Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر افتتاحیه طرح نشاط در روستا با حضور سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر و فرماندار و مسولین شهرستان دشتی در روستای درازی برگزار گردید.

سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استادداری بوشهر  در این مراسم که در روستای درازی از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی برگزار شد اظهار کرد: طرح نشاط  در روستا قرار است در مرحله اول در بیش از 50 روستای استان بوشهر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح که به همت دهیاری ها، شوراهای اسلامی روستا، و دستگاهای مرتبط از جمله ورزش و جوانان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، فرهنگ وارشاد اسلامی،  شبکه های بهداشت و درمان  با محوریت فرمانداری ها در هر شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد مظفری ادامه داد: طراحی و اجرای بازی های بومی محلی و مسابقات ورزشی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش زنده رود فریدن گفت: باتوجه به شغل اکثریت مردم منطقه بویژه روستا‌های فریدن کارگاه آموزشی و نصب علائم و هشدار‌ها بر روی وسایل نقلیه کشاورزی انجام شد.


عباص نصیری افزود: در سال ۱۴۰۲ بسیاری از نقاط حادثه خیز و پرخطر روستا‌های بخش زنده رود از جمله باند کندرو روستای نهرخلج و زیرگذر روستای درختک برطرف شد که تلاش می‌شود در سال جدید بهسازی و رفع دیگر نقاط حادثه خیر جاده‌های روستایی صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی
  • تکلیف قرارداد نیروهای حجمی باید در کل کشور به سرانجام برسد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • آغاز نصب انشعابات آب در روستای سرپله آبدانان
  • بهره مندی روستای «سرپله» آبدانان از آب آشامیدنی سالم و پایدار
  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه