Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@01:08:43 GMT

کلاهبرداری میلیاردی از محسن یگانه

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۷۸۸۲

کلاهبرداری میلیاردی از محسن یگانه

وقتی فوتبال قاتل می شود!، مرگ تلخ یک کودک پس از شکنجه وحشتناک زوج پلید، تهدید یک زن به منفجر کردن هواپیمای روسی و دام پسر شیطان صفت برای دختر جوان مشهدی عناوین مهم ترین حوادث ۲۴ ساعت گذشته است که در بسته خبری پنج‌شنبه_۱۰ بهمن ماه_ می خوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا،یک ضرر میلیاردی، محسن یگانه خواننده قطعه‌های هیت پاپ و صاحب سبک را به صدر اخبار موسیقی بازگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان از این قرار است که چند روز پیش یک فعال موسیقی در یک برنامه رادیویی مدعی شد محسن یگانه به دلیل خرید یک خانه ۱۵ میلیاردی در تهران که بعد مشخص شده به شش نفر دیگر نیز فروخته شده و بلاتکلیف است، به کانادا رفته تا آب و هوایی تازه کند. این اظهارات باعث شد تا محمد حاتم‌پور مدیربرنامه‌های این خواننده پاپ طی یک گفت‌وگوی تلفنی با تی‌وی پلاس، اصل موضوع را تایید و رقم گفته‌شده را رد کند و همچنین درباره برنامه‌های جدید محسن یگانه توضیحاتی ارائه دهد.

وقتی فوتبال قاتل می شود!

همه‌چیز از تحقیقاتی شروع شد که ثابت می‌کرد رابطه مستقیمی بین ضربه به سر با زوال عقل و بیماری‌هایی مثل پارکینسون و آلزایمر وجود دارد.

تحقیقات دانشگاه یومای سوئد نشان داده‌اند آسیب شدید به سر نظیر ضربه در حین ورزش یا تصادف با وسیله نقلیه با خطر کوتاه‌مدت زوال عقل مرتبط است. اما تحقیق جدید نشان می‌دهد این خطر تا سال‌های متمادی و حتی تا چندین دهه بعد ادامه خواهد داشت. در سال ۲۰۱۷، بی‌بی‌سی در گزارشی به رابطه بین ضربه سر در فوتبال و زوال عقل پرداخت. اتحادیه فوتبال اروپا، بعد از آن تحقیقات اعلام کرد یک پروژه تحقیقاتی را با هدف به اثبات رساندن خطراتی که بازیکنان جوان در طول مسابقات و تمرین‌ها با آن روبه رو هستند به اجرا در می‌آورد.

مرگ تلخ یک کودک پس از شکنجه وحشتناک زوج پلید

پلیس کالیفرنیا زن و شوهر بی رحمی را به جرم شکنجه، تجاوز و قتل پسر ۴ ساله شان دستگیر کردند.

سخنگوی پلیس در خصوص این پرونده عنوان کرد که پزشکان بیمارستان پس از این که به مرگ یک کودک مشکوک شدند با تماس با اداره پلیس ماموران را در جریان ماجرا قرار دادند و پلیس پدر و مادر این کودک را به عنوان مظنونان اصلی تحت بازجویی قرار دادند.

دو متهم ابتدا در بازجویی مدعی شدند که پسرشان در استخر خفه شده و پس از این که به بیمارستان رسانده شد جانش را از دست داد اما معاینات پزشکی اثرات ضرب و شتم، شکنجه و تجاوز وحشیانه را روی بدن قربانی افشا کرد.

پدر و مادر پلید پس از این که راز شکنجه هایشان فاش شد به شکنجه های خود اعتراف کرده و گفتند که بارها پسرشان را مورد تجاوز قرار داده اند و روز حادثه پس از شکنجه های وحشیانه او را در استخر خفه کردند تا بمیرد اما برای این که کسی به آن ها شک نکند تصمیم گرفتند قربانی را به بیمارستان برسانند که معاینه پزشکان اقدام وحشتناک آن ها را فاش کرد.

گفتنی است که دو متهم پس از تشکیل پرونده به زندان منتقل شدند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

تهدید یک زن به منفجر کردن هواپیمای روسی

تهدیدهای یک سرنشین پرواز روسی، این هواپیما را مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه مسکو کرد.

خطوط هوایی «اس۷» متعلق به روسیه اعلام کرد که یکی از پروازهایش به دلیل مشکل یکی از مسافران در فرودگاه مسکو فرود اضطراری داشته است.

خبرگزاری «رویترز» گزارش داد فرود اضطراری این پرواز در فرودگاه مسکو، به دلیل تهدید یک مسافر زن به منفجر کردن خودش در این هواپیما بود.

بر این اساس، این مسافر تهدید می‌کرد کیفی را که در دست دارد، حاوی مواد منفجره است.

این هواپیما از مدل ایرباس اِی-۳۲۱ بود که حداقل ۲۰۰ نفر سرنشین داشت.

شبکه «اسکای نیوز» دقایقی بعد به نقل از پلیس روسیه گزارش داد این فرد بازداشت شده است.

هنوز انگیزه یا صحت ادعای این زن در تهدید به منفجر کردن هواپیما مشخص نیست.

دام پسر شیطان صفت برای دختر جوان مشهدی

جوانی که برای کشاندن زنان و دختران به یک بازی شیطانی، در دیوار آگهی همخانه زن را منتشر کرده بود، وقتی دستگیر شد گوشی اش را به زمین کوبید تا نیت شومش لو نرود.

کارآگاهان پلیــس اطلاعات و امنیت عمومی فرمانده انتظامی خراسان رضوی و اداره فضای مجازی، چند روز پیش از طریق پایش فضای مذکور و بررسی برخی آگهی‌های منتشر شده در این فضا پی بردند که چندین آگهی با عنوان‌های «همخانه زن»، «کمک مالی»، «آشپز خانم» در یکی از سایت دیوار ،منتشر شده است.

وقتــی ماجرا به صورت دقیــق مورد تحقیق قرار گرفــت و تک به تک این آگهی‌ها بازدید شد، مشخص شــد که پشــت پرده تمام این آگهی‌ها یک نفر اســت. نحوه انتشار آگهی‌ها های مطرح شــده گواه این موضوع و خواسته بود که تمامی این آگهی‌ها پوششــی برای به دام انداختن جنس مخالف است.

تصادف مرگبار اتوبوس با کامیون در تبریز 

یک کشته و ۱۸مصدوم در آزاد راه "تبریز- زنجان بر اثر برخورد اتوبوس با کامیون بر جا گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه از وقوع ۲ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در آزاد راه تبریز-زنجان خبر داد و گفت: در اثر این حوادث متاسفانه یک نفر کشته و ۱۸نفر مصدوم شدند.

سرهنگ توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در حادثه اول که در آزاد راه پیامبر اعظم(ص)، کیلومتر ۱۱۰ مسیر تبریز به زنجان رخ داد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری از پشت با یک دستگاه کامیون کشنده اسکانیا برخورد کرد که متأسفانه در اثر این حادثه ۱۴ نفر از سرنشینان اتوبوس دچار مصدومیت شده و به مراکز درمانی منتقل شدند و علت وقوع حادثه نیز از سوی کارشناسان پلیس راه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس عنوان شده است.

وی در خصوص حادثه دوم افزود: در حادثه دیگری باز هم در آزاد راه پیامبر اعظم (ص)، ۱۸۰ کیلومتر مانده به تبریز رخ داد، که طی آن یک دستگاه پژو ۲۰۶ با ۶ سرنشین واژگون شد که متأسفانه در اثر این حادثه یک نفر از سرنشینان کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در خصوص علت وقوع حادثه دوم نیز گفت: بنابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت حادثه تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده پژو اعلام شده است.

سرهنگ "فارسی" در پایان از رانندگان وسائط نقلیه درخواست کرد: هنگام رانندگی ضمن توجه به جلو، از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

تصادف مرگبار در ایلام / ۲ تن در دم جان باختند

رئیس پلیس راه ایلام گفت: تصادف مرگبار در محور آبدانان_مورموری ۲کشته برجای گذاشت

سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: در پی تماس های مردمی با فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور آبدانان، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارشناسان پلیس راه در محل مشخص شد، یکدستگاه خودرو وانت نیسان به علت تجاوز به چپ با یکدستگاه موتورسیکلت برخورد و در این حادثه ۲ نفر راکب و سرنشین موتورسیکلت کشته شدند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان این که موتورسیکلت با توجه به نداشتن حفاظ، یک وسیله نقلیه خطرناک است، گفت: رانندگی با این وسیله علاوه بر مهارت بالای رانندگی، نیازمند استفاده از تجهیزات، همانند کلاه ایمنی است تا در برخوردهای سخت بتواند از ضربات مغزی جلوگیری کند.

کد خبر 408213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلاهبرداری کلاهبرداری اینترنتی رمالی و کلاهبرداری باند جعل و کلاهبرداری نیروی انتظامی مامور نیروی انتظامی حوادث حوادث جاده ای حوادث ترافیکی حوادث کار بسته خبری حوادث حوادث غیر مترقبه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق منفجر کردن هواپیما کارشناسان پلیس راه زن به منفجر کردن فرمانده انتظامی فرودگاه مسکو فرود اضطراری تصادف مرگبار آزاد راه آگهی ها پس از شکنجه محسن یگانه یک دستگاه زوال عقل تهدید یک یک کودک یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت هفت سال تحت تعقیب پلیس بین‌الملل بود، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است، به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین دلیل از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 749220

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز اینترپل در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان