Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@02:23:03 GMT

مهدی رحمتی ستاره رکلات ترجیح!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۱۳۰۰

مهدی رحمتی ستاره رکلات ترجیح!

یک کابوس بزرگ و باورنکردنی؛حضور انصاریفرد برابر نماینده ایران هرچند اتفاق ویژه برای فوتبالدوستان محسوب می‌شد اما از دست دادن پنالتی او شاید میل هیچکدام از ما نبود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رسیدن بازی به ضربات پنالتی، خواسته فوتبالدوستان ایرانی این بود که هر کدام از چهار نامزد دیگر ضربه زدن آن را از دست بدهند اما برای مهاجم ایرانی حریف، این اتفاق تلخ رقم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لژیونر ایرانی تیم السیلیه علیرغم نمایش درخشانی که مقابل نماینده ایران داشت، ضربه آخرش با یک بدشانسی و حسرت بزرگ برای او همراه شد.


بعد از صعود شهرخودرو به مرحله بعدی پلی آف، همه در انتظار نمایش مهاجم ایرانی السیلیه در جدال با نماینده ایران بودند. مهاجمی که بعد از سال‌های حضور در فوتبال اروپا و تجربه در لیگ اسپانیا و یونان، اکنون به قطر آمده بود تا با پیراهن السیلیه نیز یک خاطره جدید را شکل دهد. درخشش او در لیگ ستارگان امیدواری آنها برای موفقیت در لیگ قهرمانان را نیز شکل داده بود تا با صعود از مرحله پلی آف تجربه بزرگی در رقابت‌ها در کنار دیگر غول‌های قطری به خود اختصاص دهند.


انصاریفرد که در این دیدار با انگیزه نشان می‌داد به چهره ویژه تیمش در تقابل با مهدی رحمتی تبدیل شد و بارها تا آستانه باز کردن دروازه نماینده ایران پیش رفت و در یکی از جدی‌ترین موقعیت‌هایی که داشت نیز با برخورد توپ به تیرک از شادی گل، او را ناکام گذاشت.


با این حال بعد از 120 تلاش بی سرانجام برای هر دو تیم در دستیابی به گل، در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده به مرحله گروهی و اصلی رقابت‌ها بود. جایی که مطمئنا دل ایرانی‌ها با حضور مهدی رحمتی که بارها در این ضربات ناجی تیم‌های خود شده بود، برای رسیدن به موفقیت روشن‌تر بود اما شاید کمتر کسی تصور می‌کرد قرعه صعود نماینده ایران با ضربه ناکام کریم انصاریفرد همراه باشد.


انصاریفرد که شاید یکی از حساس‌ترین پنالتی‌ها و گل‌های تاریخ فوتبال ایران را به نام خود کرده بود، اکنون در استادیوم عبدالله بن خلیفه نتوانست کار سخت‌‎تری که در استادیوم موردویا آره‌نا و برابر پرتغال در دقیقه 3+90 انجام داده بود را تکرار کند و برخلاف پاتریسیو، مهدی رحمتی اما تسلیم ضربه او نشد.


مهاجم ملی‌پوش که رابطه صمیمانه‌ای با مهدی رحمتی دارد، چندی پیش و در زمان حضورش در تیم المپیاکوس یونان در شرایطی که تیمش با یوونتوس بازی داشت، با توجه به علاقه این گلر به جان لوئیجی بوفون، پیراهن این اسطوره ایتالیایی را برای یادگاری گرفته و به مهدی رحمتی هدیه داده بود. شاید آن روز هیچکس فکر نمی‌کرد روزی در این مرحله، سرنوشت انصاریفرد و رفیقش بهم گره بخورد اما سید شهرخودرو با شیرجه به سمت راست خودش کاری کرد که دوربین بعد از اتمام مسابقه مدام روی صورت غم گرفته کریم باشد.

 

 

 


شاید تنها کسی که حس مهاجم ایرانی السیلیه را بفهمد مرتضی پورعلی گنجی باشد؛ مدافع کارساز السد قطر که در دیدار مقابل پرسپولیس در تهران و استادیوم آزادی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. باور کنید راحت نیست به عنوان یک ایرانی مقابل یک تیم ایرانی اشتباه کنی و شماتت دیگران را به جان بخری.

 

 


* رکلات ترجیح : ضربات پنالتی

شهر خودرو سید مهدی رحمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سید مهدی رحمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران که این فصل در تیم ورونای ایتالیا با سرمربیگری رادوستین استویچف بازی می‌کرد با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خبر از ترک ایتالیا داد.

امین که فصل پر فراز و نشیبی را در این تیم پشت سر گذاشت با این استوری که منتشر کرد به احتمال فراوان دیگر به این تیم باز نخواهد گشت و مقصد دیگری را برای ادامه دوران ورزشی خود انتخاب کرده است.

چند تیم در لیگ برتر والیبال لهستان به دنبال او هستند و اگر مشکلی پیش نیاید از فصل آینده این قطر پاسور ملی‌پوش را در این لیگ و یکی از تیم‌های خوب لهستان خواهیم دید.

گفتنی است ورونا با امین اسماعیل‌نژاد دیشب در آخرین بازی خود در سوپرلیگای ایتالیا با شکست برابر لوبه عنوان ششمی این لیگ را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت + تصویر
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • اولین المپیک ژیمناستیک ایران، کارمند شهرداری گرگان شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟