Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی پیش از ظهر شنبه در آئین طنین انداز شدن زنگ انقلاب در بیت امام راحل در خمین، اظهار کرد: مردان بسیاری از این خطه طلوع کردند که در دنیای شرق و غرب بی نظیر اند و در رأس آنها امام راحل است.

وی ادامه داد: امروز جوانان پس از گذشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی به آرمان‌های امام راحل این مرد بزرگ لبیک می‌گویند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ما با صلابت، غیرتمندانه و شجاع هستند، چهل سال گام اول انقلاب را با موفقیت پشت سر نهادند و برای گام دوم انقلاب آماده می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: اگر در چند سال اخیر ماهیت دشمن بر کسی آشکار نبود اما امروز ماهیت خبیثانه و جنایتکارانه آمریکا، آل سعود و دنباله روهای آن‌ها در منطقه مشخص است به طوری که ترور ناجوانمردانه شهید سردار سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و ده‌ها هزار شهید دیگر نمونه‌ای از این جنایات است.

آیت الله دری نجف آبادی گفت: یک نمونه از جنایات دیگر آمریکایی‌ها طرح معامله قرن است که از شهادت شهید سلیمانی کمتر نیست و نشان دهنده قصد دشمن برای ضربه به قدس شریف و زیر پا گذاشتن ارزش‌های دنیای اسلام، مسیحیت و یهود است.

وی افزود: از سوی دیگر صلابت جبهه مقاومت ارزشمندتر و الهی‌تر مشخص است. باید با جهاد و ایثار آمریکایی‌ها و صهیونیسم را از منطقه خارج کنیم چرا که این راهی است که امام راحل برای ما ترسیم کردند و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان داشت: تا پای جان باید برای آرمان‌های امام راحل و انقلاب ایستادگی و از عزت، انسجام و اقتدار ملی دفاع کرد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همگان باید در راهپیمایی با عظمت ۲۲ بهمن ماه شرکت کنند و با قدرت این حماسه انقلابی را نشان دهند و در ۲ اسفند در انتخابات با شکوه برای ۴ سال آینده آماده شویم تا دین خود را به امام و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

کد خبر 4841152

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دهه فجر دهه فجر بارش برف بوشهر شیراز انتخابات 98 ایلام گرگان قزوین شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس قاسم سلیمانی زلزله دری نجف آبادی امام راحل آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۴۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد

مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی در قم برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پیکر مرحومه معصومه حائری همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی فرزند امام راحل(ره) امروز از مسجد نو واقع در خیابان آستانه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه (س) تشییع و پس از اقامه نماز میّت توسط آیت الله سبحانی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به خاک سپرده شد.

این مراسم با حضور بیت حضرت امام (ره)، استاندار قم، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار شد.

مراسم ختم همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد.

به گزارش تسنیم، مرحومه معصومه حائری عروس امام خمینی(ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح روز پنجشنبه 6 اردیبهشت‌ماه 1403 پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • تمام محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب به نمایش در می‌آید
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • خداوند در حادثه طبس، نصرت خود را آشکار کرد