Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی فورتنایت یکی از عناوین آنلاین و پرطرفدار دنیای بازی‌های رایانه‌ای است که از زمان عرضه خود توانسته به جایگاه بسیار خوبی بین گیمر‌ها دست پیدا کند و از آنجایی که این بازی رایگان است در چند ماه اول خود به سر سخت‌ترین رقیب عنوان PUBG تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عنوان در سبک بتل رویال ساخته شده است و در آن گیمر‌ها باید پس از ورود به نقشه بازی به دنبال اسلحه و سایر تجهیزات لازم برای بازی بگردند؛ همچنین این عنوان از قابلیت کراس پلی نیز پشتیبانی می‌کند و گیمر‌ها می‌توانند با سایر گیمر‌های موجود در سرور بازی و با هر کنسول یا سیستم عاملی به صورت همزمان به اجرای بازی بپردازند.

در حال حاضر این بازی برای کنسول‌های PS4، Xbox One، پلتفرم کامپیوتر، سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس گیمر‌ها قرار دارد و کاربران می‌توانند این بازی را به صورت رایگان دریافت کنند. اما نسخه مخصوص گوشی‌های هوشمند این بازی با نسخه کامپیوتر و کنسول‌ها هنوز فاصله زیادی دارد و شرکت Epic Games سعی دارد فاصله و شکاف بین این دو نسخه را برطرف نماید.

اما به تازگی بروزرسانی تازه‌ای از بازی فورتنایت برای سیستم عامل iOS منتشر شده است که به کاربران دستگاه iPad Pro 2018 اجازه اجرای بازی با کیفیت ۱۲۰ فریم در ثانیه را خواهد داد و کافی است گیمر‌ها آن را از بخش تنظیمات گرافیک بازی فعال کنند.

انتخاب سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه باعث روان‌تر شدن بازی خواهد شد، اما کیفیت بازی را به متوسط کاهش خواهد داد، بنابراین اگر برای گیمر کیفیت بازی مهم باشد و سرعت رندرگیری پردازنده یا همان سرعت بازی مهم نباشد، می‌تواند بازی را روی ۳۰ یا ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا، اما در عوض گرافیک بالا یا فوق پیشرفته را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: بازی Call of Duty Mobile دومین بازی پرفروش سال ۲۰۱۹ شد

همچنین در این بروزرسانی پشتیبانی از کنترلر هم پیشرفت داشته است و گیمر‌ها می‌توانند بدون کم‌ترین ایرادی از کنترلر برای اجرای بازی استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی فو بازی Fortnite

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • انتقاد فان باستن از رشفورد؛ مگه داری با رفیقات فوتبال بازی می‌کنی؟
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی