Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه رادیویی پیام و آوا به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تهیه و تدارک ویژه برنامه های «پیام خدمت»، «سکانس انقلاب»، «سرود انقلاب» و «روز شمار انقلاب اسلامی» همراه با مردم به استقبال جشن انقلاب می رود.

«آوای انقلاب»

رادیو انقلاب از ساختار روتین خود فاصله گرفته و برنامه ای با نام «آوای انقلاب» را با محوریت موسیقی طراحی و پخش می کند، ضبط صدای خوانندگان، آهنگسازان و دست اندرکاران موسیقی ملی و میهنی از آغاز پیروزی انقلاب تا به امروز با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با موسیقی ملی و میهنی  با حضور گوینده در کنار کارشناس موسیقی و توضیحات کوتاه درباره هر قطعه ترانه و سرود با معرفی و صدای عوامل و سازندگان آن اثر روی آنتن می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پیام خدمت»

«پیام خدمت» ویژه برنامه ای است به تهیه کنندگی مجید امجدی فر و گویندگی سعید بارانی که به معرفی دستاوردها و اقدامات صورت گرفته در چهل و یک سال انقلاب شکوهمند اسلامی از زبان مسئولان نظام و مدیران دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار می گیرد.

«سرود انقلاب»

در این برنامه مستند گزارشی ضمن پخش قسمتی از سرود با سازندگان سرودهای نوستالوژیک و خاطره انگیز انقلاب اسلامی گفتگو می شود.

«سکانس انقلاب»

در این برنامه گزیده ای از فیلم های تولید شده با موضوع انقلاب اسلامی پخش و نحوه تولید و موضوع فیلم توسط راوی بیان می شود.

«روز شمار انقلاب اسلامی»

«روز شمار انقلاب اسلامی» در قالب متن و گفتار در تمام بخش های رادیو پیام بصورت زنده پخش خواهد شد.

«اینجا ایران است»

همسو و همزمان با پخش برنامه های چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رادیو نمای رادیو پیام و آوا با پویش ملی «اینجا ایران است» اقدام به پخش تصاویر ارسالی مخاطبان از سراسر ایران اسلامی با موضوع پیروزی انقلاب و دستاوردهای ان در چهل و یکمین سال با نام و تصویر ارسال کنندگان به نمایش می گذارد.

رادیو پیام علاوه بر تولید و پخش ویژه برنامه های فوق با هدف گرامیداشت ایام الله مبارک فجر در قالب متن و مطالب مرتبط در کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، بعد تاریخی به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ماه، نقش انقلاب اسلامی در تاریخ جهان و دیدگاه اندیشمندان در مورد انقلاب اسلامی، عوامل پیروزی انقلاب اسلامی در فواصل پخش و پخش موسیقی ملی، میهنی مخاطبانش را همراهی می کند.

همچنین با توجه به رسالت این شبکه در حوزه اطلاع رسانی در این ایام، ارتباط های تلفنی با مسئولان دستگاه های اجرایی در سراسر کشور برای اطلاع رسانی برنامه ها و جشن های مردمی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در اقصی نقاط ایران اسلامی در دستور کار قرار می گیرد.

کد خبر 4838858 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو آوا رادیو پیام دهه فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کنسرت موسیقی فیلم مستند سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی کارگردان تئاتر شبکه سه سیما شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «خط اول» از رادیو ورزش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه را رادیو ورزش شنبه تا پنج شنبه هر هفته پخش می کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • ببینید | ماجرای خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان