Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام قربانپور گفت: دوره آموزشی ویژه بانوان فعال فرهنگی و فرهیخته و مبلغات حوزوی بر اساس سیره فاطمی در استان مرکزی برگزار می شود.

حجت الاسلام «صفر قربانپور» خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دوره آموزشی ویژه بانوان فعال فرهنگی و فرهیخته و مبلغات حوزوی با دو موضوع نقش بانوان در ایجاد تمدن نوین اسلامی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم و اصول و مبانی مدیریت خانواده بالنده بر اساس سیره فاطمی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود:‌ این دوره با حضور استادان کمال آبادی و یاری از استادان حوزه و دانشگاه استان مرکزی برگزار می‌شود.

 

وی هدف از برگزاری این دوره را تبیین بیانیه گام دوم و تشریح آن بر مبنای بحث بانوان و موضوع خانواده با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان در اسفند ماه ۹۷ عنوان کرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این دوره ساعت ۱۴ تا ۱۷ شنبه ۱۲ بهمن در سالن جلسات تبلیغات اسلامی استان مرکزی برگزار می شود،‌ادامه داد:‌ دوره های آموزشی مبلغات و بانوان فرهیخته و فرهنگی استان مرکزی در قالب پنج دوره برگزار می شود که پس از پایان به شرکت کنندگان گواهینامه حضور اعطا می شود.

 

حجت الاسلام قربانپور ضمن تأکید بر اهمیت جریان سازی فرهنگی و تربیتی اظهار کرد: دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب و همچنین جریان سازی‌های فرهنگی و تربیتی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین وظایف این اداره کل است.

 

وی افزود: برای رسیدن به اهداف و موفق بودن در انجام وظایف نیازمند توانمندسازی مبلغات و مداحان هستیم و بدون توانمندسازی نمی‌توانیم موفق باشیم؛ البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که در شرایط فعلی کار تبلیغی و فرهنگی به مراتب سخت‌تر از اوایل انقلاب شده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد:‌ آسیب های اجتماعی بیداد می کند و برای مقابله با این هجمه باید کار تبلیغی گسترده ای را در دستور کار داشته باشیم؛ کار به وسیله یک نهاد پیش نمی رود بلکه باید همه نهاد ها تبلیغی و اجرایی با هم همکاری کنند تا کار های بزرگی صورت گیرد و سازمان تبلیغات اسلامی هم اعلام آمادگی می کند که این دوره ها و نشست ها در سطح گسترده تری برگزار شود.

 

 

 

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت حضرت فاطمه زهرا س مسجد فهما فهما ایام فاطمیه رویداد ملی فهما زنان فعال فرهنگی فعال فرهنگی جوان همايش مبلغات تبلیغات اسلامی استان مرکزی استان مرکزی برگزار می شود دوره آموزشی حجت الاسلام بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد

مردم متدین و شهیدپرور کرمانشاه ظهر جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این اجتماع شرکت کردند.

طرح نور توسط نیروی انتظامی در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است.

گفتنی است، بانوان کرمانشاهی با قرائت بیانیه‌ای در حمایت از طرح نور، بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تاکید کردند.

لازم به‌ذکر است، در پایان این اجتماع مردم ولایتمدار و شهید پرور کرمانشاهی با اهدا شاخه گُل به مأموران نیروی انتظامی حاضر از آنها در راستای تلاش برای حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب قدردانی کردند.

کد خبر 6089154

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • حجاب و عفاف یکی از ابعاد مهم حیات فرهنگی است
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • اجتماع حمایتی مردم و بانوان کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد
  • دوره آموزشی استانی طرح ملی طوبی برگزار می‌شود
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» برای ۱۵۰ نفر خادمیار مرکزی برگزار شد
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند