Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین(معا)، وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه آورده است: در ادامه حمایت آمریکا از مواضع دولت اشغالگر و شهرک سازی ها، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا معتقد است که فرصتی برای موفقیت آمیز بودن آنچه «معامله قرن» می خواند، وجود دارد. اما آنچه از بندهای «طرح صلح» آمریکا برای خاورمیانه درز یافته است، هیچ فرصتی نه امروز و نه فردا  به فلسطینی ها جهت تعامل مثبت با آن را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بیانیه افزود: ترامپ و تمیمش از کدام فرصت و موفقیت صحبت می کنند؟ در حالی که خوب می دانند طرف فلسطینی با هرگونه راه حلی که قدس را استثنا کند و آن را به اشغالگران بدهد، به اسرائیل حق یک طرفه برای تعیین مرزها بدهد و نیز نزدیک به ۴۰ درصد از کرانه باختری را مجانی به طرف اسرائیلی واگذار کند، به طور قاطع مخالف است.  

ترامپ امروز سه شنبه ساعت پنج به وقت گرینویچ از جزئیات طرح ضد فلسطینی «معامله قرن» رونمایی خواهد کرد.

وی ادعا کرده که بسیاری از کشورهای عربی با این طرح موافقت کرده اند.

از سوی دیگر،‌ «نبیل ابوردینه» سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین نیز از سفیران عربی و مسلمانان خواست در مراسم اعلان معامله قرن در واشنگتن شرکت نکنند.

وی گفت: این مراسم توطئه ای برای نابودی حقوق مردم فلسطین و ناکام گذاشتن طرح تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شرقی است.

شهرهای مختلف فلسطین نیز در واکنش به این اقدام ترامپ، تظاهرات سراسری در غزه و کرانه باختری برگزار خواهند کرد.

برچسب‌ها تشکیلات خودگردان فلسطین قدس فلسطین ترامپ پروندهٔ خبری داستان معامله قرن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین قدس فلسطین ترامپ دونالد ترامپ تشکیلات خودگردان فلسطین قدس فلسطین ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا دیروز که به جرم اذیت و آزار جنسی یک بازیگر فیلم‌های غیر اخلاقی در دادگاه حضور داشت، پلیس آمریکا را در برخورد با دانشجویان ناکام و ناکافی خواند و خواستار این شد که پلیس ایالتی به شدت با دانشجویانی که حتی پشت درب دادگاه ترامپ هم رفته بودند برخورد کند.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • لشگرکشی روز گذشته گارد مسلح ایالتی تگزاس برای برخورد با دانشجویان حامی فلسطین+ فیلم
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • واکنش طالبان به کشف گورهای جمعی در خان یونس
  • از مبارزه حق طلبانه فلسطین حمایت می کنیم