Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@03:43:09 GMT

هدیه لاکچری بانک کشاورزی به مدیران خود!

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۰۳۷۶۹

هدیه لاکچری بانک کشاورزی به مدیران خود!

پول نیوز - در خصوص هدیه لاکچری بانک کشاورزی به مدیران چند سوال مطرح است: چه نیازی به دادن هدیه بود؟ تاکنون چه کسانی این هدیه را و با چه هزینه‌ای دریافت کرده‌اند و هزینه آن از چه محلی تامین شده است؟

به گزارش پول نیوز، امروز احمد توکلی رئیس دیده بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به وزیر اقتصاد از اقدام وی در قبول نکردن هدیه لاکچری بانک کشاورزی که شامل یک لپتاپ و یک دستگاه گوشی بود تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
براساس اطلاعات موجود این هدیه در جلسه مورخ  چهارشنبه 27 شهریور ماه و زمانی که فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد پس از شرکت در جلسه مجمع عمومی بانک و تایید صورت‌های مالی، در حال خروج از محوطه بانک بود در ماشین وی گذاشته شد.
گرچه اقدام وزیر اقتصاد در بازپس دادن هدیه عجیب و خارج از عرف این بانک اقدام مثبتی تلقی می‌شود اما مسئله‌ای که در حال حاضر محل سوال است اینکه آیا این هدایا تنها به همین یک شخص داده شده یا سایر شرکت‌کنندگان در این جلسه که از قضا همگی جزو مدیران اصلی و برخی وزرا بودند نیز این هدیه را دریافت کردند؟
برای پاسخ به این سوال باید ابتدا بررسی کرد چه کسانی در این جلسه حضور داشتند. طبق خبری که روابط عمومی بانک کشاورزی در خصوص این جلسه منتشر کرد، دکترفرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، مهندس محمود حجتی وزیر وقت جهاد کشاورزی، دکتر حمید پور محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، دکتر بخشنده معاون وزیر در امور برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر باقری معاون  امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، دکتر حنیفی معاون  نظارت بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ،نماینده وزارت صنعت ،‌ معدن و تجارت ، نماینده امور اقتصادی و برنامه ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عباس مرادپور مدیرکل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد، خدا رحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، ماهی‌کار رئیس هیات مدیره، شریفات فنودی و قاسمی اعضای هیات مدیره و مدیران امور و روسای ادارات این بانک حضور داشتند.
براین اساس آنچه مشخص است در این جلسه نمایندگانی از چند وزارتخانه، وزرا و همچنین معاونین آن‌ها و اعضای هیئت مدیره حضور داشتند که اگر فرض را بر این بگذاریم که هدیه مورد اشاره به تمامی این افراد داده شده و باتوجه به اینکه خبری مبنی بر رد هدیه از سوی آن‌ها اعلام نشده، باید پرسید چرا مدیران بانک اقدام به اعطای این هدایا به حاضران جلسه فوق که تنها یکی از جلسات این بانک است کرده‌اند و در واقع از جیب مردم و سپرده‌گذاران حاتم‌بخشی نموده اند؟

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کشاورزی بانک هدیه بیمه شفافیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده

باشگاه اینتر بابت قهرمانی در سری A خرید سه بازیکن و تمدید قرارداد دو بازیکن را به سرمربی تیم وعده داده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی موفقیت تیم فوتبال اینتر برای کسب بیستمین اسکودتوی خود، مدیران باشگاه به سرمربی تیم، سیمونه اینزاگی وعده خرید 3 بازیکن جدید و تمدید قرارداد 2 بازیکن را داده‌اند.

اینتر روز دوشنبه هفته گذشته با فتح دربی دلامادونینا در فاصله 5 هفته به پایان فصل جاری سری A قهرمان شد و با توجه به عدم حضورش در رقابت‌های اروپایی و جام حذفی، از هفته‌های پایانی لیگ برای فرصت دادن به بازیکنان جوانش و بالا بردن سطح تجربه آنها استفاده خواهد کرد.

در همین حال مدیران باشگاه نیز وضعیت سایر بازیکنان را زیر نظر خواهند گرفت تا در صورت امکان آنها را در پنجره نقل و انتقالات به خدمت بگیرند. از آنجایی که اینتر فصل آینده علاوه بر سه تورنمنت همیشگی (سری A، جام حذفی و لیگ قهرمانان) در نخستین دوره جام جهانی جدید باشگاه‌ها نیز حضور خواهند داشت، به بازیکنان بیشتری هم نیاز پیدا خواهد کرد. بر همین اساس، روزنامه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا در شماره امروز (شنبه) خود نوشته است که مدیران باشگاه خرید سه بازیکن را در دستور کار دارند. گزینه اول آنها که فاصله زیادی تا جذبش ندارند، بنتو دروازه‌بان برزیلی 24 ساله تیم اتلتیکو پارانائنزه است. ارزش این بازیکن که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده، 13 میلیون یورو برآورده شده اما گفته می‌شود باشگاه برزیلی مبلغی در حدود 20 میلیون یورو درخواست خواهد کرد.

نهایی شدن قرارداد 1+2 ساله طارمی با اینتر

بازیکن دوم یاشوا زیرکزی مهاجم تیم بولونیاست که تابستان سال 2022 از بایرن مونیخ جدا شد و به واسطه عملکرد خوبش در فصل جاری، ارزش او به 40 میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. سومین بازیکن نیز امیل هولم مدافع تیم آتالانتاست که با توجه به جدایی احتمالی دنزل دومفرایس از نراتزوری، اینتری‌ها او را به عنوان جانشین مدافع هلندی‌شان در نظر گرفته‌اند.

دو هدیه دیگر اینتری به اینزاگی حفظ دو مهره کلیدی تیمش، لائوتارو مارتینس و نیکولا بارلا است که هر دوی آنها با عقد قراردادهای جدید طولانی مدت موافقت کرده‌اند و به زودی این اتفاق جنبه رسمی پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • نشست هم‌اندیشی وزیر امور خارجه با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • وزیر اقتصاد راهی عربستان می‌شود
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • راه ‌اندازی برات الکترونیک برای تامین مالی تولید
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین