Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار زنجان از افتتاح ۲۸۱ پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرماندار زنجان امروز در شورای اداری شهرستان زنجان اظهار کرد: ایران برای انتقام خون سردار سلیمانی با اقتدار در مقابل آمریکا ایستاده است و همین موجب می شود تا برنامه های دهه فجر امسال باشکوه تر از قبل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


رضا عسگری با اشاره به اینکه بایستی دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل حاضر تبیین کرد، گفت: ارتقای کیفیت زندگی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قابل توجه است.

 

 

 وی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی را یادآور شد و گفت: باید شهدا را به عنوان اسطوره های انقلاب به جوانان معرفی کرد.

 


وی در ادامه به برنامه های دهه فجر و پروژه های قابل بهره برداری در زنجان اشاره کرد و گفت: در دهه فجر ۲۸۱ پروژه عمرانی با اعتبار 55 میلیارد تومان در شهرستان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

 


به گفته فرماندار زنجان ۱۲۵ پروژه صنعتی در زنجان افتتاح می شود که این پروژه ها زمینه اشتغالزایی 548 نفر را فراهم می کند.

 


عسگری به انتخابات مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و گفت: اسامی نهایی تایید شدگان در 23 بهمن ماه اعلام می شود و اجازه تبلیغات از این تاریخ برای داوطلبان میسر خواهد شد.

 


فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه نباید اجازه داد تا از فضای دهه فجر برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود، گفت: همه باید از توان خود برای دعوت مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کنند.

 


این مقام مسئول به اجرای طرح نهضت دیدار با خانواده شهدا در زنجان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: امسال دیدار با جانبازان انجام می‌شود.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه فجر فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران

وزیر کشور از چند پروژه‌های سازمان نوسازی شهرداری تهران در منطقه ۱۸ بازدید کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی، وزیر کشور به همراه استاندار و معاون عمرانی استانداری تهران از آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و شن چاله ها در منطقه 18 بازدید کرد.

️وی در این بازدید ضمن تقدیر از مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی این پروژه ها قرار گرفت.

️گفتنی است پروژه های عمرانی سازمان نوسازی علاوه بر تولید مسکن، بازآفرینی و تبدیل تهدیدات شهری به فرصت هاست و در همین راستا باغ راه راه حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بازآفرینی طبقه فوقانی تونل قطار راه آهن تهران تبریز است که از سالیان متمادی موجب انفصال شمال و جنوب این خط آهن شده بود و اینک با احداث پروژه های مورد نیاز اهالی ضمن ایجاد پیوستگی شهری موجب توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق ١٧ و ١٨ تهران خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک