Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@16:40:32 GMT

سایپا قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۱۸۵۹۹

سایپا قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران در چهار دیدار برگزار شد. در این هفته در جدال میان تیم‌های صدرنشین سایپا و ذوب آهن اصفهان، سایپا با نتیجه سه بر ۲ بازی را به ذوب آهن واگذار کرد. این دیدار با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۸، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید.

 سایپا با وجود شکست برابر ذوب آهن با ۲۲ امتیاز در صدر جدول باقی ماند و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در دیدار دوم پیکان تهران با نتیجه سه بر یک مغلوب باریج اسانس کاشان شد. این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۸، ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ به پایان رسید.

در این هفته ۲ دیدار دیگر نیز برگزار شد که تیم شورا و شهرداری قزوین برابر پیکان با نتیجه سه بر صفر سکت خورد و این یدار با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۲۰ همراه بود.

همچنین در دیگر دیدار تیم ستارگان فارس با نتیجه سه بر صفر مغلوب باریج اسانس کاشان شد و این دیدار با نتایج ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۷ به پایان رسید.

علاوه بر آن ۲ دیدار باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان ۱۴ بهمن برگزار می‌شود اما نتایج این دیدارها بر جایگاه سایپا در صدر جدول دور رفت تاثیری نخواهد داشت.

رده‌بندی لیگ برتر والیبال زنان به شرح زیر است:

۱- سایپا تهران ۲۲ امتیاز

۲- ذوب آهن اصفهان ۲۰ امتیاز

۳- باریج اسانس کاشان ۱۸ امتیاز

۴- پیکان تهران ۱۲ امتیاز

۵- اکسون تهران ۱۱ امتیاز

۶- شورا و شهرداری قزوین ۱۰ امتیاز

۷- ستارگان فارس ۶ امتیاز

۸- افق قم ۳ امتیاز

۹- اطلس تهران صفر امتیاز

برچسب‌ها لیگ والیبال زنان باشگاه سایپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ والیبال زنان باشگاه سایپا لیگ والیبال زنان باشگاه سایپا لیگ برتر والیبال زنان باریج اسانس کاشان نتیجه سه نتایج ۲۵ پایان رسید ۲۵ بر ۱۹ ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۱۸۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد

شرکت ایدکوپرس سایپا، در سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه ایران، تندیس یکی از ۵ شرکت برتر را از رییس جمهور دریافت کرد. - اخبار بازار -

به گزارش سایپانیوز،‌ در مراسم اختتامیه سی و پنجمین جشنواره ملی امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه ایران که با حضور وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت، وزیر کار، مدیران عامل گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو و جمع کثیری از مسئولان کشوری و لشکری برگزار شد، از کارگران، گروه‌های کاری، مدیران و واحد‌های نمونه کشوری با اهدای تندیس و لوح سپاس توسط رییس جمهور تجلیل شد.

این جشنواره با هدف تجلیل از زحمات کارگران، گروه‌های کار و واحدهای اقتصادی نمونه کشور و ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش همه ساله در هفته کار و کارگر برگزار می‌شود.

در پایان این مراسم از کامبیز قلی زاده سلطانی، مدیرعامل ایدکوپرس سایپا، ‌به ‌عنوان کارآفرین نمونه و مدیر برتر ایران و تنها نماینده خودروسازان کشور در جمع برترین واحد‌های نمونه و از شرکت ایدکوپرس به عنوان یکی از 5 شرکت برتر کشور توسط سید ابراهیم رییسی،‌ رئیس جمهور کشورمان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است، ‌شرکت ایدکوپرس سایپا برترین شرکت تولیدکننده مجموعه‌های پرسی بدنه و شاسی خودرو در کشور است.

دیگر خبرها

  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • عبادی‌پور: هفته نخست لیگ ملت‌ها جنگ جهانی داریم
  • صعود طبیعت به فينال در شب جادويى استيونز
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • عبادی‌پور: جز از جانب مردم، حمایت دیگری نداشتیم
  • بسکتبال NBA | برد نزدیک نیکس و دردسر بزرگ قهرمان
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ