Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@03:38:37 GMT

واکنش آذری به محرومیت دوپنجره‌ای فولادخوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۹۵۱۰

واکنش آذری به محرومیت دوپنجره‌ای فولادخوزستان

باشگاه فولادخوزستان به دلیل شکایت سپیدرود رشت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محرم شد اما مدیرعامل فولاد می‌گوید به این رای اعتراض می‌کنند.

به گزارش ورزش سه، طبق اعلام فدراسیون فوتبال، باشگاه فولاد خوزستان به دلیل پرونده محمد بلبلی و باتوجه به شکایت باشگاه سپیدرود از این باشگاه خوزستانی، از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

البته این تیم پرطرفدار خوزستانی این حق را دارد تا به این حکم سنگین اعتراض کند.

 

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد در گفتگو با ایلنا در واکنش به محرومیت دو دوره‌ای فولاد خوزستان از پنجره نقل و انتقالات اظهار داشت: هنوز رای را ندیده‌ام. یکبار برای دفاعیه به کمیته وضعیت رفتیم و همین موضوع باعث شد تا 300 میلیون جریمه را به 50 میلیون کاهش دهند.

 

اگر دفاعیات ارائه شده از طرف ما کافی نبوده پس چرا مبلغ 300 میلیون را به 50 میلیون کاهش دادند و اگر هم که بوده پس این محرومیت به چه دلیل اعمال شده است.

 

وی ادامه داد: اصلا نمی‌فهمم که این موضوع چه معنی می‌دهد و هیچ درکی از آن ندارم. ولی منظور این حکم این است که باشگاه سپیدرود از آقای بلبلی شکایت نکرده است که بخواهد پول بگیرد تنها طرف حساب آن‌ها باشگاه فولاد خوزستان است ولی بعد از هر حکمی یک باشگاه هفت روز زمان دارد تا بتواند مستندات جدید ارائه دهد و در صورت کافی بودن رای می‌تواند تغییر کند.

سعید آذری (مدیرعامل) فولاد خوزستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سعید آذری مدیرعامل فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدجواد آذری‌ جهرمی، وزیر سابق ارتباطات در کانال تلگرامی خود نوشت:

صنعت خودروسازی در ایران با زور انحصار و ممنوعیت واردات است که زنده مانده است، هزینه‌اش هم از جان و مال مردم پرداخت می شود.

دلیل تحمل و تحمیل این هزینه ها از دید سیاستگذار، احتمالا نقش غیرقابل انکار این صنعت در تولید ملی و اشتغال است.

یکی از دالان‌های باریک امکان احیای صنعت خودرو در ایران، فراموشی تدریجی تولید انحصاری خودروهای سوخت فسیلی و آزادسازی تدریجی واردات آن و تمرکز بر نگاه کارآفرینانه در تولید خودروی برقی با تکیه بر تجدید ساختار صنعت خودروسازی و رقابت پذیر کردن آن بود - رگه هایی از این سیاست بعضا در سخنان آقای علی آبادی وزیر فعلی صمت دیده می شد- که در حال حاضر با پرداخت دو میلیارد یوروی ناقابل به یک شرکت ساختمانی شرقی برای اختصاص بازار ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی شهر تهران، در حال از بین رفتن است.

سکوت جناب آقای میرسلیم هم در این فقره جالب است!

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902138

دیگر خبرها

  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)
  • واکنش آذری جهرمی به افشای قرارداد شهرداری تهران با شرکت چینی/ سکوت میرسلیم جالب است
  • ویسی: فدراسیون و سازمان لیگ عرضه ندارند شورای امنیت وسط بیاید