Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@02:01:54 GMT

فعالیت ۱۴ کمیته ستاد دهه فجر در ابرکوه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۹۷۷۷

فعالیت ۱۴ کمیته ستاد دهه فجر در ابرکوه

علی اکبر اسحاقی عصر سه شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان افزود: این کمیته ها از سوی مردم و با مشارکت دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی تشکیل شده است.

وی این کمیته‌ها را شامل هماهنگی هیات های مذهبی ، فرهنگی و هنری ، دانش آموزی و دانشجویی ، عشایری و روستایی ، اصناف ، ورزشی ، بانوان ، کارگران، بسیج و تشکل‌های مردمی و اطلاع‌رسانی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی این کمیته ها با مشارکت مردم برنامه های خود را برای هرچه گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب انجام می دهند.

معاون فرمانداری ابرکوه ادامه داد: نهضتی که ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید امروز برای بسیاری از ملت های جهان چراغ راه زندگی است .

وی بابیان اینکه این روز نباید به عنوان روز پایان حکومت رژیم ۲۵۰۰ ساله پهلوی باشد ، اضافه کرد: بلکه ۲۲ بهمن آغازی بر حیات انقلاب دیگر و به عنوان سرفصلی برجسته در تاریخ سیاسی ایران است.

اسحاقی ، انقلاب  ایران را نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملت ایران بیان کرد و یادآور شد: مردم با هوشیاری کامل به رهبری امام خمینی (ره) علیه حکومت منحوس پهلوی مبارزه کردند و به پیروزی رسیدند .

معاون فرمانداری ابرکوه تصریح کرد: ملت ایران با حضور همیشگی خود در صحنه های انقلاب توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده اند و به فضل خداوند متعال علاوه بر حضور باشکوه در برنامه های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ، با شکوه خاصی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می کنند ، اقتدار و عظمت انقلابی خود را بار دیگر به نمایش می گذارند.

دراین نشست همچنین تببین و ارائه خدمات و فعالیت های دولتمردان به مردم ، افتتاح پروژه های عمرانی ، دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگران  و غباروبی گلزار شهدا برخی از برنامه های شاخص دهه فجر اعلام شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد امروز از برگزاری ۲۰ عنوان ویژه برنامه دهه فجر( ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه) در روستاها و مناطق عشایری استان خبر داد و گفت: امسال برای برپایی جشن های با شکوه ایام الله دهه فجر ، این برنامه‌ها،پیش بینی شده است.

سعید زارع با بیان اینکه کارگروه عشایر و روستایی به مناسبت چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در ۱۰ شهرستان‌ استان تشکیل شد، افزود: در این کارگروه برنامه‌ریزی‌های لازم برای مشارکت خودجوش مردم برای هرچه با شکوه تر برگزاری این ایام صورت گرفته است.

تعداد عشایر استان یزد ۱۰ هزار نفر شامل سه هزار خانوار اعلام شد که  از این تعداد یکهزار و ۸۰۰ خانوار در خاتم و مابقی در ابرکوه زندگی می‌کنند و از ایلات بختیاری، خمسه و قشقایی هستند. 

پیش بینی ۶ هزار برنامه در یزد 

 همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد امروز به خبرنگاران گفته بود که به منظور بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب ۶ هزار برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی، بصیرتی و تبیینی به صورت مردمی و با همکاری تشکل‌ها و همیاری و مشارکت فعال جوانان برگزار می‌شود.

زارع ادامه داد: ۱۰۰ ستاد اصلی و ۳۲ کارگروه تخصصی در استان بر نحوه فعالیت‌ها نظارت و همکاری مناسب برای انجام برنامه‌ها دارند.

به گفته وی تاکنون یک هزار و ۴۰۰ ستاد دانش‌آموزی دهه جر در مدارس تشکیل شده است .

برچسب‌ها پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران ابرکوه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر ویسمرادی عصر جمعه در اولین دورهمی تشکیلاتی نهضت اجتماعی جوانان این استان به‌عنوان علمداران اجتماعی که با حضور دبیر نهضت اجتماعی کشور در سالن جلسات دانشگاه پیام نور کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نهضت اجتماعی جوانان از سال ۱۴۰۰ در راستای فرمایش مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب راه اندازی شد.

وی افزود: حضرت آقا توضیح دادند که فناوری پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب از طریق حلقه‌های میانی راه‌اندازی جبهه عمومی منضبط صورت خواهد گرفت.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: بر همین اساس قرارگاه بقیه الله از سال ۱۴۰۰ یک بازوی اجتماعی را به نام مجموعه نهضت اجتماعی جوانان در کشور راه اندازی کرد.

ویسمرادی خاطرنشان کرد: این نهضت در همه استان‌های کشور، رابطه‌های شهرستانی دارد و فعالان اجتماعی و حلقه‌های میانی را به کار گرفته است.

وی با بیان اینکه نهضت اجتماعی جوانان در هفت عرصه فعالیت دارد، افزود: این عرصه‌ها شامل حوزه‌های محیط زیست، قرض‌الحسنه، خیریه، خدمات اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، مروجین کسب و کار خُرد خانگی و کانون‌های حمایت از دامداری و کشاورزی است.

ویسمرادی تاکید کرد: نهضت اجتماعی در این عرصه‌ها به دنبال شناسایی گروه‌های مردمی و ظرفیت‌یابی آنها و سپس شبکه سازی در جهت انجام عملیات عمومی پر تعداد مردمی در جهت گره گشایی از مشکلات اجتماعی است.

وی توضیح داد: این نهضت از افرادی که در عرصه کسب و کار مشغول فعالیت هستند برای ورود افراد دیگری به عرصه اشتغال کمک می‌گیرد و با این کار تلاش دارد از مردم به خود مردم خدمت برساند.

دبیر نهضت اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: با این اقدام علاوه بر گره گشایی از کار مردم، یک جبهه عمومی منضبط برای خدمت به انقلاب نیز طراحی و اجرا شده است.

به گفته ویسمرادی، در یک افق زمانی مشخص ۱۰ درصد از مردم به صورت گروه‌های ۴ یا ۵ نفری در کسب و کار و فعالیت‌های اجتماعی مشارکت فعال خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امروز اولین دورهمی تشکیلاتی علمداران اجتماعی در استان کرمانشاه برگزار شد، خاطرنشان کرد: این نهضت در کرمانشاه طی چهار ماه اخیر به صورت جدی شروع به فعالیت کرده و در همه شهرستان‌های نیز شبکه سازی انجام داده است.

کد خبر 6089365

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • ختم غائله‌ی شهرنو ؛ «چند نفر از خانم‌های‌ خیلی جوان اش را به کارمندان خودمان دادیم»
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است