Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی از هدف گذاری صدا و سیمای استان برای تولید ۱۴ هزار دقیقه برنامه برای انتخابات مجلس یازدهم خبرداد.

مسعود مجرد امروز دهم بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر و انتخابات که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه برگزاری با شکوه انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، مشی بی طرفی رسانه در همه ارکان، از رویکردهای کلان رسانه ملی است، افزود:مجموع هدف گذاری برنامه های تلویزیونی انتخاباتی سیمای استان ۶۲۲۰ دقیقه است همچنین  ۷۹۳۰ هدفگذاری برای تولید برنامه در صدای استان برنامه ریزی شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بااشاره به تولیدات میان برنامه انتخاباتی در استان تصریح کرد:  ۱۸۰ میان برنامه ۳ دقیقه ای در قالب پاسخ به سوالات انتخاباتی در شبکه استانی پخش می شود و ۶۰ برنامه در خصوص قوانین و الزامات انتخاباتی نیز در رادیو در حال پخش است.

مدیرکل صدا و سیمای استان بااشاره به پروژه های افتتاحی صدا و سیمای استان تصریح کرد: ۲۶۵ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد تومانی آماده بهره برداری است که با حضور مسئولین کشوری در استان افتتاح خواهند شد. 

وی با بیان اینکه تعداد شبکه های رادیویی استان به ۱۶ شبکه رسید، افزود: پیش از این در ارومیه ۱۰ شبکه رادیویی با موج اف ام فعال بود که ۶ شبکه جدید رادیویی در قالب اقتصاد،مناسبتی، نمایش،تلاوت، صبا و گفت و گو به مجموع شبکه های رادیویی استان با موج اف ام اضافه شد.

مجرد با اشاره به تولید ۳ سریال استانی افزود: تولید سریال استانی ۲۶ قسمتی "دخترم نرگس" با رویکرد مسائل پلیسی و موضوعات تاریخی استان برای شبکه سراسری تولید شده و مراحل فنی را در حال طی است، همچنین تولید سریال "قرارسیز" با رویکرد حمایت از تولید و سریال سوم نیز در قالب طنز بزودی کلید زنی می شود که امید است برای نوروز آماده شود.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان غربی اظهار کرد: از ابتدای سال ۱۸ قطعه موسیقی جدید با رویکرد حمایتی با موضوعات اثرگذار انقلابی و فولکلور استانی تولید شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه ۶۰۰ دقیقه تولیدات مستند استان طی سال جاری بوده است، خاطر نشان کرد: امسال در خصوص اثار کتیبه ای استان، بازار تاریخی ارومیه، مستند معرفی ۷ شهر استان با رویکرد تقویت گردشگری، بازار خوی،۳سردار شهید، لالایی های آذربایجان با رویکرد فولکلور از جمله مستند های تولید شده استان طی سال جاری هستند.

وی بااشاره به کسب موفقیت صدا و سیمای استان در جشنواره سراسری اظهار کرد: صدا و سیمای استان در جشنواره فنی استانها، مرکز برتر شد.

مجرد با بیان اینکه معاندان نظام با متدهای مختلف درصدد تقویت ناامیدی و یاس در جامعه و تضعیف نظام هستند، گفت: امروزه آرایش رسانه ای دشمن پیچیده تر از آرایش نظامی است که هوشیاری بیشتری را می طلبد.
 
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مستند راديو انتخابات مجلس یازدهم سريال صدا و سیمای آذربایجان غربی مدیرکل صدا و سیمای صدا و سیمای استان تولید شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به هماهنگی‌هایی که بین مجلس و هیئت نظارت مجمع تشخیص بر سر موارد اختلافی در لایحه برنامه هفتم وجود دارد، بررسی این لایحه بدون شک پیش از پایان مجلس یازدهم به اتمام خواهد رسید. - اخبار سیاسی -

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس گفت: در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی برخی ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس در رابطه با لایحه برنامه هفتم مورد بررسی قرار گرفت. 

کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود

 

وی افزود: در همین رابطه اکثر ایرادات شورای نگهبان به این مصوبه مرتفع شد اما در عین حال نمایندگان بر روی برخی مصوبات خود نیز اصرار کردند که با این اوصاف این بخش از مواد برنامه هفتم برای تعیین تکلیف به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد. 

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در روزهای پایانی مجلس یازدهم قرار داریم، آیا اتمام بررسی لایحه برنامه هفتم در مجلس فعلی میسر خواهد بود، گفت: با توجه به اینکه پیش از این مجلس و هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با مواد اختلافی با شورای نگهبان هماهنگی‌هایی را با هم داشته‌اند، بدون شک در جلسات باقی مانده از مجلس یازدهم، کار بررسی برنامه هفتم توسعه نیز به پایان خواهد رسید و این قانون برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود. 

به گزارش تسنیم، لایحه برنامه هفتم توسعه 5 ساله کشور با تاخیری دو ساله در تاریخ 28 خرداد سال 1402 توسط رئیس‌جمهور تقدیم مجلس شد که بلافاصله مجلس آن را به دلیل ناقص‌بودن به دولت، بازگرداند و بعد از دو ماه دولت مجددا این لایحه را با اصلاحاتی به مجلس فرستاد و مجلس با وجود درگیر بودن نمایندگان با انتخابات اسفندماه، اواسط آذرماه آن را تصویب و برای نهایی‌شدن به شورای نگهبان ارسال کرد.

شورای نگهبان نیز اواخر دی‌ماه این لایحه را برای رفع ایرادات آن به مجلس برگرداند. در ادامه با توجه در اولویت‌ بودن بررسی و تصویب سند بودجه 1403 در مجلس، روند اصلاح و رفع ایرادات شورای نگهبان در مجلس به تاخیر افتاد و باعث شد که بررسی و تصویب بودجه 1403 بدون تصویب سند بالادستی آن یعنی برنامه هفتم توسعه، انجام شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پانزدهم اردیبهشت
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • اعلام زمان پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود