Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان از ورود مدعی العموم به موضوع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در مسیر رودخانه ها، کانال‌های آب و مسیل‌ها برای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی خبر داد. تاریخ انتشار: 10:31 - 09 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۱۵۲۲

محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان عنوان کرد: با توجه به اینکه یکی از علل وقوع، جهت دهی و تشدید پدیده ویرانگر سیل در فصول فراوانی ریزش‌های جوی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه ها، کانال‌های آب، مسیل ها، مرداب‌ها و برکه‌های طبیعی و بهره برداری غیرمجاز و دخالت‌های غیرقانونی در شبکه توزیع آب و برق است، مدعی العموم از حیث صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از حوادث احتمالی به موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع تخریب حریم غار نمکدان و ژئوپارک جهانی قشم ورود مدعی العموم به معضلات محله کلاته‌های شرقی میامی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمان با اشاره به تبصره چهار ماده دو قانون توزیع عادلانه آب و لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور اظهار کرد: در این راستا با مدیران عامل شرکت برق و آب منطقه‌ای استان سمنان مکاتبه به عمل آمد تا اقدامات لازم بر اساس مقررات برای برخورد با تخلفات انجام شود.

وی تصریح کرد: همچنین مقرر شد تا نتیجه اقدامات جهت اتخاذ تصمیمات قضایی در قالب جدول آماری و به صورت ماهانه به دادستانی اعلام شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان دادستان سمنان مدعی العموم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۰۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سقوط از پل و واژگونی نیسان در کیلومتر ۱۴ محور گرمسار به آرادان یک کشته ، واژگونی تویوتا کرولا در در کیلومتر ۲۹ محور سمنان به فیروزکوه  ۲  مصدوم ، واژگونی سانتافه در  کیلومتر ۲۲ محور فولادمحله - دامغان ۴  مصدوم ، انحراف از جاده پیکان وانت و سقوط آن در کانال آب  در محور آرادان به گرمسار  ، فرعی بنه کوه، روستای عروس پرون یک مصدوم و برخورد نیسان با کامیون در کیلومتر ۶۴ محور دامغان به سمنان ۲  مصدوم بر جای گذاشت .

 

دیگر خبرها

  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • لزوم ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اصفهان/ فریدون‌شهر رکورددار بارش‌ها
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان