Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:19:07 GMT

کلانتری ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۲۱۱۰۳

کلانتری ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در جمع سر کلانتران و روسای کلانتری‌های پلیس پیشگیری پایتخت با تاکید بر اینکه باید دارای چشم انداز و هدف و برنامه‌ای مدون و حساب شده، باشید، بیان داشت: به تقوای الهی و نظم مقید باشید و زیر دستان خود را به این مهم توصیه کنید چراکه با تقوای الهی محتوای امور به سامان می‌شود و با نظم کارها ساختار مشخص و درستی پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح عملکرد ماموریت‌های کلانتری‌ها و تاکید بر لزوم مداقه و تعهد در انجام ماموریت‌ها، گفت: کلانتری‌ها باید مامن و پناهگاه مردم بوده و باید نقش تاثیر گذار و تعیین کننده ای در رتق و فتق مشکلات مراجعین داشته باشد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه صرفاً به دنبال تشکیل پرونده و ارجاع آن به مراجع قضائی نباشید بلکه با استفاده از ظرفیت مشاوران و مددکاران حاضر در کلانتری‌ها به دنبال ایجاد مصالحه و حل و فصل مشکلات مراجعان باشید، افزود: باید قریب به اتفاق پرونده‌هایی که به کلانتری وارد می‌شود باید از طریق کارشناسان مشاوره و مددکاری مختومه و به نوعی ختم به خیر شوند.

سردار رحیمی با تاکید بر لزوم بکارگیری و استفاده از ظرفیت بسیج و پلیس افتخاری، اعلام داشت: لازم است از همه ظرفیت‌های درون سازمانی و برون سازمانی برای تامین امنیت و آرامش جامعه استفاده نمائیم و همه توان و امکانات خود را در این زمینه به کار بگیریم و فراموش نکنیم که هرگونه کم کاری و کم فروشی در این زمینه خیانتی بزرگ در حق مردم است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه نباید کسی به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد نماید، بیان داشت: کلانتری‌ها نماد و نشانه امنیت و آرامش یک محله هستند که وجود آنها باید برای مردم آرامش بخش و برای مجرمان و خلافکاران رعب آور باشد و اگر اینگونه باشد کلانتری توانسته است به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

کد خبر 4840147

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار حسین رحیمی کلانتری رئیس پلیس پایتخت شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی شهر تهران بارش برف سیدابراهیم رئیسی آلودگی هوا کمیته امداد امام خمینی قوه قضاییه تعطیلی مدارس شورای شهر محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق پایتخت با تاکید امنیت و آرامش کلانتری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»

به گزارش ایمنا، سامان غنی‌زاده امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با توجه به انتشار فیلم درگیری و هنجارشکنی عده‌ای اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللرباغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی آذربایجان‌غربی قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه‌جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

غنی‌زاده در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند، به هنجارشکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • گزارشی از چند روز مراجعه به پلیس امنیت؛ توقیف‌های پولساز
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند