Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، رضا کمالی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: هفدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان دیشب در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس گشایش یافت.

کمالی افزود: در نمایشگاه امسال ۵۳۴ ناشر در ۴۵۰ غرفه حضور دارند.

او گفت: ناشران ۱۱۰ هزار و ۸۳۴ عنوان کتاب در نمایشگاه عرضه کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: کتاب‌ها با موضوعات مختلف از جمله عمومی، روانشناسی، پزشکی، حقوقی، اقتصادی و کودک در این نمایشگاه عرضه شده است.

رضا کمالی افزود: نمایشگاه مطبوعات با حضور ۳۰ نشریه استان‌های جنوب کشور از جمله خوزستان، فارس، کرمان و هرمزگان نیز عرضه شده است.

او گفت: رسانه‌های دیجیتال و الکترونیک هم با ۱۵ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: علاقه مندان می‌توانند کتاب‌های این نمایشگاه را با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند که شامل ۱۰ درصد تخفیف ناشران و ۲۰ درصد تخفیف با تهیه بن کتاب در محل نمایشگاه است.

کمالی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان تا ۱۸ بهمن صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۱ برای بازدید عموم برپاست.

نشست مولفان کتاب، نقد کتاب، نشست‌های تخصصی کودک، جشن امضا، برنامه‌های نمایشی و عروسکی از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه است.

سعید ناجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان نیز در مراسم گشایش نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان گفت: افزایش آگاهی مردم و کاهش مشکلات اجتماعی از مزایای توسعه فرهنگ کتابخوانی است.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب هرمزگان فرهنگ و ارشاد نمایشگاه مطبوعات نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت درصد تخفیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هشتم اردیبهشت در دیدار با معتمدان و فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندر کنگ با شمردن زیبایی‌های بصری و تاریخی این شهر اظهار کرد: بندر کنگ نماد و تبلور زیبایی و هنر سنتی مردم هرمزگان است و تصویری که از این بندر و مردمان شریف آن به ذهن می‌رسد همدلی، انصاف، تعادل، زیبایی و تاریخ عمیق منطقه است.  

وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان به سرعت در مسیر صنعتی شدن و توسعه قرار گرفته است، افزود: در استان طرح‌های صنعتی و پالایشگاهی متنوعی از جمله در حوزه فولاد آغاز شده که در سالیان آتی سبب توسعه صنعتی استان خواهد شد.  

استاندار هرمزگان نگرانی مهمی که در مسیر توسعه وجود دارد را لطمه دیدن فرهنگ و هویت تاریخی و بومی استان بر شمرد و گفت: نگران هستیم که توسعه صنعتی خدشه‌ای به هویت، فرهنگ و معماری بومی و در کنار آن به محیط زیست استان وارد کند که سعی داریم با طرح‌های درختکاری، کنترل و ساماندهی فاضلاب و انتقال پساب شهر بندرعباس در مسیر صیانت از محیط زیست گام برداریم.

دوستی همچنین تربیت نیروی انسانی را وجه مهم توسعه پایدار دانست و بیان کرد: احداث دانشکده پزشکی درشرق و غرب، راه‌اندازی ۲۸ هنرستان جوار صنایع و هنرستان انرژی اتمی در حوزه صیانت از نیروی انسانی اجرا شده تا نگرانی‌ها در این حوزه‌ها کاهش یابد.  

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، هویت و فرهنگ را شاخص غالب در خلق مزیت‌ها برشمرد و گفت: در هر مسئله‌ای مردم پای‌کار بوده‌اند اتفاقات مهمی رقم خورده و شما مردم فهیم بندر کنگ از فرهنگ و معماری خاص منطقه صیانت کرده‌ و عاشقانه هوای هویت و معماری بومی را داشته‌اید که بسیار قابل تقدیر و لازم است که فرهنگ و معماری بندرکنگ بعنوان «نماد» معرفی شود.

وی بر ایجاد کمیته تخصصی برای بندر کنگ تاکید و اظهار کرد: موارد مطرح شده بررسی و در خرداد ماه جلسه ای به‌منظور تصمیم‌گیری در بندرکنگ برگزار می‌کنیم تا بتوانیم نقشه راه توسعه را شهر ترسیم و بر مزیت‌هایی همچون گردشگری، تجارت و شیلات شهر تمرکز کرده و زنجیره‌های ارزش را بر روی این مزیت‌ها تعریف کنیم.  

مهدی دوستی همچنین با تاکید بر اینکه نیاز است از ظرفیت بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری در این شهر استفاده شود، افزود: پیشنهاد می‌کنم همایش سرمایه‌گذاری ویژه بندرکنگ برگزار و در آن از سرمایه‌گذاران و علاقمندان به فعالیت در حوزه‌های مختلف اقتصادی دعوت شود تا با مزیت‌های نسبی و ظرفیت‌های منطقه بهتر آشنا شوند.  

به گزارش ایسنا، در این جلسه جمعی از معتمدان و فعالان حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بندرکنگ در کنار مسئولان شهرستان بندرلنگه در سخنانی مطالبات و درخواست‌های مردم از استاندار هرمزگان را مطرح کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس