Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیرآموزش‌وپرورش با صدور پیامی در گذشت معلم خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرحومه سرکار خانم  پروانه آغاجاری هرروز برای رسیدن به مدرسه محل خدمتش در روستای طلاگه شهرستان هندیجان، جاده زیدون را طی می‌کرد که هفته گذشته در این مسیر با خودروی شخصی، دچار واژگونی شد و جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این حادثه محسن حاجی میرزایی با ارسال پیامی درگذشت معلم هندیجانی در سانحه تصادف را تسلیت گفت. متن پیام محسن حاجی میرزایی به شرح زیر است:

 «به همت بلند معلمان این سرزمین، پرچم سه رنگ و پرافتخار جمهوری اسلامی ایران حتی در صعب‌العبورترین مناطق روستایی و عشایری این کشور بر سر در مدارس در حال اهتزاز است و این سندی ماندگار از عشق و ازخودگذشتگی سرداران دانایی، دانش و آگاهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

معلمان ما همواره ثابت کرده‌اند که در مسیر مقدس تعلیم و تربیت و کمک به پرورش و بالندگی آینده‌سازان این کشور از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند و برای حاضر شدن در کلاس‌های درس حتی از جان خویش نیز می‌گذرند و امروز در جای‌جای این کشور از خون پاک معلمان فداکاری که مسیرهای صعب، ناهموار و پرخطر را برای رسیدن به مدرسه و حاضر شدن در سنگر علم و دانش سپری کرده‌اند، هزاران جوانه روییده است.

خبر تأسف‌بار درگذشت معلم خوزستانی، مرحومه سرکار خانم آغاجری، در سانحه تصادف در مسیر مواصلاتی روستای طلاگه شهرستان هندیجان و هنگام رسیدن به مدرسه محل خدمتش موجبات اندوه خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش را فراهم آورد.

اینجانب این ضایعه تلخ را به‌تمامی همکارانم در آموزش‌وپرورش خوزستان، فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان هندیجان و خانواده آن عزیز ازدست‌رفته تسلیت عرض می‌نمایم. امید آنکه خداوند روح پاک ایشان را با بی بی فاطمه زهرا (س) و ارواح طیبه معلمان شهید محشور فرماید.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پيام تسليت وزير آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان

حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: در هفته معلم دورهمی فرهنگی با همکاری موسسه اسفنجرد و شورای اسلامی در کتابخانه باقر العلوم (ع) عزآباد شهرستان اشکذر با حضور معلمان، کودکان و نوجوانان برگزار شد.

او بیان کرد: اعتلای جایگاه معلم در جامعه، ایجاد انگیزه در معلمین، گسترش و تعمیق مرجعیت و اثربخشی معلمان در مدارس، محلات و جامعه از جمله اهداف هفته معلم است.

حفیظی اظهار داشت: آشنایی معلمان با تکالیف خود و تبیین حقوق جامعه نسبت به معلمان از جمله دیگر اهداف هفته بزرگداشت مقام معلم است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوع فرهنگی کتاب محور با محوریت هفته معلم و سالروز شهادت مرتضی مطهری در این کتابخانه برگزار شد.

او بیان کرد: معرفی کتاب‌های شهید مطهری همچنین قصه گویی، نقاشی و رنگ آمیزی برای کودکان نیز از دیگر برنامه‌ها در کتابخانه باقرالعلوم (ع) عزآباد بود و از فعالین حوزه کتاب و کتابخوانی نیز تقدیر شد.

حفیظی گفت: معلم همچون شمع می‌سوزد که روشنایی علم را گسترش دهد و کار معلمان بسیار ارزشمند است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درمانگاه فرهنگیان در میناب احداث شود
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • سند تحول آموزش و پرورش، نیازمند تحول
  • تجلیل از معلمان نخستین مدرسه در زندان تبریز
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • معلم‌محوری از ویژگی‌های اصلی سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش است
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش