Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیل بایبوردی از افتتاح ۶۰ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

دکتر «اسماعیل بایبوردی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: همزمان با دهه فجر، افزون بر ۶۰ پروژه دولتی و خصوصی با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی، آموزشی و درمانی در شهرستان آران و بیدگل افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: افتتاح سالن ورزشی شهدای یزدل با اعتبار ۸ میلیارد ریال با مشارکت خیّر، دولت و دهیاری روستای یزدل، افتتاح مدرسه برکت نوش‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل بنیاد برکت، مدرسه سید الشهداء (خالقی) با اعتبار۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با مشارکت خیّر و دولت از جمله مهمترین پروژه‌های آموزشی، ورزشی در روستای یزدل و شهرهای نوش‌آباد و آران و بیدگل است.

 

دکتر بایبوردی به برنامه های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: در این حوزه، هتل یلو در روستای یزدلان در بخش کویرات با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال توسط  بخش خصوصی با مدیریت مالکی، اقامتگاه بوم‌گردی خانم تاج در نوش‌آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال با مدیریت نادری، اقامتگاه بومگردی آقا حسین با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در روستای کاغذی بخش کویرات و اقامتگاه سنتی هزاردستان در آران و بیدگل با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در بخش خصوصی توسط سید محمد حسینی بیدگلی راه‌اندازی می‌شود.

 

فرماندار آران و بیدگل افزود: همچنین در طول دهه فجر، ۴ اقامتگاه بوم‌ گردی با هدف توسعه صنعت گردشگری، کارآفرینی و اشتغال‌زایی با کمک بخش خصوصی با هزینه‌ای حدود ۶۲ میلیارد و ۷۷۰ میلیون ریال در شهرستان آران و بیدگل به بهره‌برداری می‌رسد.

 

بایبوردی در ادامه بیان داشت: افتتاح دفتر خدمات مسافرتی گیتی گشت هلال با مساحت ۳۰ متر مربع و اعتبار ۴ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی از دیگر پروژه های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آران و بیدگل در دهه فجر است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل به اقدامات موثر دولت در بهسازی و رسیدگی به معابر روستاهای شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و از افتتاح پروژه‌های بازسازی حوادث غیر مترقبه و اجرای پیاده رو و کندرو با اعتباری حدود ۵۰ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال با مشارکت دهیاری‌ها و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان خبر داد.

 

به گفته بایبوردی، اجرای کندرو یزدل به میزان ۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و بازسازی(حوادث غیرمترقبه) به میزان ۶۰ متر مربع و با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال در روستای یزدل بخش مرکزی و اجرای پیاده‌رو روستای قاسم آباد به میزان ۱۰۰۰ متر مربع با اعتبار ۴۶۰ میلیون ریال از جمله مهمترین این پروژه‌هاست.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تشریح کرد: بازسازی(حوادث غیرمترقبه) با اعتبار یک میلیارد ریال و راه‌اندازی واحد تولید شن و ماسه در آران و بیدگل با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال در فاز دوم گروه تولیدی بتن از دیگر پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان است.

 

بایبوردی به افتتاح پروژه‌های امور آبفای این شهرستان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اشاره کرد و افزود: پروژه آبرسانی به شهر آران و بیدگل به طول ۱۲ کیلومتر و ۳ حلقه چاه با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با حفر و تجهیز سه حلقه چاه به همراه اجرای ۱.۲ کیلومتر خطوط انتقال آب و برق به منظور ترمیم و بهسازی چاه شماره ۱۲ با روش های نوین ترمیم و با رویکرد مهندسی از محل اعتبارات داخلی  از پروژه‌های قابل بهره‌برداری در این بخش است.

 

وی تصریح کرد: اصلاح بخشی از شبکه توزیع آب شهرهای شهرستان آران و بیدگل به طول ۷.۵ کیلومتر  و اعتبار  ۱۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به منظور اصلاح شبکه توزیع آب شهری در اقطار مختلف از محل اعتبارات داخلی و اجرای تاسیسات نمک‌زدایی از آب چاه های آب شرب سفیدشهر به روش B. O. O  به میزان ۱۱۰ مترمکعب و با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری در بخش آبفای شهرستان آران و بیدگل است که احداث تصفیه‌خانه آب  به ظرفیت ۱۱۰۰ مترمکعب در شبانه روز از محل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی فراهم می‌شود.

 

دکتر بایبوردی اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش راه و شهرسازی را مهم خواند و بیان داشت: مجموع اعتبارات این بخش  ۳۱۶ میلیارد ریال و شامل احداث باند دوم کاشان علی آباد سفیدشهر به طول ۹.۲ کیلومتر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال، بازسازی جاده بخش مرکزی به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، احداث دهانه دوم پل باند دوم محور آران وبیدگل به فولاد به طول ۸۰۰ متر و با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و احداث میدان تقاطع جاده بخش مرکزی با باند دوم کاشان سفیدشهر با اعتبار ۳ میلیارد ریال است.

 

وی ادامه داد: شهرداری سفیدشهر، بلوار روستای محمدآباد به سفیدشهر به طول ۴ کیلومتر و همچنین زیرسازی و جدول گذاری را با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رساند.

 

فرماندار آران و بیدگل اذعان داشت: همچنین شهرداری نوش‌آباد جدول‌گذاری با ۸ هزار متر طول و اعتبار ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال و زیرسازی و آسفالت به مساحت ۳۸ هزار مترمربع و اعتبار ۱۸ میلیارد ریال را در برنامه‌های افتتاحی دهه مبارک فجر این شهرستان پیش‌بینی کرده است.

 

بایبوردی مهمترین پروژه بهداشت و درمان این شهرستان را راه‌اندازی درمانگاه تخصصی بیمارستان سیدالشهداء با مساحت ۲۲۰  مترمربع و اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال با همکاری خیّر نیک‌اندیش مرحومه اسماء طاهری اعلام داشت.

 

وی پروژه‌های منابع طبيعي و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل در دهه مبارک فجر سال‌جاری را شامل نهالکاری، مراقبت و آبیاری در آران و بیدگل به مساحت ۱۵۰  هکتار و با اعتبار ۷ میلیارد ریال، تکمیل اجرای سازه های مکانیکی حوضه آبخیز ابوزیدآباد فخره به مساحت ۶۰ هزار متر مکعب و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال و همچنین بذرپاشی مراتع چاه عروس و چاه حسنه ابوزیدآباد به مساحت ۱۰۰ هکتار و با اعتبار ۱۲۴ میلیون ریال عنوان کرد.

 

دکتر بایبوردی خبر داد: اداره مخابرات شهرستان آران و بیدگل احداث آنتن BTS  همراه اول کویر مرنجاب با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی استانی  را در دهه مبارک فجر سال‌جاری افتتاح خواهد کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: کتابخانه عمومی شهدای ابوزیدآباد با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی این شهرستان  و شهرداری ابوزیدآباد با مساحت ۷۰۰ متر مربع و اعتبار ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

بایبوردی اظهار امیدواری کرد: کتابخانه عمومی مجتهدالزمان بیدگلی با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال  و مساحت ۹۰۰ مترمربع در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی مجموع اعتبارات امور برق شهرستان آران و بیدگل در برق‌رسانی، بهسازی، رفع ضعف ولت و روشنایی را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر و تصریح کرد: رفع ضعف ولت امامزاده عبدالله ابوزیدآباد با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال، رفع ضعف ولت شهرک رسالت آران و بیدگل به طول ۲کیلومتر با اعتبار ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال، رفع ضعف ولت خیابان زینبیه آران و بیدگل با اعتبار ۹۰۰ میلیون ریال، برق‌رسانی به شهرداری ناحیه یک با اعتبار ۶۵۰ میلیون ریال، بهسازی شبکه های یحیی آباد به طول ۴ کیلومتر و روشنایی جاده قدیم آران و بیدگل – کاشان با اعتبار۲میلیارد ریال از اقدامات مهم امور برق این شهرستان است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با اشاره به حمایت از بخش تعاونی دولت تدبیر و امید و فرمانداری این شهرستان بیان داشت:  فروشگاه شرکت تعاونی توسعه و عمران پایدار با اعتبار ۲ میلیارد ریال و شرکت تعاونی بانوان بهرخ کارآفرین با اعتبار یک میلیارد ریال توسط بخش خصوص  در بخش فروش و توزیع محصولات ارگانیک –سنتی این شهرستان در این دهه راه‌اندازی می شود.

 

بایبوردی ادامه داد: اداره بهزیستی شهرستان آران و بیدگل ۴ پروژه  بخش خصوصی این بخش را در حوزه آموزشی شامل مهدکودک خصوصی دهکده پویا در آران و بیدگل با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال، مجتمع غیردولتی خدمات بهزیستی سفیدشهر با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال، مهد خصوصی مهدیسا با اعتبار ۲۰۰ میلیون ریال در روستای قاسم‌آباد و روستا مهد خصوصی آیه‌ها در روستای علی‌آباد بخش کویرات با اعتبار ۴۰۰ میلیون ریال در دهه مبارک فجر این شهرستان افتتاح می‌شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر نماز جمعه مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خطبه نماز جمعه 12 بهمن کانون های فرهنگی هنری مساجد خطبه های نماز جمعه فرماندار آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل افتتاح پروژه های دهه فجر آران و بیدگل پروژه های عمرانی پروژه افتتاح پروژه فرماندار شهرستان آران و بیدگل میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال آران و بیدگل با اعتبار شهرستان آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل اعتبار ۲ میلیارد آران و بیدگل به طول کیلومتر با اعتبار میلیارد ریال توسط دیگر پروژه بهره برداری دهه مبارک فجر میلیارد ریال ۲۰۰ میلیون ریال ۷۰۰ میلیون ریال محل اعتبارات کتابخانه عمومی میلیارد ریال میلیون ریال میلیون ریال آباد با اعتبار ریال در روستای ریال با مشارکت میلیون ریال روستای یزدل انقلاب اسلامی بازسازی حوادث مربع و اعتبار ۵۰ میلیارد بخش کویرات راه اندازی متر مربع بخش خصوصی ۴ میلیارد ۸ میلیارد ۲ کیلومتر بخش مرکزی ۶۰ پروژه باند دوم هزار متر نوش آباد اعتبار ۴ دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: برای پروژه آب‌رسانی به روستاهای کم‌برخوردار استان هزار میلیارد تومان جهت حفاری، لوله‌گذاری و همچنین لوله‌کشی هزینه خواهد شد که ۵۰۰ میلیاردتومان آن در شهرستان بوکان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تقی نجمی، امروز _شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در نشست خبری اعلام برنامه‌های هفته بسیج سازندگی اظهار کرد: مأموریت بسیج سازندگی در سپاه یکی از مأموریت‌های مهم این مجموعه و همواره مورد تأکید فرماندهان است و آذربایجان‌غربی در بحث محرومیت‌زدایی و بسیج سازندگی از استان‌های پیشرو در سطح کشور است.

وی افزود: پروژه‌های بسیج سازندگی جز پروژه‌های کوتاه مدت است و در کمترین زمان به نتیجه می‌رسید و مردم شیرینی این خدمت را احساس می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی گفت: امروزه در تمام عرصه‌ها گروه‌های جهادی فعال هستند و ۶ هزار و ۱۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان فعالیت می‌کنند.

نجمی با اشاره به اقدامات سپاه در هفته بسیج سازندگی تصریح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه استان، افزایش حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدا توسط جهادگران بسیجی، برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در سراسر استان و افتتاح ۷۰ طرح با اعتباراتی بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان در حوزه اقتصاد مقاومتی از جمله این موارد است.

وی عنوان کرد: برپایی غرفه‌های اقتصاد مقاومتی در سراسر استان، مرمت و بازسازی ۶۵ واحد منازل مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های متخصص پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم، دیدار جهادگران با استاندار آذربایجان‌غربی، توزیع ایزوگام رایگان برای خانواده‌های بی بضاعت، افتتاح راه‌های روستایی به طول ۹ کیلومتر در شهرستان شوط و شش کیلومتر در شهرستان ارومیه از جمله دیگر اقدامات است.

نجمی با اشاره به پروژه بزرگ آب‌رسانی به بیش از ۶۰۰ روستای استان آذربایجان‌غربی که توسط قرارگاه امام حسن (ع)، قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و بسیج سازندگی سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در دست اقدام است، ادامه داد: برای این پروژه هزار میلیارد تومان جهت حفاری، لوله‌گذاری و همچنین لوله‌کشی به روستاهای کم‌برخوردار هزینه خواهد شد که ۵۰۰ میلیاردتومان آن در شهرستان بوکان خواهد بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی در خصوص اقدامات سال گذشته نیز خاطرنشان کرد: توزیع ۶۴۰ بسته توزیع کیف و کفش، برپایی ایستگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به تعداد ۲۳ ایستگاه جهت کمک به مردم مظلوم غزه، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در تمامی شهرستان‌های استان به جز چهاربرج و باروق جهت فروش تولیدات فعالان این حوزه، احداث ۲۲۰ کیلومتر افتتاح پروژه آسفالت بین مزارع در قالب ۱۰ پروژه در سطح استان و ایجاد هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی از جمله این موارد است.

نجمی مهمترین فرصت‌های شغلی را تسهیلات در حوزه دامداری، قالیبافی، کشاورزی، چرم‌دوزی عنوان کرد و ادامه داد: تسهیلات ارائه شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان بود که این رقم ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده بود که ۴۰ درصد به علت مشکلات مربوط به دریافت‌کنندگان تسهیلات پرداخت نشد.

وی با اشاره به تخصیص ۵۰ هزار بسته معیشتی طی سال گذشته گفت: هر بسته یک یا یک‌ونیم میلیون تومان ارزش داشت که به نیازمندان اهدا شد.

کد خبر 750735

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان