ترور کردند. گروه فرقان این قضیه را به گردن گرفته است و در بیانیه خود گفته است که ما قم را به خاک و خون می کشیم. یعنی گروهی که تصمیم داشتند ترور کنند، حرف اول نام کسانی که می خواستند ترور کنند، جمع شده بود در این کلمه که «قم» را به خاک و خون می کشیم. (ق . م)»

محقق داماد افزود: «ایشان فرمودند که خودشان (فرقان) هم گفته اند که چند روحانی در لیست ما است و تنها ارتشی ها نیستند. ایشان فرمودند که به نظرم آن «م» من باشم. کلمه «م»، که پشت سر «ق» قرنی بوده، و بعدش «م» هست، حتما مطهری و من هستم. این طور فکر می کنم.»

این استاد حوزه و دانشگاه در ادامه با اشاره به توصیه اش به شهید مطهری در باره محافظت از خود گفت: «به ایشان گفتم اولا خدا نکنه، حالا اگر این طور است، چه مانعی دارد که شما یک مقدار احتیاط کنید. کمتر بیرون بروید، در ملاء عام ظاهر نشوید یا با محافظ بیرون بروید. آن روز هنوز بحث محافظ و ...نبود.»

محقق داماد صحبت مهم شهید مطهری را این گونه بیان کرد: «جمله ای که شاهد عرض من است این جمله است که (شهید مطهری ) گفتند خدا شاهد است این از اعتقاد من است و به این مسئله باور دارم که اگر «م» همان من باشم، و من را ترور کنند، من یقینا معتقدم که شهید هستم. زیرا به نظر من حرف صاحب جواهر کاملا درست است که اگر کسی برای حفظ هسته مرکزی اسلام، در دفاع از هسته مرکزی اسلام کشته بشود، مصداق واقعی شهید است. این گروه مرا هدف قرار داده اند چون می دانم که این ها می خواهند چهره اسلام را دگرگون کنند، من هم مقابلشان ایستاده ام، هیچ کوتاهی نکرده ام، و نخواهم کرد. ولذا من معتقدم که اگر این کار را بکنند یقینا شهید می شوم.»


216216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902158

دیگر خبرها

  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول؛ فردا: رقابت پاکدامن و رهبری در دور سوم
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم