Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:52:59 GMT

دانشگاه پزشکی مشهد بر تقبیح آتش زدن کتاب تاکید کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۹۷۱۳

دانشگاه پزشکی مشهد بر تقبیح آتش زدن کتاب تاکید کرد

در بیانیه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که نسخه‌ای از آن روز سه‌شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز خراسان رضوی نمابر شد آمده است: این فرد سودجو که اقدام به آتش زدن کتاب طب هاریسون کرده، در زیر نقاب فرهنگ علم پرور شیعه و سوء استفاده از لباس مقدس روحانیت، هدفی جز تخریب اعتماد مردم به علم پزشکی و پزشکان خدوم ارائه دهنده خدمات سلامت نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عنوان یکی از متولیان آموزش و ارائه خدمات پزشکی نوین و طب سنتی و مکمل، ضمن احترام به خدمات شایان حوزه های علمیه و روحانیت معزز و تقبیح اقدامات خلاف موازین علمی، شرعی و عقلی شخص مذکور و کلیه کسانی که در سراسر جهان به زعم خود با آتش کشیدن کتاب به دنبال خاموش کردن چراغ علم و معرفت هستند آمادگی خود را جهت مقابله علمی و فکری با شیادان فریبکار و تداوم اقدامات پژوهشی، آموزشی، بهداشتی و درمانی به مردم عزیز و دارای فرهنگ غنی اسلامی- ایرانی اعلام می نماید.

در این بیانیه تاکید شده است: بدیهی است روحانیت پویای شیعه هرگز چنین اقداماتی را تایید نکرده و نخواهد کرد لذا از حوزه های علمیه به عنوان مرکز علم و تفکر دینی و اجتماعی انتظار می‌رود با تقبیح این گونه اقدامات، زمینه روشنفکری افکار عمومی را فراهم سازند.

طی چند روز گذشته کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که طی آن فردی به نام عباس تبریزیان که ملبس به لباس روحانیت بود در حضور طرفداران خود اقدام به آتش زدن کتاب مرجع پزشکی طب هاریسون کرد.

کتاب "اصول طب داخلی هاریسون" از ۷۰ سال پیش تاکنون به عنوان معتبرترین منبع علمی با مباحثی از عصب‌ شناسی گرفته تا بیماری‌های مختلف به تشریح علائم و روش درمان انواع بیماری‌ها می‌پردازد و یکی از کتاب‌های اصلی مورد رجوع پزشکان متخصص داخلی محسوب می‌شود.

برچسب‌ها مشهد طب سنتی عباس تبریزیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد طب اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کتاب‌ سوزی و صعود شبه پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد طب سنتی عباس تبریزیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد طب اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مشهد طب سنتی عباس تبریزیان دانشگاه علوم پزشکی مشهد طب اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، روایت کردن کار‌های خوب و مهربانی حال انسان را خوب می‌کند چه برسد بخواهی کار خوب انجام دهی، انسان‌هایی که تمام تلاش شان را می‌کنند تا بتوانند گره از مشکلات مردم باز کنند و مرهمی بر زخم مردم بگذارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان