Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: اثر«خلیج فارس» سروده مجید ذاکری نمایش به رهبری مرضیه فیروزی است که علی رضا کهوری آن را آهنگ‌سازی کرده است. 

ناهید سلیمانی احمدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا بیان داشت: مرحله استانی نخستین مهرواره «سرود آفرینش» کانون هرمزگان با رقابت ۱۰ گروه نیمه اول دی ماه امسال برگزار شد که در نهایت با رای داوران ۳ گروه برگزیده و به دبیرخانه کشوری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: گروه سرود مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری "میناب"، مرکز فرهنگی هنری کانون "شماره ۴ بندرعباس" و مرکز فرهنگی هنری کانون "فین" گروه‌هایی بودند که به عنوان برگزیده استانی به مرحله کشوری معرفی شدند و در مرحله کشوری این مهرواره، سرود "خلیج فارس" انتخاب شده است.

این مسوول بیان داشت: نخستین مهرواره سرود آفرینش با عنوان «نغمه‌های روشن فردا» و با شعار «آینده ساختنی است» از تابستان سال جاری با ارسال شیوه‌نامه و فراخوان به استان‌های سراسر کشور کار خود را آغاز کرده است.

سلیمانی احمدی اضافه کرد: مرحله کشوری نخستین مهرواره سرود «آفرینش» روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند امسال در مجموعه زیباکنار در استان گیلان با حضور هشت گروه منتخب برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان ادامه داد: آمیختگی زبان با موسیقی در هرمزگان فرصتی برای شناساندن فرهنگ موسیقی این استان ایجاد می‌کند.

وی گفت: سرود ابزاری موثر در انتقال مفاهیم عمیق به شمار می‌رود که ضمن شناساندن فرهنگ اصیل به کودکان ونوجوانان مفاهیم را ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند.

سلیمانی‌احمدی ادامه داد: کانون این فرصت را برای اعضایش فراهم می‌کند تا در فرایند تشکیل گروه سرود، تمرین کار گروهی تا مرحله اجرا، اعضا به مجموعه‌ای از توانمندی‌های خود دست یابند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استان گیلان خلیج فارس دی ماه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی مرکز فرهنگی هنری کانون نخستین مهرواره سلیمانی احمدی مرحله کشوری خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند

ایسنا/هرمزگان فرماندار شهرستان میناب گفت: راه اندازی فرودگاه برای توسعه شهرستان میناب به عنوان دروازه طلایی سواحل مکران کمک خواهد کرد و باید برای توسعه آن به همه ضرورت‌های مغفول مانده توجه کرد.

محمد رادمهر در نشست با رئیس سازمان هواپیمایی کشور راه اندازی فرودگاه در این شهرستان را ضروری دانست و در خصوص ضرورت احداث فرودگاه در میناب  پیرو دستور استاندار هرمزگان و جزئیات این دیدار افزود: در این نشست مقرر شد بزودی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی کارشناسان این سازمان به شهرستان میناب عزیمت کرده و اقدامات فنی فرودگاه جدید مورد بررسی قرار گیرد. 

رادمهر گفت: راه اندازی فرودگاه در میناب به توسعه این شهرستان به‌عنوان دروازه مکران به خصوص در حوزه اشتغالزایی و اقتصادی کمک شایانی خواهد کرد و امیدواریم با همکاری و همراهی سازمان هواپیمایی کشور و با حمایت‌های استاندار محترم این امر مهم که جزء مطالبه اصلی مردم نیز است، تحقق یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است
  • راه اندازی فرودگاه به توسعه میناب کمک می‌کند
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس