Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی در نشستی خبری به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالروز  پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگاران گفته بود که در ایام دهه فجر امسال، ۱۴۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار دو هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفته بود که با افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی طرح‌های دهه فجر در آزادشهر برای ۵۶۲ نفر از جوانان و افراد جویای کار این شهرستان فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

حسینی، افتتاح کارخانه قوطیسازی فجر گلستان، کلنگ‌زنی یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی آزادشهر، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نوده خاندوز، بهره‌برداری از ۲۲۰ واحد مسکونی احداثی و ۶۱۳ واحد تعمیراتی در بخش مرکزی و چشمه ساران، افتتاح آب بندان روستای تیل آباد را بخشی از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان اعلام کرد.

همچنین فرماندار مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان نیز با ارسال اطلاعاتی به خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس، اعلام کرد: در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی،  ۲۷۸ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ۸۸۱ میلیارد ریال در این شهرستان مرزی افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

امانگلدی ضمیر گفت: با بهره‌برداری یا آغاز عملیات اجرایی این تعداد طرح، برای ۲۴۷ نفر از جوانان این شهرستان مرزی فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

به گفته فرماندار مراوه تپه، در نخستین روز از دهه مبارک فجر امسال، انبار ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراوه‌تپه با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و هزینه چهار میلیارد ریال ازمحل اعتبارات ملی و همچنین یک دفتر ICT روستایی در روستای "سوزش" از توابع بخش مرزکزی این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

شهرستان آزادشهر با ۹۴ هزار نفر جمعیت و شهرستان مرزی مراوه‌تپه با ۶۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع  هستند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گلستان انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر راهداری و حمل و نقل جاده قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی عملیات اجرایی میلیارد ریال شهرستان مرزی بهره برداری مراوه تپه دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری

به گزارش خبرگزار، مهر، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد، نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقا سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکارها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقا سلامت اداری، خصوصاً ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آن‌ها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبردها و راهکارهایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضائی، مدیریت اخلاق حرفه‌ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

بر اساس گزارش سایت شهر، الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و در اسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

کد خبر 6089965 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد