Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاخ سفید در نظر دارد به منظور مشروعیت بخشیدن به طرح «معامله قرن»، سفرای عرب حاضر در واشنگتن را برای مراسم رونمایی از این طرح دعوت کند. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از فلسطین الیوم، شبکه ۱۳ تلویزیون اسرائیل گزارش داد که دولت آمریکا در نظر دارد که سفیران همه کشور‌های عربی حاضر در واشنگتن و به ویژه سفرای کشور‌های حاشیه خلیج فارس را برای شرکت در کنفرانس رونمایی از طرح خود برای حذف مسئله و آرمان فلسطین که با نام «معامله قرن» شناخته شده٬ دعوت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار این شبکه اشاره کرد که کاخ سفید در تلاش برای مشروعیت بخشیدن به این طرح خود در نظر دارد سفیران عرب حاضر در آمریکا را برای رونمایی از آن دعوت کند و با تعدادی از آن‌ها به منظور قانع کردنشان برای حضور در این مراسم ارتباط برقرار کرده است.

یکی از مسئولان عربی که نام خود را فاش نکرده اعلام کرد که اگر این طرح به اسرائیل اجازه اقدام به الحاق فوری کرانه باختری را بدهد٬ در آن مشارکت نخواهیم کرد.

به گفته این مسئول عربی٬ کشور‌های عربستان، امارات، قطر، بحرین و عمان مخالفتی با این طرح آمریکایی ندارند و پیش‌بینی می‌شود که بیانیه‌هایی در حمایت از آن نیز صادر کنند؛ اما اگر طبق این طرح به رژیم اسرائیل اجازه داده شود که کرانه باختری را به صورت فوری به سرزمین‌های اشغالی ملحق کند٬ این کشور‌ها مجبور به رد آن هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آرمان فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۷۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • رونمایی از بانک امانات تجهیزات پزشکی در دشتستان
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • (عکس) مراسم رونمایی از کتب نقض حقوق بشر در کانادا و سوئد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک