Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:06:11 GMT

شهردار اصفهان به موضوع گلوگاه‌ها ورود کند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۹۱۸

شهردار اصفهان به موضوع گلوگاه‌ها ورود کند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود آنکه در ماه‌های گذشته چند تن از اعضا نسبت به موضوع گلوگاه‌ها به شهردار تذکر داده‌اند اما هنوز این اتفاق در برخی مناطق نیفتاده که لازم است این موضوع با ورود شخص شهردار اصفهان حل شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و دوازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهری این روزها درگیر تصویب بودجه سال آینده بوده و این بودجه در دو هفته گذشته به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شده است، اظهار کرد: در سال گذشته کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی مقرر شد هر منطقه‌ای حداقل بین سه تا پنج گلوگاه را در دستورکار خود قرار دهد و برای این موضوع ردیف بودجه قرار داده شد و هدفمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با وجود اینکه در ماه‌های گذشته چند تن از اعضا نسبت به موضوع گلوگاه‌ها به شهردار تذکر داده‌اند اما هنوز این اتفاق در برخی مناطق نیفتاده و علت آن عدم همراهی مالک یا نبود منابع مالی بوده که باعث بی نتیجه ماندن این موضوع شده که لازم است با ورود شخص شهردار اصفهان حل شود.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه مرکز کنترل ترافیک در منطقه ۱۳ از سال‌ها پیش آغاز شده و در جریان بررسی روند این پروژه شخصاً چند مرتبه در جلسات حضور پیدا کرده و بازدیدهایی نیز از این پروژه انجام شده است.

وی ادامه داد: با وجود آنکه برای پروژه مشاور انتخاب، طرح پروژه مشخص و موارد مربوط به سیاستگذاری آن تعیین شده است اما ردیف پروژه در بودجه ۹۹ به بهانه مکان‌یابی نامناسب و موضوع پدافند غیرعامل حذف شده است.

طغیانی خاطرنشان کرد: اگر در یک پروژه‌ای در این حد، استانداردها رعایت نشده است، عجیب بوده و مدیران باید پاسخگو باشند و اگر این موضوعات صحت داشته باشد و در صورت افتتاح پروژه، چه پاسخی برای این عدم استانداردها داشتیم؟ چگونه می‌توان در پروژه‌های بعدی به گفته‌ها اعتماد کرد؟

وی اضافه کرد: بهره‌بردار پروژه هم به آن نیاز دارد هم مکان اجرا را تأیید کرده؛ با توقف پروژه این موضوع مطرح می‌شود که اگر این حد از بی استانداردی در پروژه‌ها وجود دارد، باید فکری به حال این رویه شود.

کد خبر 408571

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر اصفهان معماری و شهرسازی شهردار اصفهان کمیسیون عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در ابلاغی سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در ابلاغی مهرداد محلوجی را به‌عنوان «سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰» منصوب کرد.

در متن ابلاغ شهردار اصفهان خطاب به مهرداد محلوجی آمده است:

«با عنایت به لزوم رسیدگی به اختلافات میان مالکین اراضی شهری و شهرداری در خصوص نحوه ساخت‌وساز املاک و با توجه به پیشنهاد معاون محترم شهرسازی و معماری و نظر به تعهد تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به‌عنوان سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب می‌شوید.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با برنامه‌ریزی عالمانه و تحول‌آفرین در گسترش خدمات زیربنایی و تحقق برنامه‌های توسعه شهری و اهداف راهبردی شهرداری که متضمن منافع و مصالح عامه مردم است، همت گمارید.

امید است صرفاً رضایت خدا خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با بهره‌گیری از تجارب همکاران و هم‌اندیشی و تعامل با شهروندان در پیشبرد اهداف آن مدیریت موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 747505

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه