Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلگی گفت:۲۵۰ نفر  از فرهنگیان ملایر در مسابقات قرآن و معارف اسلامی با هم رقابت کردند.

«هادی سلگی» در گفت و‌گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همه ساله این مسابقات  قرآن و معارف اسلامی در دو بخش خواهران و برادران و در سه مرحله شهرستانی ، استانی و کشوری برگزار می شود.

 

 مدیر آموزش  و پرورش  شهرستان ملایر با بیان اینکه امسال بیش از 250 نفر از  فرهنگیان ملایر  در مسابقات قرآن و معارف اسلامی  در مرحله شهرستانی  با هم رقابت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این مسابقات در 4 رشته حفظ ، قرائت ، احکام و نهج البلاغه در مرحله شهرستانی  برگزار شده و نفرات اول هر رشته به مرحله استان راه می‌یابند.


 مدیر آموزش و پرورش ملایر  ادامه داد : برگزاری مسابقات قرآنی موجب ایجاد انگیزه و رقابت میان قاریان و حافظان قرآنی و  همچنین سبب جذب افراد به قرآن و علوم قرآنی می شود.


  سلگی با اشاره  به  اعزام ۳۵۲دانش‌آموز پسر ملایری در   12 بهمن ماه ،  به اردوی راهیان نور  افزود: تمام توان و ظرفیت آموزش و پرورش را به منظور اعزام دانش‌آموزان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور  به کار خواهیم گرفت.


    
مدیر آموزش و پرورش ملایر گفت: ۳۰۰ دانش‌آموز دختر شهرستان ملایر نیز طی ماه‌های گذشته در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

 

 وی با بیان اینکه این اردوها با هدف آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت در راستای اجرایی نمودن ساحت تربیت دینی و اخلاقی  سند تحول بنیادین در مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار می‌شود .

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما دهه فجر رویداد ملی فهما شهادت حضرت فاطمه زهرا س روزنامه شهادت حضرت فاطمه زهرا س شهرستان ملایر آموزش و پرورش مسابقات قرآن مسابقات قرآن و معارف اسلامی فرهنگیان ملایر مرحله شهرستانی مناطق عملیاتی آموزش و پرورش مدیر آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، محمد قویدل در نشست خبری برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم افزود: این شمار، معلمان آزمون‌های استخدامی جدید و خروجی دانشگاه فرهنگیان هستند.

وی گفت: سیصد تن از این معلم‌های جدید در شهرستان بشاگرد و جزایر استان جذب می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در زمینه تامین فضای آموزشی نیز پارسال ۸۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان به بهره برداری رسید و تا پایان امسال نیز ۵۰۰ کلاس دیگر در استان ساخته می‌شود.

قویدل افزود: هرمزگان اکنون حدود ۳۰۰ مدرسه فرسوده نیازمند نوسازی یا مقاوم سازی دارد.

وی گفت: شمار هنرستان‌های جوار صنعت نیز در هرمزگان اکنون به ۲۹ مدرسه رسیده است که در این زمینه استان پیشتاز است.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در دور دوم سفر هیات دولت به هرمزگان دوهزار میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش اختصاص یافت که نسبت به سفر قبلی، افزایش چهار برابری داشت.

قویدل درباره برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم هم گفت: امسال سه هزار و ۷۰۰ برنامه مختلف بزرگداشت مقام معلم در استان برگزار می‌شود.

وی افزود: نواختن زنگ سپاس در همه مدارس استان فردا یازدهم اردیبهشت ماه، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر فرهنگیان و حضور ۹ معلم برتر استان در دیدار با رهبر معظم انقلاب از مهمترین برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم است.

بیشتر بخوانید؛ تمدید مهلت نام نویسی در آزمون استخدامی معلمان در هرمزگان

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: هرمزگان ۴۳۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۹ هزار فرهنگی دارد که در سه هزار و پانصد مدرسه مشغول آموزش هستند.

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • استخدام ۵۸۱ نفر در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان