Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدتقی آبایی هزاوه» درحاشیه آیین افتتاح یکی از این طرح‌ها در گفت و گو با ایرنا افزود: سه طرح تعاونی مسکن شامل ۵۵۱ واحد می‌شود که مربوط به کارکنان آب‌منطقه‌ای، منابع طبیعی و  اساتید دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی  اعضای شرکت تعاونی مسکن آب منطقه‌ای این استان را ۷۲ نفر عنوان کردو اظهار داشت: ۱۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این طرح سرمایه‌گذاری شد که ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ن آن  تسهیلات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبایی‌هزاوه اضافه کرد: تعاونی مسکن ۹۸ واحدی منابع طبیعی استان مرکزی با ۹۶ عضو، زمینه اشتغال ۱۰۲ را فراهم کرده و سرمایه‌گذاری این طرح ۱۹۶ میلیارد ریال بوده است.

وی عنوان کرد: تعاونی مسکن ۳۸۱ واحدی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک نیز دارای ۳۸۱ نفر عضو است و زمینه ایجاد ۶۱۰ فرصت شغلی را فراهم کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: سرمایه‌گذاری طرح تعاونی مسکن اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اراک یک‌هزار و ۴۴۸ میلیارد و ۷۵۹ میلیون ریال بوده است و تاکنون ۲۰۷ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات به این طرح پرداخت شده است.

آبایی هزاوه عنوان کرد: تعاونی تانکرداران خود راننده هوشیار شازند با ۸۲ نفر عضو از دیگر طرح‌ها است که در زمینه خدمات حمل و نقل بار فعالیت دارد و سرمایه‌گذاری این طرح ۲۴۶ میلیون ریال است.

وی گفت: تعاونی قارچ سفید توکا؛ دیگر طرح شهرستان شازند است که دارای هفت نفر عضو است و به همین تعداد فرصت شغلی ایجاد کرده و ظرفیت سالانه آن ۷۲ تن است و برای ایجاد این طرح ۵۲۵ میلیون ریال اعتبار سرمایه‌گذاری شده است.

۲ هزار و ۲۰۰ شرکت تعاونی در استان مرکزی وجود دارد که ۲۱ هزار نفر در آن‌ها مشغول فعالیت هستند.

برچسب‌ها استان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر استان مرکزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دهه فجر اساتید دانشگاه آزاد اسلامی سرمایه گذاری آبایی هزاوه استان مرکزی میلیون ریال تعاونی مسکن طرح تعاونی نفر عضو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • دستگیری دلال قراردادهای واهی زمین در اردبیل
  • نخستین پروانه بهره‌برداری شهرک دولتی صادر شد
  • نخستین پروانه بهره‌ برداری شهرک دولتی صادر شد
  • برای حل مشکل مسکن کارگران از ظرفیت تعاونی‌ها استفاده شود
  • مشاور املاک جاعل در اردبیل بازداشت شد