Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کتاب «فرزند عمار» روایتی از زندگی شهید محمد تندسته که در انتشارات ۲۷ بعثت منتشر شده است. تاریخ انتشار: 15:46 - 08 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۳۲۸ به گزارش خبرنگارگروه فرهنگی خبرگزاری میزان، کتاب «فرزند عمار» زندگی‌نامه مستند شهید محمد بهرام تُندَسته از فرماندهان گردان عمار لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله به همت نشر ۲۷ بعثت منتشرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بیشتر بخوانید: برای مطالعه تازه‌‌ترین خبرها از انتشارات ۲۷ بعثت اینجا کلیک کنید شمسا سبزیان این کتاب را در ۱۴۴ صفحه و هفت بخش نوشته است. روایت کتاب که از آغاز زندگی پدر و مادر شهید شروع شده، با خاطرات کودکی محمد در محله نوبنیاد و ماجرا‌های مدرسه رفتن او ادامه می‌یابد و پس از نوجوانی، جوانی و ارتباط محمد با مسجد محله، به روز‌های پر تب‌وتاب انقلاب و شروع جنگ می‌رسد.

نثر داستانی و صمیمی کتاب «فرزند عمار» این فرصت را به خواننده می‌دهد تا در هر صفحه با زندگی این شهید همراه شود.   در بخشی از کتاب می‌خوانیم:‌   می‌گفت: فقط شهادت. آرزوی شهادت در چهره و چشمانش موج می‌زد. تنها آرزویش بعد از پاسدار شدن و پوشیدن لباس سپاه، شهادت بود. کم‌ترین زمانی که نیاز بود، در تهران می‌ماند. روزشماری می‌کرد که این یک هفته یا ده روزی که به مرخصی آمده، تمام شود و برگردد منطقه.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار ادبیات انتشارات 27 بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • مستند جوانمرد؛ روایتی از زندگی شهید غیرت حمیدرضا الداغی
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • روایتی از شهید لشکر فاطمیون + فیلم
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • کتاب «یوسف گم گشته باز آید» در ماهشهر منتشر شد
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت