Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-05@22:05:04 GMT

هیسپان تی وی و نمایش درد و رنج مردم جنگ‌زده سوری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۶۷۷

هیسپان تی وی و نمایش درد و رنج مردم جنگ‌زده سوری

گروه هنر ــ مجموعه مستند «ازمیر، بازار انسان‌ها» با هدف پرداختن به وضعیت زندگی مردم جنگ‌زده و آواره سوری و تلاش آن‌ها برای فرار از جنگ و رسیدن به زندگی بهتر، روی آنتن شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان تی وی ‌می‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه هیسپان تی وی، این مستند درباره مردم جنگ‌زده سوری است که برای فرار از جنگ راهی کشور‌های دیگر می‌شوند و نشان می‌دهد که این مردم در آرزوی رسیدن به آرامش و رهایی از بدبختی و جنگ و نیرو‌های داعشی، دچار چه مصیبت‌هایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ترکیه یکی از کشور‌هایی است که این افراد به آنجا پناه می‌آورند تا بتوانند از آنجا به اروپا برسند.
در این مستند می‌بینیم که پناهندگان از سختی‌های زندگی در ترکیه و از طرفی دیگر مشکلاتی که برای مهاجرت متحمل می‌شوند، می‌گویند و اینکه در این راه و از روی ناچاری مجبورند به قاچاقچیان اعتماد کنند و در نهایت ته‌مانده دارایی خود را نیز از دست می‌دهند.
مستند «ازمیر، بازار انسان‌ها» نشان می‌دهد که چگونه ازمیر ترکیه تبدیل به مکانی برای قاچاق انسان‌ها و پناهندگان شده است. بیشتر مشتریان این قاچاقچیان سوری‌ها، عراقی‌ها و افغانی‌ها هستند و هر قیمتی و هر میزانی را که بخواهند برای خروج این پناهندگان طلب می‌کنند و حتی بسیاری از این افراد در مسیر رسیدن به اروپا جان خود را از دست می‌دهند.
مستند «ازمیر، بازار انسان‌ها» روز چهارشنبه، نهم بهمن‌ماه ساعات ۰۷:۳۰، ۱۴:۳۰، ۲۰:۳۰ و دوشنبه ۰۱:۳۰ برای مخاطبان اسپانیایی‌زبان شبکه هیسپان تی وی پخش خواهد شد. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: هیسپان تی وی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» دوباره روی آنتن

سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ در شبکه نمایش مهمان بینندگان و مخاطبان خود خواهد بود.

برنامه هفت از برنامه‌های باسابقه و پر مخاطب تلویزیون در حوزه نقد سینماست که ابتدا در شبکه سه سیما پخش می‌شد و بعد از مدتی پخش آن به شبکه نمایش رسید. این برنامه را مجریان متفاوتی همچون فریدون جیرانی، محمود گبرلو، محمدحسین لطیفی و بهروز افخمی بر عهده داشتند. «هفت» این روزها با بهروز افخمی به آنتن بازگشته است، کارگردانی که در سینما و تلویزیون نام آشناست و معمولا با نظرات متفاوتش در زمینه‌های گوناگون در ایجاد فضای نقد و گفت‌وگو موفق بوده است. 

باید دید برنامه هفت در فصل جدید تا چه اندازه می‌تواند با حضور چهره‌های سینمایی و همچنین طرح بحث‌های روز و کارآمد، جریان‌ساز و روشنگر باشد.

جهت مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نمایش مستند «مدرسه در دست بچه ها» در موزه سینما
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق