Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» پخش هفتگی خود را امروز یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۸ با حضور «سیدمحمدعلی واحدی» (اقبال واحدی) و «محمدرحمان نظام اسلامی» دو مجری برنامه خاطره انگیز «صبح بخیر ایران» آغاز می‌کند.

«چهل تیکه» برنامه پخش خود را تا روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه ۱۴ بهمن ماه «رضا رویگری» بازیگر و خواننده سرود‌های انقلابی مهمان «چهل تیکه» خواهد بود.

سه شنبه ۱۵ بهمن ماه «جهانگیر الماسی» بازیگر سینما و تلویزیون به برنامه «چهل تیکه» خواهد آمد. سپس در روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه «هرمز شجاعی مهر» دیگر مجری نام آشنای تلویزیون در استودیوی چهل تیکه مقابل «محمدرضا علیمردانی» خواهد نشست.

آخرین مهمان «چهل تیکه» که در روز پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه به برنامه  خواهد آمد، «آریا عظیمی نژاد» آهنگساز سریال‌های تلویزیونی است که تا چندی پیش به عنوان داور در برنامه «عصر جدید» حضور داشت.

برنامه تلویزیونی «چهل تیکه» به تهیه کنندگی و کارگردانی «الهام حاتمی» و با اجرای «محمدرضا علیمردانی» به مرور خاطرات و نوستالژی سال‌های گذشته با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد. «چهل تیکه» از یکشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۸ دومین روز از آغاز دهه فجر تا پنج شنبه همین هفته از شبکه نسیم در ساعت ۲۲ پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: چهل تیکه صدا و سیما رضا رویگری پنج شنبه بهمن ماه چهل تیکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس

کهکشانی‌ها محروم و مصدومان خود را هم به مونیخ می‌برند

طرفداری | در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ روز سه‌شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

کادرفنی رئال مادرید، اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مونیخ را اعلام کرد. دنی کارواخال که به دلیل محرومیت قادر به حضور در جدال سه‌شنبه نیست، به همراه سایر بازیکنان رئال مادرید به آلمان سفر می‌کند تا در کنار هم‌تیمی‌هایش باشد. تیبو کورتوا که به تازگی مصدومیت رباط صلیبی خود را پشت سر گذاشته و به تمرینات گروهی بازگشته نیز در لیست کهکشانی‌ها حضور دارد اما قرار نیست برابر بایرن مونیخ به میدان برود. همین موضوع در مورد داوید آلابا نیز صادق است، با این تفاوت که مدافع اتریشی هنوز در تمرینات گروهی حضور پیدا نکرده.

لیست رئال مادرید برای دیدار سه‌شنبه لیست رئال مادرید برای بازی با بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز به حضور در ایران هستند
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • المپیادکوهنوردی کارکنان تامین اجتماعی کشور درسی سخت برگزار می شود
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • قطعی آب مکرر در شهرک والفجر رباط کریم
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • ایران میزبان ۲۲۰۰ مهمان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ است
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس