Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@21:30:11 GMT

اسکوچیچ به تمرین نفت برگشت اما ...

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۵۷۰۱

اسکوچیچ به تمرین نفت برگشت اما ...

دراگان اسکوچیچ با مخالفت هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان فعلا موفق به جدایی از این تیم نشده ، این سرمربی دلایل جدایی خود را مشکلات خانوادگی و بیماری عنوان کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای دراگان اسکوچیچ و صنعت نفت آبادان عجیب‌ و غریب پیش می‌رود، سرمربی کروات تیم صنعت نفت از روز گذشته در تمرین تیمش حاضر شده تا صنعت نفت آبادان را برای دیدار خانگی برابر پرسپولیس مهیا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات چندروز اخیر باشگاه صنعت نفت در جریان درخواست جدایی این سرمربی را مرور می‌کنیم:

 

یکشنبه 6 دی ماه:

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نبرد با تیم هم‌استانی خود با دو گل شکست خورد، شاگردان اسکوچیچ که در این دیدار بسیار ضعیف عمل کردند این فرصت را داشتند تا با پیروزی اختلاف خود با تیم‌های بالای جدولی را کم و‌کم‌تر کنند. در بین دو نیمه دیدار اسکوچیچ در رختکن به بازیکنان اعلام کرد که این آخرین نیمه‌ای است که در کنارشان خواهد بود. پیش از پایان بازی دراگان اسکوچیچ به سمت مهدی تارتار رفت و به او تبریک گفت تا زودتر از بقیه بازیکنان به رختکن برود.

 

وی اما در کنفرانس خبری صحبتی از خداحافظی نکرد و درباره بازی، شایعه حضورش در تیم‌ملی، عدم جذب بازیکن و موضوعات دیگر صحبت کرد اما صحبتی از جدایی در میان نبود. اسکوچیچ پس از آن در رختکن حاضر شد و با چهره‌ای درهم رفته و مغموم به بازیکنان تیم اعلام کرد که دیگر نمی‌تواند در جمع طلایی‌پوشان حاضر باشد و باید به دلیل مسائل خانوادگی و بیماری از جمع‌شان جدا بشود. خبری که بازیکنان صنعت نفت را ناراحت کرد و آنها را به فکر انداخت که دوران پس از اسکوچیچ چه خواهد شد.

 

دوشنبه 7 دی ماه:


با اعلام برنامه از پیش تعیین شده توسط کادرفنی، روز یکشنبه برای بازیکنان تیم صنعت نفت آبادان استراحت اعلام شده بود. در این روز رسانه‌ها گمانه‌زنی‌های خود را درباره جدایی وی و صحبت‌های این سرمربی در رختکن را پوشش دادند. بعضی بازیکنان صنعت نفت نیز در اینباره مصاحبه و نظر خود را اعلام کردند.

 

 

سه شنبه 8 دی ماه:


در اولین تمرین پس از بازی با نفت مسجدسلیمان اما خبری از اسکوچیچ نبود، وی در جلسه هیات مدیره باشگاه حضور یافت. در این جلسه که در محل باشگاه انجام شد به اسکوچیچ اعلام شد که در صورت جدایی باید پرداختی‌های باشگاه صنعت نفت را پس بدهد و این مسأله باعث شد تا تمام معادلات به هم بریزد. از سوی هیات مدیره به وی اعلام شد تا در صورت موافقت با این موضوع، اعلام کند تا وضعیت نیمکت تیم برای طرفین روش شود.

 

چهارشنبه 9 دی ماه:

 

به بازیکنان صنعت نفت اعلام شد که اسکوچیچ در تمرین حضور خواهد یافت و در تمرین ساعت 15 این تیم در زمین پیروز آبادان این سرمربی حاضر شد. بازیکنان تیم صنعت نفت از بازگشت وی خوشحال بودند و تمرین بانشاطی را گذارندند اما عکس‌هایی که از این سرمربی منتشر شده، چهره درهم‌رفته وی را نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد این سرمربی روزهای سختی را در آبادان می‌گذارند، شاید سخت‌ترین روزهای کل حضورش در فوتبال ایران. او امیدوار است که مشکلات خانوادگی و بیماری‌اش مسئولان نفت را قانع کند تا به وی اجازه جدایی دهند. اسکوچیچ با توجه به وضعیت زنگی شخصی‌اش قصد حضور در تیم ایران را ندارد و قصد دارد تا برای بهتر شدن وضعیتش به کرواسی بازگردد.

 

پس از این تمرین صحبت خاصی از سوی مسئولان و یا حتی دراگان اسکوچیچ اعلام نشد، به نظر می‌رسد کنفرانس پیش از بازی پرپسپولیس، این سرمربی در آبادان جذاب و شنیدنی بشود، البته اگر وی در این جلسه مطبوعاتی حاضر شود.

دراگان اسکوچیچ (سرمربی) صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت نفت آبادان خانوادگی و بیماری بازیکنان صنعت نفت صنعت نفت آبادان باشگاه صنعت نفت دراگان اسکوچیچ بازیکنان تیم تیم صنعت نفت هیات مدیره اعلام شد حاضر شد دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!

به گزارش "ورزش سه"، محرم نوید کیا در نشست خبری پیش از دیدار مقابل صنعت نفت گفت: خیلی خوشحالم که اکنون در آبادان هستم، چراکه قلباً آبادان را دوست دارم. اینجا برای من حس بسیار خوبی است. درباره بازی هم باید بگویم یک بازی فوق العاده مهمی است و از این جهت برای ما مهم است که اگر می‌خواهیم در جدول شرایط بهتری به دست بیاوریم باید بتوانیم بازی بسیار خوبی انجام دهیم و امتیاز کامل را کسب کنیم.

او ادامه داد: می‌دانیم این دیدار هم برای صنعت نفت آبادان یک بازی فوق العاده حیاتی است و همین می‌تواند دردسرهای خیلی زیادی برای ما داشته باشد، چراکه نفت اگر نتواند به هر دلیل نتوانند امتیازات خود را بگیرد، شرایط آن برای آینده سخت‌تر می‌شود و می‌دانیم با این شرایط بازی فوق العاده سنگینی خواهیم داشت. پس باید با تمرکز بسیار بالا بازی کنیم و مراقبت کنیم تا اتفاقات خاصی در این بازی برایرما رخ ندهد و تا آنجا که می‌توانیم پیش‌بینی لازم را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اضافه کرد: تا آنجا که می‌توانیم باید با انضباط بازی کنیم؛ فردا برای ما بسیار مهم است که این گونه بازی کنیم تا امتیاز خوبی بگیریم. امیدوارم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند و در کنار آن امتیاز خوبی به دست بیاوریم.

نویدکیا تصریح کرد: من اصلاً اعتقادی به ساختار دفاعی ندارم یعنی بازی دفاعی را اصلاً دوست ندارم دلم می‌خواهد هم در ساختار دفاعی و هم در ساختار هجومی قوی باشیم اما اینکه صرفاً بخواهیم بازی دفاعی و ضد حمله انجام دهیم را دوست ندارم و و همانطور که می‌دانید در ۱۲ بازی که همراه با مس رفسنجان هستم از نظر آمار موقعیت سازی و گلزنی تیم خیلی خوبی بوده‌ایم و این نشان می‌دهد همیشه دلم می‌خواهد تیم ما یک فوتبال نسبتاً هجومی انجام دهد.

او در خصوص غایبان فردای تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مهدی ترکمان مصدوم و فرشید باقری محروم است.

سرمربی مس رفسنجان در واکنش به این سوال که آیا فوتبال خوزستان دیگر بازیکن ندارد، عنوان کرد: باید از دیدگاه‌های قدیمی مان بیرون بیاییم. اینکه صرفاً باید فوتبال بومی داشته باشیم در فوتبال حرفه‌ای کنار رفته است. یک زمانی فوتبال خوزستان به خاطر تکنیکی که در آن وجود داشت بازیکنانش بسیار مطرح بودند و یک زمانی هم که فوتبال قدرتی شد، بازیکنان تیم ملی از سمت تبریز بودند.

نویدکیا یادآور شد: فوتبال به بازیکنانی نیاز دارد که سرعت و استقامتشان بالا باشد و به همین دلیل الان شمالی‌ها در فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار هستند. باید خودمان را با توجه به تغییرات سبک‌های فوتبال وفق دهیم. چون در گذشته فوتبالی داشته‌ایم به این دلیل نیست که باز هم می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

او تاکید کرد: باید واقع بینانه به فوتبال نگاه کرد. اصفهان در فوتبال اکنون صاحب سبک است ولی بازیکنان اصفهانی خیلی تاثیرگذار نیستند و به ندرت به فوتبال می‌آیند و از آنها مراقبت می‌کنند تا به بازیکنان بزرگ تبدیل شوند. من معتقدم نباید خیلی احساساتی و اینکه صرفاً بازیکنانمان بومی باشند به فوتبال نگاه کنیم. با این دیدگاه به جایی نمی‌رسیم.

او ادامه داد: در مقطعی به آبادان آمدند و با مسؤولان باشگاه صنعت نفت آبادان صحبت کردم و حتی آقای رحمانی مدیرعامل باشگاه یکی دوبار به اصفهان آمد و بسیار مصر بود که من به نفت آبادان بیایم ولی من دیدم دوستان در هیئت مدیره مقابل خواسته‌های من چیز دیگری می گویند. به هر حال نیاز به یک ساختار مدیریتی و برنامه ریزی قوی است و با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد و شاید اگر من آدم احساسی بودم هدایت صنعت نفت آبادان را قبول می‌کردم.

سرمربی مس رفسنجان ابراز کرد: در فوتبال حواشی و دوست داشتن‌ها برای ۴ تا ۵ هفته است و تاریخ انقضا دارد. فوتبال نیاز به برنامه‌ریزی و آدم‌های قوی دارد که بتوانند به درستی برنامه‌ریزی کنند و بعد هم در مسائل فنی با تیم‌های دیگر رقابت کنیم.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • در صورت جدایی از منچستریونایتد؛ اریک تن هاخ آماده جانشینی توماس توخل در بایرن مونیخ
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)