Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از پرداخت یارانه حق بیمه ۵۰ هزار تاکسیران شهر تهران از سوی دولت خبر داد. ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

علیرضا قنادان در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اعلام خبری خوش برای تاکسیران‌های پایتخت، اظهار کرد: موافقت‌نامه حل مشکل حق بیمه تاکسیران‌ها میان سازمان شهرداری‌ها، سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری تهران به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مدت زمان زیادی بود که به دلیل اختلافات بروکراتیک بین دستگاه‌ها، لیست رانندگان تاکسی به‌روزرسانی نشده بود و رانندگان به ویژه افراد جدید الورود، شامل یارانه تأمین اجتماعی که طبق آن 50 درصد حق بیمه توسط دولت پرداخته می‌شد، نمی‌شدند و این دسته از تاکسیران‌ها باید به صورت خویش فرما حق بیمه خود را پرداخت می‌کردند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران تصریح کرد: با امضای این توافق‌نامه بین وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها، لیست رانندگان مشمول، به‌روزرسانی و پرداخت یارانه بیمه از سر گرفته می‌شود. با تحقق این امر، ماهانه حدود 230 هزار تومان به نفع رانندگان تاکسی خواهد شد.

وی افزود: برای گروهی از رانندگان تاکسی قدیمی پرداخت یارانه برقرار بود ولی سایر رانندگان به ویژه افراد جدید‌الورود، امکان بهره‌مندی از این یارانه وجود نداشت. مشمولان برخورداری از این حق بیمه، حدود 50 هزار نفر هستند ولی پیش از این تنها حدود 15 هزار نفر از آنها، یارانه را دریافت می‌کردند.

تاکسیران‌های فعال چگونه شناسایی می‌شوند؟اعلام شرایط دریافت وام 50 میلیونی نوسازی تاکسی‌هاپیشنهاد شهرداری تهران به وزارت کشور/ تعیین سهمیه تاکسی‌ها براساس میزان پیمایششهرداری برای حمایت از تاکسیران‌های تهران لایحه دهد

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,25/CT1 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی وزارت کشور شهرداری تهران شهر تهران سازمان تاکسیرانی سازمان تاکسیرانی رانندگان تاکسی پرداخت یارانه شهرداری تهران شهر تهران تاکسیران ها وزارت کشور حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض

یکی از عوامل اصلی آلودگی هوای شهر‌ها به ویژه کلانشهر‌ها وجود خودرو‌های فرسوده است. تاکسی‌ها به دلیل جابجا کردن مسافران در سطح شهر تردد بسیاری دارند در صورت فرسوده بودن آنها تاثیر بسیاری در آلودگی هوا خواهند داشت. به همین جهت طرح تعویض تاکسی فرسوده را با ارائه تسهیلات به رانندگان اجرا کردند.

نوسازی تاکسی‌های فرسوده هم برای مردم هم برای تاکسی داران از اهمیت زیادی برخوردار است. رانندگان تاکسی با این خودرو کسب درآمد می‌کند و اگر معیوب و فرسوده باشد برای آنها دردسرساز می‌شود به همین جهت از این طرح استقبال می‌کنند.

یکی از رانندگان تاکسی که اقدام به تعویض تاکسی فرسوده خود کرده با موضوعی مواجه شده که موجب تعجب و نارضایتی ایشان شده است، موضوع از این قرار است که از تاکسی فرسوده ایشان به هنگام تعویض معاینه فنی درخواست کرده اند. به همین جهت با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام خدمت شما، تاکسی بنده فرسوده است و به دلیل اینکه موتور ماشین خراب است حتی قابل حرکت نیست، چون ماشین بنده فرسوده بود تصمیم به تعویض گرفتم، اما تاکسیرانی از بنده که قصد تعویض ماشین فرسوده ام را دارم از بنده معاینه فنی درخواست کرده است چرا باید ماشینی که فرسوده است و قابل حرکت نیست معاینه فنی درخواست کنند اگر من بخواهم معاینه فنی بگیرم باید ۳۰ میلیون هزینه تعمیر موتور ماشینم را بکنم. برای من سوال این است که وقتی قصد تعویض خودروی فرسوده را داریم چرا باید از خودروی فرسوده معاینه فنی درخواست کنند خواهش میکنم پیگیری کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • نارضایتی برخی از تاکسی داران از درخواست معاینه فنی برای خودروی فرسوده هنگام تعویض
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • مطالبات تمام داروخانه‌ها پرداخت شد
  • اجرای طرح نظارت از تاکسی‌های سطح شهرکرد
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • رانندگان آژانس شهرداری قزوین بیمه‌ تکمیلی می‌شوند
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی