Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود هاشمی در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: در سال گذشته عملکرد خوبی در گاز رسانی به روستاها داشتیم و ۲۰۰ روستا از نعمت گاز بهره مند شدند.

به گفته وی عملکرد گازرسانی سال گذشته استان ۷ برابر سنوات گذشته بوده است. ِ

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۹۱ واحد صنعتی به شبکه گاز متصل شده است، بیان کرد: عملکرد این حوزه نیز در سال گذشته ۱۱ برابر ۱۲ سال گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به پروژه‌های گاز رسانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: در مجموع در دهه فجر امسال ۳۸۸ پروژه با ۱۶۸ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی عنوان کرد: بهره برداری از گازرسانی به ۲۰۵ روستا با ۱۴۸ میلیارد تومان و گاز رسانی به ۱۸۳ واحد صنعتی با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان را در این ایام خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۱۴۹ پروژه با اعتبار مورد نیاز ۲۴۹ میلیارد تومان در دهه فجر کلنگ زنی می‌شود، بیان داشت: عملیات اجرایی گازرسانی به ۱۴۴ روستا در استان با اعتبار مورد نیاز ۱۷۲ میلیارد تومان در این دهه آغاز می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: همچنین عملیات اجرایی احداث خط انتقال دیهوک به طول ۶۹ کیلومتر از محل بشرویه با اعتبار ۵۱ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی آغاز عملیات اجرایی رینگ خطوط تغذیه در سطح استان جهت تقویت و پایداری شبکه با اعتبار مورد نیاز ۲۰ میلیارد تومان را از دیگر پروژه‌ها دانست و افزود: پروژه مقاوم سازی ساختمانی و پدافندی با اعتبار ۶ میلیارد نیز در این ایام آغاز می‌شود.

به گفته وی در مجموع ۵۳۷ پروژه با اعتبار هزینه شده یا اعتبار مورد نیاز ۴۱۷ میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های دهه فجر ۷۶۱ روستا از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: از این تعداد گازرسانی به ۲۷۴ روستا در سال جاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون ۷۷ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند که در سال جاری ۱۷ درصد افزایش گاز رسانی را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های گاز رسانی به ۲۲۳ روستا در دست اجرا است، عنوان کرد: با اجرای این پروژه‌ها ۱۳ درصد دیگر از خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به وضعیت گاز رسانی روستاهای شهرستان‌های مختلف استان گفت: در بشرویه روستاهای گازدار ۳۱ روستا است که ۷۸ درصد جمعیت روستایی را شامل می‌شود و گاز رسانی به ۴ روستا در دست اجرا می‌باشد که ۱۲ درصد خانوارها را برخوردار خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در شهرستان طبس نیز هم اکنون ۶۴ روستا گازدار است، تصریح کرد: این میزان ۷۱ درصد خانوارها را روستایی شهرستان است که با شش پروژه در دست اجرا ۹ درصد به جمعیت تحت پوشش شبکه گاز رسانی اضافه خواهد شد.

به گفته وی در قائنات ۹۴ روستا گازدار و جمعیت تحت پوشش ۸۰ درصد است که پروژه گاز رسانی به ۲۲ روستا در دست اجرا است.

هاشمی با اشاره به اینکه ۲۰ روستای فردوس با ۸۷ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند، اظهار کرد :۵ پروژه گاز رسانی روستایی در دست اجرا است که با افتتاح این پروژه‌ها در سال آینده مجموعاً ۲۵ روستا با ۹۷ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

وی افزود: در زیرکوه ۵۲ روستا با ۷۹ درصد جمعیت از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که با ۲۴ روستا در دست اجرا این رقم به ۹۷ درصد می‌رسد.

وی تصریح کرد: در شهرستان سرایان ۹۴ درصد جمعیت روستایی از گاز برخوردار هستند و که با در دست اجرا بودن گاز رسانی به ۴ روستا سال آینده ۲۵ روستا با ۹۹ درصد جمعیت از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه در درمیان ۹۰ روستا با ۹۲ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند، گفت: پروژه گاز رسانی به ۲۴ روستا در دست اجرا است.

وی تعداد روستاهای گاز رسانی شده در شهرستان خوسف را ۶۰ روستا با ۵۹ درصد جمعیت اعلام کرد و افزود: گاز رسانی به ۲۴ روستا در دست اجرا است که ۲۵ درصد جمعیت را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان سربیشه ۱۲۳ روستا با ۷۴ درصد جمعیت تحت پوشش شبکه گاز رسانی است، بیان داشت: از این تعداد ۶۹ روستا در سال جاری گازدار شده و ۲۴ روستا در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه در شهرستان نهبندان ۴۳ روستا گاز رسانی شده است، گفت: از این تعداد ۴۲ روستا در سال جاری گازدار شده که ۳۵ درصد جمعیت روستایی بوده و ۵۱ روستا در دست اجرا است که با افتتاح به ۶۱ درصد جمعیت می‌رسد.

هاشمی بیان داشت: در بیرجند ۱۶۳ روستا با ۸۹ درصد جمعیت گاز رسانی شده که از این تعداد ۴۴ روستا امسال گازرسانی شده است.

به گفته وی در شهرستان بیرجند گاز رسانی به ۳۵ روستا در دست اجرا است که با افتتاح تعداد روستاهای گازدار ۲۱۶ روستا با ۹۵ درصد جمعیت روستایی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: در بخش شهری ۱۰۰ درصد شهرهای خراسان جنوبی گاز رسانی شده است.

کد خبر 4841108

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز خراسان جنوبی محمود هاشمی دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس زلزله قاسم سلیمانی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی روستایی از نعمت گاز برخوردار نعمت گاز برخوردار نعمت گاز برخوردار هستند روستا در دست اجرا درصد جمعیت روستایی اعتبار مورد نیاز روستا در سال جاری میلیارد تومان پروژه گاز رسانی کلنگ زنی می شود جمعیت تحت پوشش عملیات اجرایی گاز رسانی رسانی شده گاز رسانی شده روستاهای گاز سال گذشته گاز رسانی آغاز می شود دهه فجر روستا گاز شبکه گاز پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دولت سیزدهم نویدبخش اجرای پروژه‌های شاخص در خراسان جنوبی است
  • گام هایی برای محرومت زدایی/اتمام ۴۲ پروژه جاده ای بین مزارع
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • ثبت ۱۲۵۳ تولد نوزاد در خراسان جنوبی
  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • روستای تاریخی و کویری اصفهک، در راه جهانی شدن
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است