Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@18:40:03 GMT

خبرنگاران استان سمنان باید ساماندهی شوند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۰۸۷۶

خبرنگاران استان سمنان باید ساماندهی شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر مطالبه گری خبرنگاران، روابط عمومی و ارشاد در حوزه سامان دهی خبرنگاران تأکید کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت الاسلام علی اصغر فضیلت در سومین نشست تبیینی، اطلاع رسانی و خبری استان ذیل شورای اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی استان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد اظهار داشت: ساماندهی خبرنگاران یکی از دغدغه‌هایی است که باید در اسرع وقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر مطالبه گری خبرنگاران، روابط عمومی‌ها و ارشاد در موضوع ساماندهی خبرنگاران تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: در صورتی که در زمینه ساماندهی خبرنگاران دغدغه‌ای وجود نداشته باشد؛ نمی‌توان انتظار داشت که این موضوع به فرجام برسد.

‌‌تندی مدیرعامل ذوب‌آهن با خبرنگاران؛ تعویض اجباری حدادی‌فر‌اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان گلستان/ کسب 2 مقام توسط خبرنگاران خبرگزاری تسنیمگلستان| جشنواره ابوذر به‌دنبال تربیت و پرورش خبرنگاران بصیر و روشنگر است

حجت الاسلام فضیلت خطاب به خبرنگاران گفت: باید جامعه خبری همچون دیگر اصناف از هویت صنفی خود دفاع کنند و از حق و حقوق خود صیانت کنند.

وی از ابلاغ تشکیل شورای ساماندهی خبرنگاران به همه خبرنگاران استان سمنان خبر داد و تاکید کرد: باید خبرنگاران فعال از غیرفعال شناسایی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهارداشت: هنوز اقدام خاصی از سوی هیچ استانی برای ساماندهی خبرنگاران انجام نشده است.

حجت الاسلام فضیلت با بیان اینکه به رسمیت شناختن مرجعیت دستگاه فرهنگ و ارشاد در حوزه رسانه یکی از مهم‌ترین الزامات مورد نیاز است و در این زمینه به یک نمونه اشاره کرد و گفت: در موضوع آگهی ها باید دستگاه‌های اجرایی مختلف آگهی موردنظرشان را از طریق ارشاد به رسانه برسانند و باید جایگاه روابط عمومی‌ها در ساختار سازمانی ارتقا یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بر برگزاری دوره‌های مهارت‌آموزی ویژه روابط عمومی‌ها با حمایت همه دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد تا جایگاه روابط عمومی در ساختار سازمانی تقویت شود.

انتهای پیام/363/ ت

R41366/P1494/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) هیأت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: از امروز آغاز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را داریم و این نمایشگاه در ۱۵۰ هزار متر برگزار می‌شود و بیش از ۲۵ کشور حضور فعال دارند. ناشران اصلی در نمایشگاه حضور دارند. امکان تفرج فرهنگی برای خانواده‌ها را فراهم کرده ایم.

اسماعیلی اظهار کرد: هر فرد ایرانی می‌تواند با سامانه مربوطه، با تخفیف خرید کند و رایگان دریافت کند. نزدیک به دو میلیون نفر از این طریق تاکنون کتاب‌های خود را دریافت کرده اند که امسال هم این اتفاق خواهد افتاد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به موسم حج با بیان اینکه ۲۷ اعزام برای حج انجام می‌شود، گفت: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند و حجاج ما با همان رویکردی که رهبری فرمودند، در این مراسم شرکت خواهند کرد و حج را به صحنه برائت از طواغیت تبدیل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آغاز تولید مستند پنجاه بدر در قزوین
  • کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان تشکیل شد
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ۲۸ هزار زائر ایرانی در حج امسال شرکت می‌کنند
  • به دنبال توسعه تماشاخانه سنگلج هستیم/ تهاتر با شهرداری
  • تشکیل کارگروه تأمین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • ماجرای دیدار وزیر ارشاد و رضا رویگری
  • عیادت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از «رضا رویگری»
  • نشست خبری جشنواره سرود فجر
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است