Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@04:22:41 GMT

انقلاب اسلامی یک تحول عظیم برای کشور ما بود

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۴۶۹۷

انقلاب اسلامی یک تحول عظیم برای کشور ما بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ استاندار کرمان گفت: ما باید شکرگذار خداوند برای نعمت انقلاب باشیم و انقلاب اسلامی یک تحول عظیم برای کشور ما بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی استاندار کرمان امروز شنبه، 12 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی در مصلی بزرگ امام علی(ع) شهر کرمان با تبریک سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی گفت: ما باید شکرگذار خداوند برای نعمت انقلاب باشیم و انقلاب اسلامی یک تحول عظیم برای کشور ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه امام(ره) با شعار حاکمیت دین همه را دعوت به انقلاب کردند و از نظر امام هدف انقلاب حاکمیت اسلام بود افزود: مقام معظم رهبری نیز در درجه اول حاکمیت اسلامی را هدف انقلاب بیان کردند.
فدایی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که همواره مورد توجه ملت‌ها و حاکمان بوده بحث توسعه است بیان کرد: شاخص توسعه، کیفیت زندگی مردم است و مهمترین بعد توسعه را توسعه اقتصادی می‌دانند اما در دنیا کشورهایی که فقط به‌دنبال توسعه اقتصادی بودند با شکست روبه‌رو شدند.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه توسعه فرهنگی بر توسعه اقتصادی مقدم است و ملتی پیروز است که فرهنگ خود را توسعه بدهد تصریح کرد: فرهنگ و هنر بنیان جامعه را پی‌ریزی می‌کند.
وی در ادامه با بیان اینکه خداوند از هر چه انجام می‌دهیم آگاه است و باید رفتار ما همراه با تقوا باشد گفت: امروز به‌شدت به مشارکت در توسعه نیاز داریم و همه باید با هم‌همکاری کنیم و در سرمایه‌گذاری، حل مشکلات مردم و سایر موارد باید به یکدیگر کمک کنیم.
فدائی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق مشارکت حضور در انتخابات است که وظیفه انقلابی، سیاسی و اجتماعی همه ما است اظهارکرد: امسال سال رونق تولید نامگذاری شده است و تولید در بخش صنعت، معدن و کشاورزی در استان کرمان را پیگیری می‌کنیم.
وی با عنوان اینکه در بخش معدن و صنایع معدنی موفقیت‌های خیلی خوبی در استان کرمان داشته‌ایم که نتیجه آن تولید، درآمد و اشتغال بیشتر است گفت: 981 پروژه با سرمایه‌گذاری 12 هزار و 300 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهور به کرمان افتتاح و 76 پروژه نیز در این سفر عملیات اجرایی آن آغاز شد.
استاندار کرمان با بیان اینکه 267 پروژه توسط بخش خصوصی و 523 پروژه با اعتبار دولتی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد افزود: در شهربابک پروژه‌ای با اعتبار سه هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی 500 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه امروز زنجیره تولید فولاد در استان کرمان تکمیل شده و استخراج مواد معدنی در استان کرمان در سال‌های اخیر دو برابر شده است گفت: پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان فعال است و مجوزها در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.
فدائی با بیان اینکه بعضی پروژه‌هایی که امکان اجرای آنها در استان کرمان وجود دارد احصا شده و زمین اختصاص داده شده است افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند با مراجعه مراحل کار خود را به پیش ببرند.
وی با اشاره به اینکه تولید محصولات کشاورزی در استان 60.5 میلیون تن در سال است که بسیار تولید خوبی است و در سال 27 هزار میلیارد تومان ارزش ریالی دارد تأکید کرد: باید از این ظرفیت استفاده کنیم و تا سرمایه‌گذاری استان کرمان بهینه شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد فدایی استاندار دهه فجر انقلاب اسلامی استاندار کرمان استان کرمان میلیارد تومان توسعه اقتصادی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • نیازمند تحول در نگرش عمومی جامعه در حوزه وقف هستیم
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند