Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:54:24 GMT

بیانیه 34 سازمان مالزیایی در مخالفت با معامله قرن

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۱۹۸۷

بیانیه 34 سازمان مالزیایی در مخالفت با معامله قرن

گروه بین‌الملل ــ 34 سازمان جامعه مدنی مالزی با صدور بیانیه مشترکی، مخالفت خود را با طرح آمریکایی ـ اسرائیلی موسوم به معامله قرن اعلام کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از بخش عربی خبرگزاری آناتولی، نمایندگانی از 34 سازمان مدنی مالزی، دیروز، 11 بهمن‌ماه، طی نشستی در کوالالامپور، پایتخت این کشور مخالفت خود را با طرح آمریکایی ـ اسرائیلی موسوم به معامله قرن اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه مشترک این سازمان‌ها که در یک کنفرانس مطبوعاتی از سوی «محمد عزمی عبدالحمید»، نایب رئیس شورای مشورتی سازمان‌های اسلامی مالزی (MAPIM) قرائت شد، آمده است: این طرح نه تنها هیچ صلحی را برای فلسطینیان به همراه ندارد، بلکه بدترین نوع نقض حقوق آنها است.

در ادامه این بیانیه آمده است: هدف این طرح اجبار فلسطینیان به دست برداشتن از مبارزه مشروع و کوتاه‌آمدن از حق بازگشت به وطن و حق حاکمیت خود است.

در این بیانیه ضمن انتقاد از کشورهایی که از این طرح موهوم حمایت کرده‌اند به‌ ویژه عربستان، امارات و بحرین، تأکید شده است: این کشورها به جای دفاع از حقوق مسلم مردم فلسطین، از سیاست‌های آمریکا و اسرائیل برای نقض هرچه بیشتر حقوق فلسطینیان حمایت می‌کنند.

در پایان بیانیه آمده است: بر سازمان‌های غیر دولتی، سیاستمداران و شخصیت‌های برجسته ادیان مختلف در مالزی و همه جهان لازم است در مخالفت با طرح صلح موهوم آمریکا و اسرائیل فریاد بزنند.

همچنین، سفارت فلسطین در کوالالامپور، دیروز، 11 بهمن‌ماه، تجمعی در اعتراض به طرح آمریکایی معامله قرن برگزار کرد و شرکت‌کنندگان در این تجمع که جمعی از شهروندان مالزیایی و اقلیت‌های فلسطینی و عربی مقیم این کشور، سازمان‌های مدنی و نهادهای حامی فلسطین بودند، مخالفت قاطع خود را با این طرح اعلام کردند.

یادآور می‌شود، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه‌، هشتم بهمن‌ماه، در حضور «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و سفرای امارات، بحرین و عمان در واشنگتن از طرح آمریکایی ـ اسرائیلی موسوم به معامله قرن پرده برداری کرد که این امر مخالفت‌های جهانی را به دنبال داشت.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا بین الملل مالزی بیانیه معامله قرن اعلام کردند بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است

به گزارش خبرگزاری مهر، دانشگاه اسلامی سلطان احمد شاه در کوالالامپور، پایتخت مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است.

این کنفرانس از امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه با حضور رؤسای دانشگاه‌ها از ۲۷ کشور اسلامی آغاز و تا روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

تاکید بر واقعیت آموزش و استراتژی‌های دیجیتال در آینده، تجارب علمی و آموزشی در دانشگاه‌های پیشرفته جهان معاصر، نقش آموزش دانشگاهی در حفظ محیط زیست و بیداری در جوامع عربی و اسلامی از موضوعاتی است که در این کنفرانس مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ارتقای کیفیت آموزش در جهان اسلام به سطح آموزش جهانی، فعال کردن نقش‌آفرینی دانشگاه‌های دولتی و خصوصی در مسیر پیشرفت جامعه، تقویت آموزش فنی و حرفه‌ای برای توسعه جوامع، ایجاد فضای رقابتی میان مراکز آموزشی در جهان اسلام، بردن ایده‌های کلی به سمت خلق نظام آموزشی جدید و پیشرفته به منظور آینده‌ای بهتر برای کشورهای درحال توسعه از اهداف این کنفرانس بین‌المللی است.

کد خبر 6097185 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تأکید سازمان همکاری اسلامی بر حق تحصیل دختران در افغانستان
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • تظاهرات مردم مالزی در حمایت از غزه+ فیلم
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است