Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:54:20 GMT

مدیران شعب اخذ رای باید پاسدار خون شهدا باشند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۶۹۱۷

مدیران شعب اخذ رای باید پاسدار خون شهدا باشند

فضل الله رنجبر روز سه شنبه در اولین جلسه توجیهی - آموزشی نمایندگان فرمانداری کرمانشاه در شعب اخذ رای؛ رای را حق الناس مردم و صاحبان رای (کاندیدا ها) دانست و بر نگاه خدا محوری، بی طرفانه و عادلانه نمایندگان فرمانداری پای صندوق های رای تاکید کرد.

وی در ادامه از نمایندگان فرمانداری خواست اگر بستگان آنها در انتخابات نامزد است و یا خود می‌خواهند در ستاد انتخابات مجلس فعالیت کنند از نمایندگی پای صندوق های رای انصراف دهند و تلکیف را از همین ابتدا روشن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر با تاکید بر سلامت و قانون مندی برگزاری انتخابات همه را موظف دانست که در انتخابات به خاطر پاسداشت خون شهدا و فداکاری های زیادی که در طول انقلاب برای سربلندی ایران اسلامی شده همچنین آینده و سرافرازی کشور حضور فعال و باشکوه داشته باشند.

او نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رای را مجریان دولت و مسوول آن شعبه اعلام کرد که باید کمال بی طرفی، اجرای قانون و مقررات انتخابات را رعایت و مدیریت کنند.

رنجبر همچنین گفت: تمام وسایل و لوازم انتخابات اعم از صندوق های رای، برگه های اخذ رای و تعرفه یک روز قبل از انتخابات تحویل نماینده‌های فرمانداری می‌شود و آنها باید حتما یک ساعت قبل از شروع انتخابات در شعبه تعیین شده حضور داشته باشند و تا پایان روز انتخابات مسوول نگهداری هرآنچه که تحویل گرفته‌اند هستند

وی در پایان بیان داشت: برای شهرستان کرمانشاه ۶۰۰ شعبه اخذ رای تعیین شده که ۴۳۹ شعبه ثابت و ۱۴ شعبه سیار برای جمع آوری رای اماکن عمومی مانند پادگان ها و بیمارستان های شهر کرمانشاه است و مابقی در سطح بخشداری ها و روستاهای شهرستان مستقر خواهد شد.

شهرستان کرمانشاه بیش از نیمی از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و دارای پنج بخشداری و بزرگترین شهرستان کشور است. 

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، کارگاه آموزشی نمایندگان فرماندار، ناظران، کاربران سامانه و سایر عوامل هیئت اجرایی برگزاری مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در سالن همایش‌های شهرداری قائمشهر با حضور مسئولین شهرستانی و فرمانداری برگزار شد.

در این دوره آموزشی با توجه به تغییرات عمده‌ای که در قانون انتخابات صورت گرفته، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب ثابت و سیار عوامل اجرایی انتخابات، با آخرین قوانین و مقررات آشنا شدند.

در این کارگاه، تأکید شد که محوریت و مدیریت شعبات با نمایندگان فرماندار است و تمامی عوامل برگزار کننده انتخابات باید بی‌طرفی کامل خود را مدنظر قرار دهند.

در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور، بر اساس ماده ۱۳ قانون انتخابات که به همه مدیران ابلاغ شده، نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات ادارات باید در اختیار عوامل اجرایی انتخابات قرار گیرد.

مردم، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و برای نام نویسی به عنوان عوامل اجرایی حضور فعالی داشتند.

لازم به ذکر است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۳ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور از جمله شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد.

نامزدها، علی کشوری، کمال علیپور، مصطفی معلمی و عمران عباسی بعنوان ۴ نامزد راه‌یافته به مرحله دوم در کارزار انتخاباتی حوزه‌های یادشده با هم به رقابت خواهند پرداخت.

خبرنگار: محمدرضا کوچکسرائی

انتهای پیام/

کد خبر: 1228451 برچسب‌ها ایسکانیوز انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزش عوامل اجرایی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در قائمشهر برگزار شد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان