Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت از توقیف تریلی نفتکش حامل انواع کالای قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی محمدی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق توسط یک دستگاه تریلی نفتکش در محور بزرگراه آزادگان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: ماموران این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، موفق شدند ششم بهمن تریلی مورد نظر را در محور اعلامی شناسایی و ضمن توقیف خودرو، به بازرسی از آن پرداختند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از تریلی توقیفی 31 قلم کالای قاچاق که شامل انواع هارد، مانیتور و لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم جانبی تلفن همراه و پودر‌های بدنسازی بدون فاکتور و مجوز‌های گمرکی کشف شد.
محمدی با بیان اینکه راننده و کمک راننده تریلی دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند، ابراز داشت: متهمان در مواجهه با مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه راننده تریلی سابقه دار و پیش‌تر سه مرتبه با همین عناوین مجرمانه در طول 4 پارسال دستگیر و روانه زندان شده است ادامه داد: متهم در اظهاراتش به کارآگاهان گفت، کالا‌ها را از یکی از بنادر جنوبی کشور بار زده و قصد داشتیم کالا‌های قاچاق را در انباری واقع در جنوب تهران تخلیه و سپس در زمان مناسب دیگری با کمک سایر همدستانمان به بازار مصرف عرضه کنیم.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه را بیش از 50 میلیارد ریال برآورد کرد اند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ جلیلیان، سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت
ضایعات فروش، مالخر اموال سرقتی از آب در آمد
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری یک مالخر در مرکز تهران تحت پوشش ضایعات فروش خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک میلیارد ریال اموال سرقتی کشف شد.
سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و تجهیزات دولتی در محدوده سرکلانتری هفتم مشخص شد که فردی 40 ساله که به شغل ضایعاتی در محدوده خیابان شوش مشغول به کار می‌باشد اموال سرقتی را از سارقان خریداری و سپس به عنوان ضایعات به فروش می‌رساند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مراقبت‌های ویژه توسط گروهی از ماموران کلانتری 117 جوادیه آغاز شد، تصریح کرد: با تایید صحت خبر نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری مالخر و بازرسی از مخفیگاهش اخذ شد.
سرکلانتر هفتم ابراز داشت: ششم بهمن تیم عملیات کلانتری جوادیه وارد عمل شدند و موفق شدند ضمن دستگیری متهم در مخفیگاهش 500 متر سیم کابل برق و یکصد کیلو آلومینیم اموال سرقتی کشف کنند.
جلیلیان با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را یک میلیارد ریال بر آورد کرده اند.
وی افزود: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت
شهروندان سارق زورگیر را شناسایی کنند
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت از انتشار بدون پوشش تصویر سارق زورگیر و شناسایی آن توسط شهروندان خبر داد و گفت: متهم به بهانه معاوضه شمش طلا از مسافران خانم زورگیری می‌کرد.
سرهنگ کارآگاه کامیار چهری اظهار داشت: یازدهم مهر پرونده‌ای با موضوع زورگیری از یک خانم جوان از کلانتری 106 نامجو برای رسیدگی تخصصی به پایگاه سوم پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی بیان داشت: شاکی با حضور در پایگاه سوم در خصوص روز حادثه گفت: ساعت 2 بعد از ظهر دهم مهر برای رفتن به منزل خواهرم سوار یک پژو 405 نقره‌ای شدم، راننده که مردی حدودا 50 ساله بود به من چند شمش طلا نشان داد و گفت: قصد معاوضه شمش‌ها را دارد و به من پیشنهاد داد که اگر موافقم طلاهایم را به او بدهم و در عوض یک عدد از شمش‌ها را بگیرم.
من که به رفتار او مشکوک بودم از این کار امتناع کردم در ادامه مسیر به یک مکان خلوت رسیدیم و راننده، خودرو را نگه داشت و رو به من کرد و با پرخاش و تهدید سلاح سرد گفت که طلاهایم را به او بدهم و من برای حفظ جانم این کار را کردم و طلاهایم را به ارزش حدود 10 میلیون تومان را به او واگذار کردم. با پیاده کردن من از خودرو با سرعت فرار کرد، ولی من موفق شدم شماره پلاک خودرو را یادداشت کنم.
سرهنگ چهری با اشاره به اینکه مالک خودرو شناسایی و به پایگاه سوم دعوت شد افزود: مالک خودرو در بازجویی به کارآگاهان اعلام کرد خودرو را در اختیار یکی از بستگانش به نام "علیرضا" 50 ساله گذاشته تا برایش بفروشد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که علیرضا سابقه دار بوده و پیش‌تر دو مرحله به جرم کلاهبرداری دستگیر شده است، تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه متهم و هماهنگی با مقام قضائی متهم هنگام خروج از منزلش دستگیر و پس از انتقال به پایگاه سوم به سرقت از شاکی و 5 فقره سرقت مشابه دیگر در محدوده شرق تهران و محله نظام آباد اعتراف کرد.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: با توجه به اقرار صریح متهم به جرایم ارتکابی، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مرجع قضائی دادسرای ناحیه 15 تهران برای کشف سایر جرایم احتمالی صادر شد. مال باختگانی که به همین شیوه متحمل زورگیری شده اند، می‌تواند به پایگاه سوم پلیس آگاهی برای تشکیل پرونده و پیگیری آن پرونده شان مراجعه کنند.

سردار ذوالقدری، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ
طرح برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اشاره به کشف بیش از 24 هزار عدد انواع مواد محترقه در یک ماه اخیر گفت: طرح برخورد با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه از اول بهمن آغاز شده است.
سردار "علی ذوالقدری" افزود: پلیس آماده است با کمک مردم به مقابله با افرادی بپردازد که به بهانه شادی در چهارشنبه پایان سال در نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کنند.
وی گفت: پلیس هرگز مخالف شادی کردن مردم نبوده و نیست و اتفاقا همواره تلاش کرده تا زمینه این کار را در چارچوب قانون برای شهروندان ایجاد کند، ولی در عین حال با کسانی هم که بخواهند از این وضعیت سوء استفاده کنند برخورد قاطعانه می‌کند.
ذوالقدری ضمن اشاره به شروع طرح‌های برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه از ابتدای بهمن در تهران، یادآوری کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال، پلیس به منظور پیشگیری از حوادث ناگوار ناشی از مواد محترقه، با هرگونه حرکات نامتعارف و تهیه و توزیع مواد محترقه به شدت برخورد خواهد کرد.
این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: انتظاری که پلیس از عموم شهروندان دارد این است که مراقب فرزندان خود باشند و اجازه ندهند به خاطر لحظه‌ای هیجان کاذب عمری پشیمانی به بار آورند.
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت، از شهروندان خواست تا افراد هنجار شکن در مراسم چهارشنبه پایان سال و آن‌هایی که به دنبال ایجاد مزاحمت برای دیگران هستند را به پلیس معرفی کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیس 110 اطلاع دهند.

سرهنگ احمدی، رئیس کلانتری 133 شهر زیبا
زن جوان سارق طلا‌های شهر زیبا بود
رئیس کلانتری 133 شهر زیبا از دستگیری زن جوانی با 17 فقره سرقت منزل خبر داد و گفت: وی که مهارت در بازکردن قفل‌ها داشت به راحتی وارد منازل می‌شد.
سرهنگ سرافراز احمدی افزود: چندی قبل وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهر و دلار به ارزش 30 میلیون تومان به کلانتری 133 شهر زیبا اعلام و تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که سارق بدون تخریب قفل در ورودی وارد ساختمان شده و سپس با بازکردن قفل در واحدی وارد آپارتمان و پس از سرقت طلا و جواهر و دلار مال باخته فرار کرده است.
وی تصریح کرد: در هنگام تحقیقات پلیسی، وقوع یک فقره سرقت دیگر به همین شیوه به کلانتری اعلام و در پایش‌های اطلاعاتی به دست آمد که سرقت‌های مشابهی نیز در کلانتری‌های همجوار به همین شیوه اتفاق افتاده است.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با مراجعه به محل‌های سرقت، تصویر واضحی از سارق به دست آمد و مشخص شد که سرقت‌ها توسط یک زن جوان انجام شده است، گفت: با تطبیق تصویر چهره متهم با آلبوم تصاویر مجرمان، یکی از سارقان حرفه‌ای که مهارت کامل در بازکردن در قفل‌ها دارد، شناسایی شد.
احمدی افزود: درگام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی تیمی از ماموران عملیات این کلانتری برای دستگیری متهم اعزام و موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری در خصوص نحوه سرقت توضیح داد، با به صدا درآوردن زنگ یکی از واحد‌های ساختمان به بهانه اینکه مهمان یکی از واحد‌های ساختمان می‌باشم، وارد ساختمان می‌شدم و سپس با باز کردن قفل وارد آپارتمان و پس از سرقت طلا و جواهر و دلار از محل فرار می‌کردم.
رئیس کلانتری 133 شهر زیبا با اشاره به اینکه متهم تا کنون به 17 فقره سرقت در محدوده کلانتری شهر زیبا و کلانتری‌های همجوار اعتراف کرده است، اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت
ردپای موبایل قاپ‌ها در فضای مجازی
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 موبایل قاپ با 40 فقره سرقت خبر داد و گفت: خرید موتورسیکلت در فضای مجازی سارقان را لو داد.
سرهنگ کارآگاه احمد نجفی افزود: با ارجاع چندین پرونده موبایل قاپی از مناطق شمال شهر تهران به پایگاه دوم پلیس آگاهی مشخص شد سارقان با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا قرمز رنگ از شهروندانی که در حال صحبت کردن با گوشی همراهشان در ایستگاه‌های اتوبوس بودند، سرقت کرده اند.
وی تصریح کرد: پرونده‌های تشکیل شده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و ماموران در گام نخست از تحقیقات اولیه خود با مراجعه به محل‌های سرقت و تحقیقات میدانی، چهره هر 2 سارق جوان و شماره پلاک موتورسیکلت شان را به دست آوردند.
این مقام انتظامی افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، هویت مالک موتورسیکلت به نام "مهران. م" شناسایی و به اداره هجدهم دعوت شد.
وی بیان داشت: مالک موتورسیکلت در اداره هجدهم حاضر و گفت، موتورسیکلت را به صورت قولنامه‌ای به یک نمایشگاه دار در حوالی میدان گمرک فروخته ام و اطلاعی از سرقت‌ها ندارم. بلافاصله کارآگاهان به نمایشگاه اعلامی مراجعه که طی تحقیقات از نمایشگاه دار وی نیز اظهار داشت موتورسیکلت فوق را به صورت "نشر آگهی در فضای مجازی" به یک جوان به نام " فرزاد" فروخته است.
سرهنگ نجفی تصریح کرد: با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان مخفیگاه " فرزاد " را در محدوده خیابان شوش شناسایی کردند و موفق شدند با هماهنگی مقام قضائی فرزاد و همدستش به نام " رامین " را بیست و پنجم آذرماه در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم 2 دستگاه گوشی سرقتی کشف شد، گفت: موتور سیکلتی که متهمان با آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند توقیف و متهمان به همراه اموال کشف شده به اداره هجدهم انتقال یافتند.
وی افزود: هر دو متهم به 40 فقره سرقت با همکاری یکدیگر معترف شدند و گفتند، با پرسه زنی در محدوده‌های شمال و شمالغرب تهران با انتخاب سوژه‌هایی که در حال صحبت کردن با موبایل شان در ایستگاه اتوبوس بودند، بلافاصله گوشی شان را سرقت کرده و متواری می‌شدیم و گوشی‌های سرقتی را به افراد عبوری می‌فروختیم.
معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت گفت: تاکنون 30 تن از مال باختگان شناسایی و هر 2 متهم با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران روانه زندان شدند.

سرهنگ اسکندری، رئیس کلانتری 174 قیام دشت
فروشنده خودرو، دزد خودرویش شد
رئیس کلانتری 174 قیام دشت از دستگیری سارق خودرویی که خودش فروشنده همان خودرو بود خبر داد.
سرهنگ مصطفی اسکندری گفت: مردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از سرقت خودروی پراید خاکستری رنگش اعلام شکایت کرد و تیم گشت کلانتری برای بررسی موضوع به محل وقوع سرقت در منطقه قیام دشت اعزام شدند.
وی افزود: صاحب خودرو در تحقیقات ابتدایی عنوان کرد که این خودرو را 10 روز قبل خریداری کرده و وقتی داخل خانه بوده خودرویش هدف سرقت قرار گرفته است.
رئیس کلانتری 174 قیام دشت ادامه داد: ماموران با توجه به مدل خودرو که برای سال 90 و ضد سرقت بود در ابتدا از صاحب خودرو در خواست هر 2 سوئیچ خودروی پراید کردند که مرد جوان ادعا کرد که فروشنده تنها یک سوئیچ در اختیارش قرار داده و از وجود سوئیچ دوم بی اطلاع است.
این مقام پلیسی ادامه داد: ماموران در تحقیقات پلیسی ابتدا مشخصات و هویت فروشنده خودرو را مورد بررسی قرار دادند و اطلاع پیدا کردند که این مرد سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم سرقت و مواد مخدر دستگیر شده است.
سرهنگ اسکندری گفت: بدین ترتیب فروشنده خودرو به کلانتری دعوت شد و در ابتدا خود را از ماجرای سرقت خودرو بی اطلاع نشان می‌داد، اما وقتی در تناقض گویی‌ها و تحقیقات فنی پلیس گرفتار شد به ناچار لب به اعتراف گشود و به سرقت خودروی فروخته شده اعتراف کرد.
رئیس کلانتری 174 قیام دشت عنوان کرد: متهم پس از دستگیری ادعا کرد که پس از فروش خودرو با در اختیار داشتن سوئیچ دوم به سراغ خودروی فروخته شده رفته و آن را سرقت کردم و وقتی پلیس با من تماس گرفت برای اینکه خودم را بیگناه معرفی کنم خودرو را در خیابان رها کردم تا راز سرقتم پنهان بماند.
وی افزود: ماموران با محل رها کردن خودرو رفته و در بررسی پراید متوجه شدند که همه لوازم داخل خودرو سرقت شده است.

سرهنگ مظفری، رئیس کلانتری 210 پایانه شرق
کشف هروئین در چمدان مسافر
رئیس کلانتری 210 پایانه شرق از دستگیری مسافری با کشف 498 گرم هروئین از چمدان وی خبر داد.
سرهنگ داریوش مظفری گفت: ششم بهمن ماموران کلانتری پایانه شرق در تعاونی شماره 15 پایانه شرق به فردی که از دیدن پلیس بسیار نگران و مضطرب شد و سعی در پنهان کردن خود از دید پلیس را داشت، برخورد کردند.
وی با اشاره به اینکه ماموران برای بررسی موضوع فرد مذکور را دستگیر و به مقر پلیس هدایت کردند افزود: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد، در بررسی از داخل چمدان وی یک قوطی شیر خشک حاوی 498 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.
این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خویش اعتراف کرد گفت: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت
کلاهبرداری از چک بلامحل تا جعل احکام دولتی
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبرداری که خود را خیر مدرسه ساز معرفی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم با صدور چک بلامحل و جعل احکام دولتی 20 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری افزود: پرونده‌ای با موضوع جعل احکام قضائی از شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه چهار تهران برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: شاکی در توضیحاتش به پلیس گفت: از فردی به نام "احمد" که خود را خیر مدرسه ساز معرفی می‌کرد به دلیل فروش آهن آلات، چکی به مبلغ 200 میلیون تومان دریافت کردم، ولی در سر رسید به دلیل موجودی نداشتن برگشت خورد. با گواهی پرداخت نکردن مبلغ چک به دادگاه حقوقی مراجعه و دادخواست مطالبه وجه چک را خواستار شدم.
این مقام انتظامی افزود: شاکی ادامه داد در روند دادرسی یک دستگاه خودرو تویوتا لنکروز از متهم شناسایی و با اخذ دستور قضائی نسبت به توقیف و جلوگیری از نقل و انتقال آن اقدام کردم، اما پس از مدتی متوجه شدم خودرو رفع توقیف و به شخص دیگری فروخته شده است.
سرهنگ نثاری گفت: با استعلام از دادگاه مشخص شد که دستوری مبنی بر رفع توقیف از سوی مراجع قضائی صادر نشده است و اصل حکم قضائی از پلیس راهور دریافت که مشخص شد نامه ارائه شده به پلیس راهور، جعلی بوده که بلافاصله مراتب به قوه قضائیه و پلیس راهور اعلام شد؛ با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی ادامه داد: کارآگاهان به تنها آدرس متهم در پرونده‌های قبلی که به شرکتی خصوصی اعلام و ارائه شده بود، مراجعه کردند که تحقیقات انجام گرفته حاکی از این بود متهم با ایجاد شرکت مذکور و مانور متقلبانه از شهروندان کلاهبرداری و سپس با مراجعه به دادگاه اعلام ورشکستگی صوری کرده و متواری شده است.
وی با اشاره به اینکه متهم هوشیار و ردپایی از خود بر جای نمی‌گذاشت، گفت: در پایش و رصد اطلاعاتی به دست آمد که متهم در منزل مادرش حضور دارد که طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد و به پایگاه چهارم انتقال یافت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم به جرم ارتکابی اعتراف کرد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری صورت گرفته از شهروندان را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: متهم با دستور بازپرس شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران روانه زندان شد.

سرگرد قربان زاده، رئیس کلانتری 176 حسن آباد
خرده فروشی تریاک با گونی برنج
رئیس کلانتری 176 حسن آباد از دستگیری 2 خرده فروش مواد مخدر و کشف یک کیلو و یکصد گرم تریاک از متهمان خبر داد و گفت: متهمان، تریاک را در گونی برنج پنهان کرده بودند.
سرگرد جواد قربان زاده افزود: پنجم بهمن ماموران گشت کلانتری در بلوار اصلی حسن آباد با توجه به تاریکی و سردی هوا به دو موتور سوار مشکوک شدند و موتورسیکلت را متوقف می‌کنند.
وی ادامه داد: ماموران در ابتدا متهمی را که کنار موتور ایستاده بود را دستگیر و در بازرسی از داخل گونی برنج که پشت موتور بسته شده بود موفق به کشف مواد مخدر از نوع تریاک با وزن یک کیلو و صد گرم شدند.
سرگرد جواد قربان زاده گفت: در تحقیقات از دو متهم مشخص شد که آن‌ها در زمینه توزیع، خرید و فروش مواد مخدر در منطقه حسن آباد فعالیت دارند.
کلانتر محله حسن آباد افزود: متهمان همراه با مواد مخدر کشف شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مومنی، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت
پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت راننده خودروی یک دستگاه پژو 405 خبر داد و گفت: پیاده شدن ناگهانی راننده پژو، در اتوبان باعث فوت وی شد.
سرهنگ احسان مومنی افزود: هشتم بهمن وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی قبل از پل شهید همت به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.
وی گفت: بلافاصله تیمی از ماموران پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: تحقیقات پلیسی حکایت از این داشت، یک دستگاه سواری پژو 405 در مسیر کناری متوقف که یک دستگاه کامیون که در همین مسیر در حال حرکت بوده به راننده خودروی سواری که به صورت پیاده در کنار وسیله نقلیه ایستاده بود، برخورد و در اثر شدت ضربه وارده، راننده سواری پژو که مردی حدوداً 32 ساله بود در محل حادثه فوت می‌کند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که راننده خودروی پژو به علت نقص فنی خودرواش را متوقف و پیاده شدن ناگهانی وی موجب فوت وی شده است.
سرهنگ موُمنی توصیه کرد: هنگام خرابی وسیله نقلیه یا توقف اضطراری در سطح محور‌های بزرگراهی در پهلوگا‌ها توقف کنید و در فاصله مناسب از عقب وسیله نقلیه علائم هشدار دهنده قرار دهند و با تماس با مراکز امدادی تقاضای کمک کنید.

سرهنگ کارآگاه میرزکی،معاون مبارزه با دزدی وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت
دستگیری 2 دزد حرفه‌ای در پایتخت
معاون مبارزه با دزدی وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 دزد حرفه‌ای داخل خودرو با بیش از 350 فقره سرقت خبر داد.
سرهنگ کارآگاه "شمس الدین میرزکی" گفت: با رسیدن خبر‌های متعدد مردمی مبنی بر اینکه در خیابان خزانه بخارایی فردی به نام ناصر 33 ساله در منزلش اموال دزدی نگهداری می‌کند، کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه ناصر و تایید صحت خبر باهماهنگی‌های قضائی ناصر در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل وی تعدادی زاپاس خودرو، ضبط و باند خودرو و اشیای با ارزش دیگر کشف شد.
این مقام انتظامی اظهار داشت: با انتقال ناصر به اداره بیستم پلیس آگاهی در بدو ورود به 350 فقره سرقت داخل خودرو با همدستی یکی از بچه محل هایش به نام مجتبی 31 ساله اعتراف کرد و متعاقب آن مخفیگاه مجتبی نیز شناسایی و در عملیاتی ضربتی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.
سرهنگ میرزکی افزود: ناصر در بازجویی به کارآگاهان گفت: شغلش باتری سازی می‌باشد و حدود 2 سال است که به ماده مخدر شیشه اعتیاد دارد و برای بدست آوردن هزینه‌های اعتیاد با مجتبی که از دوستان قدیمی اش بوده و با هم شیشه مصرف می‌کردند نقشه دزدی از خودرو‌های پارک شده را می‌کشیدند.
وی گفت: همچنین ناصر معترف شد، حدود 4 ماه است که با موتورسیکلت شخصی ام به همراه مجتبی در سطح شهر می‌چرخیدیم و خودرو‌هایی که بازکردن درب صندوق آن‌ها راحت‌تر بود را با ابزاری که داشتیم باز کرده و محتویات با ارزش آن را سرقت می‌کردیم و در بعضی مواقع با شکستن شیشه خودرو‌ها لوازمی مثل ضبط و باند را به سرقت می‌بردیم و آن‌ها را به دستفروشان بین مبلغ 100 تا 300 هزار تومان می‌فروختیم.
معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: با توجه به اعتراف صریح متهمان به دستور بازپرس پرونده هر دو متهم برای شناسایی مال باختگان و کشف اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

سرهنگ عطااللهی، رئیس پلیس مترو تهران
دستگیری پسرعموهای جیب بر در مترو تهران
رئیس پلیس مترو تهران از دستگیری 2 پسر عمو جیب بر حرفه‌ای در مترو پایتخت با 20 فقره اعتراف خبر داد.
سرهنگ سعید عطااللهی گفت: صبح دیروز ماموران پلیس مترو در ایستگاه مترو صادقیه روی سکوی مسافربری در حال گشت زنی بودند که به رفتار‌های دو پسر جوان مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران مشاهده کردند که این دو جوان دربین مسافران حضور پیدا کرده و همراه مسافران سوار بر قطار مترو شده، ولی قبل از اینکه در‌های قطار بسته شود از مترو پیاده می‌شوند.
رئیس پلیس مترو تهران ادامه داد: ماموران در حالی که هر دو جوان 19 و 25 ساله را زیر نظر داشتند و در پنجمین اقدام خود برای جیب بری، تیم پلیسی وارد عمل شد و موفق به دستگیری هر دو متهم شدند و طعمه دزدان را نیز که در صحنه حضور داشت از مترو پیاده کردند.
سرهنگ عطاللهی عنوان کرد: در بازرسی از دو پسر جوان 5 گوشی سرقتی به دست آمد که گوشی موبایل یکی از طعمه‌ها که از قطار مترو پیاده شده بود نیز در اختیارش قرار گرفت.
رئیس پلیس مترو تهران گفت: در تحقیقات از متهمان مشخص شد، آن‌ها پسرعمو هستند و در روز پنج شنبه نیز 4 سرقت به شیوه جیب بری انجام داده اند که در ادامه اعترافات متهمان مشخص شد آن‌ها در مدت زمان کوتاه 20 فقره سرقت انجام داده اند.
این مقام پلیسی گفت: شهروندان در ساعت شلوغی مترو پایتخت که صبح‌ها و عصر‌ها پس از تعطیلی کار است با توجه به ازدحام زیاد جمعیت دزدان با نزدیک شدن به طعمه هایشان دست به سرقت می‌زدنند که از مردم تقاضا می‌شود در ساعت شلوغی مترو هوشیارتر و مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود کنند.

سرهنگ امیری، سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران
دستگیری 2 متهم پس از تعقیب و گریز در منطقه ابوسعید
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 جوان موتور سوار که مواد مخدر و طلا سرقتی همراه داشتند، خبر داد.
سرهنگ امیرهوشنگ امیری گفت: ماموران ضربت سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران در حال گشت زنی به 2 جوان موتور سوار مشکوک شده و دستور ایست دادند.
وی افزود: 2 مرد جوان بدون توجه به دستور ایست پلیس به مسیر خود ادامه دادند و تصمیم به فرار گرفتند که تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و 2 پسر جوان سعی داشتند با استفاده از کوچه باریک در منطقه ابوسعید از سایه پلیس فرار کنند، اما ماموران با تیزهوشی و پس از 20 دقیقه تعقیب و گریز موفق به توقف متهمان و دستگیری آن‌ها شدند.
سرهنگ امیری ادامه داد: ماموران در بازرسی بدنی از 2 متهم 504 گرم مواد مخدر تریاک از یکی متهمان و 200 گرم طلا بدون فاکتور که احتمال می‌رود سرقتی باشد از جیب متهم دیگر به دست آوردند.
سرکلانتر هشتم پلیس پیشگیری تهران گفت: 2 متهم که 18 و 45 ساله هستند با تشکیل 2 پرونده جداگانه باتوجه به کشف مواد مخدر و طلا به پلیس مبارزه مواد مخدر و مرجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

سرهنگ حیدری، رئیس کلانتری 135 آزادی
دزدان وسایل تاسیسات ساختمان‌ها دستگیر شدند
رئیس کلانتری 135 آزادی از دستگیری 2 سارق وسایل و لوله‌های تاسیساتی خبر داد.
سرهنگ فرهاد حیدری گفت: شامگاه جمعه چهارم بهمن ماموران گشت پیشگیری کلانتری در حال گشت زنی در شهرک ولیعصر بودند که به دو مرد جوان که از داخل یک آپارتمان خارج و سوار بر موتور شده بودند مشکوک شدند.
وی افزود: ماموران با نگهبان شهرک هماهنگی‌های لازم را انجام داده و مانع خروج دو مرد جوان از داخل شهرک شدند و در این مرحله با توقف موتورسیکلت دو جوان ماموران برای بازرسی از کیسه مشکی رنگ که در دست یکی از متهمان بود وارد عمل شدند.
رئیس کلانتری 135 آزادی ادامه داد: ماموران در بازرسی کیسه مرموز شیرآلات باز شده از داخل ساختمان را به دست آوردند و دو مرد جوان که راهی جز اعتراف نداشتند پس از انتقال به کلانتری به سرقت شیرآلات، و تجهیزات بخش‌های تاسیسات ساختمان‌ها اعتراف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان اعتراف کردند مدت 2 ماه است که دست به سرقت وسایل تاسیساتی داخل ساختمان می‌زنند، گفت: همچنین معترف شدند اموال سرقتی را به عنوان ضایعاتی فروخته اند.
سرهنگ حیدری گفت: مدیران ساختمان‌ها با توجه به ازدحام زیاد خانواده‌ها در آپارتمان‌های چند طبقه که تردد در آنجا زیاد است باید بخش‌های تاسیساتی را قفل کرده یا با حفاظ‌های فلزی مسیر را برای ورود سارقان سخت کنند.

سرهنگ نادر مرادی ؛ معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت
پلمب رستورانی در شمال پایتخت
سرهنگ نادر مرادی گفت: مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس با اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف شهر تهران، از چند رستوران در حوالی خیابان میرداماد بازدید کردند.
وی افزود: در این طرح نظارتی از یک واحد کافه رستوران معروف متخلف در حوالی محله میرداماد بازدید و به علت بروز تخلفات صنفی هنجارشکن، با هماهنگی مقام قضایی پلمب شد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متصدی متخلف واحد صنفی پلمب شده به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت به منظور جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، با همکاری اتحادیه‌های مربوط کار کنترل و نظارت بر صنوف را با جدیت و همه توان و استعداد موجود در دستور کار خود قرارداده است.
مرادی در پایان با اشاره به اینکه، ایجاد فضایی امن و تامین آرامش شهروندان، مهمترین هدف پلیس در اجرای طرح‌های نظارت بر صنوف است از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

سرهنگ علیشاهی، معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت
کشف 11 میلیاردی داروهای دامی تقلبی
معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت از دستگیری 3 تولید و توزیع کننده دارو‌های دامی تقلبی در استان‌های البرز و قزوین به ارزش 11 میلیارد ریال خبر داد و گفت: 8 تن دارو‌های دامی تقلبی کشف شد.
سرهنگ علی علیشاهی اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی با همکاری سایر همدستانش در کارگاهش واقع در استان البرز دارو‌های دامی تقلبی تولید و به بازار مصرف عرضه می‌کند، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران معاونت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت قرار گرفت.
وی تصریح کرد: متهمان با احداث کارگاهی در درون ویلا باغ، کالای اصلی یکی از شرکت‌های صاحب امتیاز را خریداری و پس از اضافه کردن مقداری سبوس و کاه به دارو‌های دامی، مجددا بسته بندی و با نام همان شرکت روانه بازار مصرف دام که بیشتر در استان‌های شمالی کشور هستند، می‌کنند.
این مقام انتظامی افزود: با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران برای دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان به استان البرز اعزام شد.
وی خاطرنشان کرد: پس از مراقبت‌های ویژه پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در داخل کارگاه، هر سه آن‌ها در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه شان 4 هزار و 920 کیلو انواع داروی دامی غیر مجاز و تقلبی کشف شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به دست آمد که متهمان کارگاه دیگری در شهرستان تاکستان استان قزوین نیز احداث و مقداری دارو دامی تقلبی نیز در این مکان پنهان کرده اند.
سرهنگ علیشاهی در ادامه با بیان اینکه در این مکان نیز 3 هزار و 80 کیلو داروی دامی تقلبی کشف شد افزود: در مجموع 8 تن داروی دامی تقلبی در دو عملیات کشف شد و هر 3 متهم به صراحت به جرایم ارتکابی اعتراف کردند.
وی با اشاره به اینکه عرضه این نوع دارو‌های تقلبی به طور غیر مستقیم با سلامت عموم شهروندان ارتباط دارد بیان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی کل کالا‌های کشف شده را بیش از 11 میلیارد ریال برآورد کرده اند.
معاون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی پلیس پایتخت خاطر نشان کرد: تحقیقات برای کشف سایر جزئیات پرونده ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت
تسویه حساب مالی با اجیر کردن 5 سارق
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی با سرقت یک میلیارد ریالی خبر داد و گفت: متهم برای تسویه حساب مالی با مغازه دار مجاور، 5 سارق اجیر کرده بود.
سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: فردی به کلانتری 136 فرجام مراجعه و شکایتی را مبنی بر سرقت از مغازه اش طرح کرد و پس از ثبت شکایت اولیه پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت اظهار داشت: در گام نخست شاکی به پایگاه چهارم دعوت شد و اعلام کرد در حالی که در داخل مغاره ام واقع در خیابان آیت شمالی مشغول کار بودم، پنج مرد که چهره خود را پوشانده بودند با سلاح سرد وارد محل کارم شدند و با ایجاد رعب و وحشت اموالی از قبیل اسپرسو قهوه ساز و قهوه خرد کن و... به ارزش تقریبی حدود یک میلیارد ریال را سرقت کردند و از محل گریختند.
این مقام انتظامی افزود: در گام اول تحقیقات میدانی هویت و چهره متهمان شناسایی نشد، اما پس از تحقیقات میدانی تکمیلی به دست آمدکه سارقان در چند کوچه دورتر نقاب‌های صورتشان را برداشته اند و با فردی که در محل سرقت حضور نداشت ملاقات کرده اند و اموال مسروقه را به وی تحویل و به ازای آن یک بسته دریافت کرده اند.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت گفت: در شاخه‌ای دیگری از تحقیقات مشخص شد که فرد ملاقات شونده به نام عادل است و در همان ساختمان محل کار شاکی قهوه خانه و با وی اختلاف حساب دارد و چندین مرتبه با شاکی درگیر شده است.
کارآگاه نثاری در ادامه افزود: دستگیری عادل در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفت و متهم دستگیر شد.
رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی گفت: متهم درخصوص اموال به سرقت رفته از شاکی گفت، اموال را در محلی دیگر که متعلق به برادرم است پنهان کرده ام و در ادامه با راهنمایی متهم اموال شاکی کشف و به وی تحویل شد.
نثاری گفت: عادل در خصوص سایر همدستان خود اظهار کرد، آن‌ها را نمی‌شناختم و در پارک سرخه حصار با آن‌ها آشنا شدم و پیشنهاد سرقت را به آن‌ها دادم و آن‌ها در قبال دریافت ده میلیون تومان اموال شاکی را سرقت کردند و برای جلوگیری از شناسایی و دستگیر شدن هیچگونه مشخصات و شماره تماس یا سرنخ دیگری از خود به من ندادند و قادر به معرفی آن‌ها نیستم.
وی گفت: با تکمیل پرونده متهم با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت
دستگیری سارق خودروی پراید در کمتر از 24 ساعت
رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق یک دستگاه خودروی پراید پس از تعقیب و گریز خبر داد و گفت: این خودرو که در میدان قیام مشاهده و توقیف شد، در محدوده کلانتری 114 غیاثی سرقت شده بود.
سرهنگ کارآگاه سعداله گزافی گفت: کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در حوالی میدان قیام به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک و پس از استعلام شماره خودرو متوجه سرقتی بودن این خودرو می‌شوند.
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اینکه راننده خودروی سرقتی به محض مشاهده واحد گشت پلیس به سرعت از محل متواری شد، عنوان داشت: کارآگاهان با تعقیب خودروی سرقتی موفق شدند پس از طی مسافتی و شلیک 3 تیر هوایی این خودروی سرقتی را متوقف و راننده آن به نام سامان 27 ساله را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کنند.
وی با اشاره به اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد راننده خودروی سرقتی دارای سوابق کیفری است، گفت:: سامان در حال حاضر برای تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد.

سرهنگ کارآگاه سعد اله گزافی
کشف خودروی سرقتی مزدا 3
رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق و کشف خودروی سرقتی مزدا 3 خبر داد.
سرهنگ کارآگاه سعد اله گزافی گفت : کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشت زنی در محدوده ترمینال جنوب به یک دستگاه خودروی سواری مزدا3 که در حال حرکت بود مظنون می شوند، پس از بررسی و استعلام از مرکز فرماندهی پلیس آگاهی مشخص می شود، خودرو دارای سابقه سرقت از شهرستان اسلامشهر است.
وی تصریح کرد: راننده خودروی مزدا پس از مشاهده خودروی پلیس از محل متواری و عملیات تعقیب و گریز متهم آغاز می شود.
این مقام انتظامی ادامه داد: واحد گشت با استفاده از علائم هشدار و آژیر به راننده خودروی سرقتی دستور ایست می دهد که وی بدون هیچ گونه توجهی، به فرار خود به سمت بزرگراه نواب ادامه می دهد و در تونل توحید متوقف و سارق به هویت "بهرام24 ساله" دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل می شود.
رئیس مرکز پشتیبانی عملیات پلیس آگاهی پایتخت اعلام کرد: متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره دوم پلیس آگاهی قرار دارد.
 
سرهنگ محمد پور، فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت
بازداشت سارق موتورسیکلت
فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت از بازداشت سارق یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک پس از تعقیب و گریز خبر داد.
سرهنگ منصور محمد پور گفت: واحد گشت انتظامی قرارگاه شرق یگان امداد پایتخت هنگام گشت زنی در حوالی خیابان نبرد به یک موتورسیکلت سوار فاقد پلاک که در حال پرسه زنی در میان خودرو‌های پارک شده، بود، مشکوک می‌شوند.
فرمانده قرارگاه شرق گشت انتظامی یگان امداد پایتخت با اشاره به اینکه دستور توقف موتورسیکلت اعلام، اما موتورسوار به محض مشاهده واحد گشت پلیس به سرعت از محل متواری شد، عنوان داشت: ماموران یگان امداد با تعقیب موتورسیکلت موفق شدند پس از طی مسافتی آن را متوقف و پس از دستگیری موتورسوار آن با بررسی سایر ارکان موتورسیکلت، مشخص شد که سرقتی است و سابقه ثبت سرقت دارد.
وی با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود معترف شد، گفت:: متهم برای تحقیقات تکمیلی و بررسی موضوع در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تریلی کالا قاچاق مقصد مقام انتظامی با اشاره رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ مقام انتظامی پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری توزیع کنندگان مواد محترقه پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی میلیارد ریال برآورد پلیس امنیت عمومی پایتخت مقام انتظامی یک عملیات پلیسی دستگیر اداره بیستم پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره برای سیر مراحل قانونی پلیس آگاهی تهران بزرگ متهم در تحقیقات رئیس کلانتری 135 آزادی نظارت بر اماکن عمومی رئیس پلیس مترو تهران مرکز فوریت های پلیسی پلیس آگاهی قرار گرفت راننده خودروی سرقتی مقام انتظامی مرکز فوریت های پلیس پایتخت از دستگیری 2 مخفیگاهش دستگیر یک عملیات پلیسی پس از تعقیب و گریز بازرسی از مخفیگاه سرهنگ کارآگاه یک دستگاه خودروی تحقیقات پلیسی ماموران کلانتری هنگام گشت زنی یک دستگاه خودرو میلیارد ریال یک میلیارد ریال دستگیری سارق کارشناسان ارزش تحقیقات تکمیلی پس از انتقال تحقیقات میدانی بررسی موضوع مقام پلیسی دوم پلیس آگاهی قرار گرفت رئیس روانه زندان شد دادسرای ناحیه فروشنده خودرو سرکلانتر هفتم حال گشت زنی پایگاه سوم خبر داد سرهنگ شده است سرهنگ دست آوردند تولید و توزیع محل متواری طر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۲۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی غیر مجاز به مقصد نرسید

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: مأموران پلیس اماکن شهرستان زابل با اشراف اطلاعاتی از انتقال محموله داروی غیر مجاز دریکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند و بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

  وی افزود: مأموران محل تردد خودروی متهم را در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان شناسایی در بازرسی از آن ۴۱ هزار انواع قرص غیر مجاز کشف کردند. 

  فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله غیر مجاز را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک نفر متخلف با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 
 
     

 @police_svb

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید