Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:29:04 GMT

خوراکچی: فوتسال مظلوم واقع شده است

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۲۵۷۶

خوراکچی: فوتسال مظلوم واقع شده است

«محمود خوراکچی» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: انتظاراتی که از فدراسیون داریم به حق است و اگر کسی این نظرات را رد می‌کند کارش منصفانه نیست. خانواده فوتسال حق را می‌خواهند و چیز زیادی درخواست نمی‌کنند. نکاتی که رسانه‌ای شده و خبرنگاران به آن پرداخته‌اند همگی درست است و فدراسیون باید بیشتر به این انتقادات توجه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد نفرات دعوت شده به تیم ملی تصریح کرد: نفرات حاضر در تیم ملی هم در سال‌های گذشته و هم امسال بهترین عملکرد را داشته‌اند و می‌توانند نتایج خوبی برای تیم ملی فوتسال به دست آورند.فقط نمی‌دانم چرا قدرت بهادری از تیم ملی کناره گیری کرد؛ او با این کار به خودش و تیم ملی ضرر زد. البته تیم ملی ما آنقدر بازیکن با استعداد دارد که می‌توانند جای خالی او را پر کنند.

خوراکچی درباره‌ پیش بینی عملکرد تیم ملی فوتسال ایران گفت: فوتسال ایران ابر قدرت فوتسال ‌آسیا است. با این وجود که فوتسال آسیا پیشرفت بیشتری نسبت به قاره‌های دیگر داشته‌است اما تیم ملی ما می‌تواند تمام کمبودهایی که از نظر امکانات نسبت به دیگر تیم‌های آسیایی دارد، با قدرت خود جبران کند. امام این قدرت دلیل نمی‌شود به تیم ملی فوتسال بی‌توجهی شود. تیم ما آنقدر توانایی دارد که می‌شود با حمایت و برنامه‌ریزی درست خیز بلندی برداریم و حتی به قهرمانی جهان فکر کنیم.

وی افزود: پیشنهادم به کادر فنی تیم ملی این است که زیاد از بازیکنان اصلی در مرحله‌ گروهی استفاده نکنند و از آن‌ها بیشتر در مراحل حذفی بهره ببرند تا اتفاقی که برای تیم فوتسال مس سونگون پیش آمد برای تیم ملی رخ ندهد. امیدوارم بازیکنان ما در این رقابت‌ها به فکر عناوین شخصی نباشند و فقط برای موفقیت تیمی تلاش کنند.

تیم ملی فوتسال ایران از هفتم اسفند در مسابقات ‌قهرمانی‌آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ شرکت می‌کند.

مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی ترکمنستان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها تیم ملی فوتسال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران فوتسال فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم

تیم ملی فوتسال ایران با غلبه بر تایلند میزبان در دیدار فینال، قهرمان جام ملت های فوتسال آسیا شد

دانلود (74MB)

دیگر خبرها