Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-28@21:03:50 GMT

سفر محرمانه رئیس سازمان سیا به رام‌الله

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۵۶۰

به گزارش ایسنا، سایت شبکه روسیا الیوم به نقل از این رسانه اسرائیلی گزارش داد، جینا هاسپل، رئیس سیا روز پنج‌شنبه با مقامات فلسطینی ملاقات داشت و در این ملاقات به او اطلاع داده شد که فلسطینی‌ها هماهنگی امنیتی با اسرائیل و آمریکا را متوقف می‌کنند.

هدف این دیدار اطلاع از موضع تشکیلات خودگردان فلسطین در قبال "معامله قرن" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلویزیون اسرائیل گزارش داد، هاسپل با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار نداشت بلکه با ماجد فرج، رئیس سازمان اطلاعات فلسطین دیدار کرد. فرج در این نشست بر ادامه ارتباط بین نیروهای امنیتی فلسطین و سیا و عدم متضرر شدن آن تاکید کرد.

براساس این گزارش، در پی این نشست محرمانه در رام الله هاسپل با مسؤولان اسرائیلی ملاقات داشت و به رغم سفر او به رام الله، آمریکا هنوز ۱۸۰ میلیون دلار کمک‌هایی که کنگره با انتقال آن به نیروهای امنیتی وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین موافقت کرده، تحویل این نهاد نداده است.

محمود عباس در این راستا روز گذشته در جریان نشست فوق‌العاده وزیران خارجه اتحادیه عرب قطع هرگونه روابط از جمله روابط امنیتی با اسرائیل و آمریکا را اعلام کرد و گفت، دیگر به تعهدات داده شده براساس توافقنامه اسلو عمل نمی‌کند.

منبع: الف

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین رام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه الجزیره قطر بامداد یکشنبه از حملات هوایی شدید اسرائیل به مناطق جنوبی لبنان خبر داد.

الجزیره گزارش داد که شهرک‌های «مارون الرأس»، «طیرحرفا» در جنوب لبنان ۶ مرتبه هدف حمله هوایی اسرائیل قرار گرفت.

شبکه خبری المیادین نیز تأیید کرد که جنگنده‌های ارتش اشغالگر صهیونیستی دو روستای «مارون الراس» و «طیرحرفا» در جنوب لبنان را چندین نوبت هدف بمباران هوایی قرار دادند.

گفتنی است که اسرائیل برای جبران شکست‌های خود در مقابله با گروه‌های مقاومت فلسطین و لبنان، مناطق غیر نظامی در غزه و جنوب لبنان را هدف قرار می‌دهد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های اسرائیلی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6090475

دیگر خبرها

  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • رایزنی دو مقام نظامی ایران و چین درباره حمله به اسرائیل، مسائل امنیتی منطقه و ...
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • اگر طوفان نمی‌شد + اسناد محرمانه
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد