Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید لطف‌اللهیان روز شنبه در آیین تقدیم لایحه بودجه ۹۹ به شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: بودجه امسال شهرداری بیش از۴ هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بود و  بیش از ۴۰۰ پروژه نیز با صرف‌آن اجرا شده است.

وی اظهار داشت: در بودجه سال آینده اجرای پروژه عمران شهری شامل پروژه‌های توسعه فضای سبز، توسعه مراکز فرهنگی و اجتماعی، توسعه فضای‌های ورزشی، فرهنگسراها،  پساماندهی صنوف، اجرای طرح هدایت آب‌های سطحی، توسعه سیستم ایمنی وآتش‌نشانی، توسعه زیرساخت‌ها و عبور و مرور، توسعه و نگهداری ناوگان حمل و نقل عمومی، همسطح سازی آرامستان‌ها،زیباسازی شهری و بهسازی معابر تعریف شده که موجب تحول خوبی در شهر اردبیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطف‌اللهیان بیان کرد: بودجه سال آتی شهر اردبیل شامل  ۴۸ درصد بودجه جاری و ۵۲ درصد عمرانی است.

 وی بیان کرد: در سال جاری ۱۴هزار اصله نهال،۱۰۰ هزار بوته و ۴۹ هزار گل کاشته شده که تحول خوبی در بحث فضای سبز ایجاد شده است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد افزود: در سال جاری تمام تلاش بر این بود تا پروژه‌های نیمه تمام به اتمام برسد و پروژه های بهسازی معابر ، بهبود عبور و مرور و تقاطع همسطح از جمله پروژه‌های نیمه تمام بودند که تکمیل و به بهره‌برداری رسیدند.

شهردار اردبیل پیشرفت فیزیکی پل قدس را مطلوب دانست و گفت: این پروژه پیشرفت خوبی دارد و در سال آینده تکمیل می‌شود.

لطف اللهیان افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۹۵ شروع شده و تلاش می‌شود در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حمل و نقل عمومی سیستم ایمنی شورای اسلامی شهر شهرداری فضای سبز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پروژه های نیمه تمام لطف اللهیان شهر اردبیل بودجه سال سال آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«مصطفی سعیدی سیرایی» از حوزه کرج، فردیس و اشتهارد به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

*در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

با توجه به شکل گیری جریان‌های سیاسی جدید و تغییر موازنه قدرت بین اکثریت اصولگرای سنتی و رویش‌های جدید انقلابی، مجلس دوازدهم باید از پویایی و نشاط سیاسی ویژه ای برخوردار باشد و لابی گری های مرسوم بهم بخورد و در مجموع با درصد قابل توجه نمایندگان انقلابی امیدواریم شاهد تغییرات محسوس به نفع مردم باشیم.

*مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

نقشه راه اجرای برنامه هفتم توسعه، واقعی دیدن بودجه‌ها و جلوگیری از ناترازی بودجه. به فرمایش مقام معظم رهبری ام الخبائث ناترازی بودجه است.

*اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

به دلیل حوزه تخصصی اینجانب و کمبود سرانه‌ها و زیر ساخت‌ها در حوزه انتخابیه حتی الامکان در کمیسیون برنامه و بودجه حضور پیدا خواهم کرد.

*مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راهکاری دارید؟

کمبود زیرساخت‌ها و عدم نظارت دقیق بر عملکرد مدیران و غیربومی بودن آنها از اساسی‌ترین مسائل ما در استان البرز است که علیرغم نزدیکی به مرکز جزو محروم‌ترین استان‌ها با بیش از ۶۰ محله محروم هستیم که نیازمند رسیدگی فوری هستند.

کد خبر 6098773

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • مصارف مهم مالیات در کشور به چه صورت است؟
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • پس‌لرزه‌های حصارکشی «لاله» در شورا
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • قرارداد شهرداری تهران با چین ابهامی ندارد
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • اعلام آمادگی ۵ استان برای افزایش سطح زیرکشت گوجه‌فرنگی