Web Analytics Made Easy - Statcounter

پروژه‌های شهرستان فومن همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان فومن با محسن جهانی از جانبازان 40درصد دوران انقلاب دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

«محمدرضا محسنی» در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: دیدار با جانبازان فرهیخته دوران انقلاب که شاهد و گواه آن دوران هستند، سبب می‌شود تا از وقایع انقلاب اسلامی در دهه فجر 57 آگاه شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار فومن با بیان اینکه آرامش، عزت، امنیت و اقتدار ما مرهون ایثارگری و شجاعت شهدا، جانبازان و آزادگان است افزود: این ایام فرصت مناسبی است تا از بیانات و تجربیات این عزیزان بهره‌مند شویم.

 

 

*ویزیت رایگان در روستای شولم

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر به همت سپاه پاسداران ناحیه فومن برنامه ویزیت رایگان در روستای شولم فومن برگزار شد.

 

این برنامه شامل هفت بخش از جمله ویزیت دندانپزشکی، زنان، مشاوره، تغذیه و عمومی بود که روستاییان از خدمات رایگان پزشکی از جمله ویزیت دهان و دندان، تست فشار خون، مشاوره و تغذیه بهره‌مند شدند.

 

 

*افتتاح پروژه آسفالت معابر شهری ماکلوان

پروژه آسفالت معابر شهری ماکلوان با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد.

 

شهردار ماکلوان اظهار کرد: این پروژه با هدف توسعه متوازن مناطق حاشیه شهری از محل اعتبارات داخلی با اعتبار ۱.۲ میلیارد تومان اجرا شده است.

 

وی افزود: به موجب این پروژه، سه هزار و ۷۶۰متر از معابر شهر ماکلوان زیرسازی و آسفالت و همچنین 2 هزار و ۶۵۰متر مربع روکش شد.

 

شهردار ماکلوان گفت: پروژه در آستانه هفتمین سالروز تاسیس شهرداری انجام شد و تاکنون در این شهر ۱۵ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

 

 

*افتتاح پست بازرسی منابع طبیعی در روستای زیده

در دومین روز از دهه مبارک فجر پست بازرسی اداره منابع طبیعی شهرستان در روستای زیده افتتاح شد.

 

«علی داوودی» با بیان اینکه روزانه ۷۰۰ تن چوب در قالب ۱۵۰ خودرو وارد کارخانه نئوپان می‌شود، اظهار کرد: کشف و توقیف ۴۸ تن محموله چوب غیرمجاز طی پنج ماه اخیر توسط این اداره انجام گرفته که منجر به توقیف ۳۲ خودرو و معرفی متخلفین به مراجع قضایی شده است.

 

رییس منابع طبیعی فومن افزود: با تعامل این اداره با عوامل اجرایی و پلیس، سطح قاچاق به میزان محسوسی کاهش یافته و اکثر کشفیات نیز از شهرستان‌های همجوار است.

 

وی گفت: برای احداث این پست بازرسی ۳۵ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

*افتتاح پل روستای توسه‌کله آلیان

با حضور مسئولان در روستای توسه کله آلیان بخش سردارجنگل، پل این روستا افتتاح شد.

 

پل این روستا در اثر سیل سال ۹۷ و ۹۸ تخریب شده بود که به همت بخشداری سردارجنگل، دهیاری و همچنین مردم روستا، به طور مجدد احداث شد.

 

بخشی از اعتبار این پروژه توسط دهیاری و بخشی نیز با همیاری محلی تامین شد.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد نماز جمعه ایام الله دهه فجر دهه فجر کانون های فرهنگی هنری مساجد معامله قرن فهما افتتاح پل فومن منابع طبیعی پست بازرسی افتتاح شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی  پیش از ظهر یکشنبه در نشست خبری گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد تومان آبرسانی در ۶٠٠ روستا در آذربایجان غربی در حال اجراست که ۱۶۵ روستا از آنها در شهرستان بوکان در جنوب استان واقع شده است.

سرهنگ تقی نجمی ادامه داد: در طول یک سال گذشته ۵٠ هزار بسته معیشتی توزیع، ۵۵١ جهیزیه به نوعروسان مناطق محروم اهدا، ١۵ باب مسکن مددجویان احداث و ١۵ پروژه آبرسانی افتتاح شده است.

وی از فعالیت  ۶١٠٠ گرو‌ه  جهادی در سطح استان خبر داد و افزود: با یاری این گروه های جهادی در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۶ فرصت شغلی ایجاد شده،  ٢٢٠ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصاد مقاومتی پرداخت و  ۴ هزار ٢۵٠ دوره آموزشی کارآفرینی برگزار شده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش جهادگران فاطمی، افتتاح ٧٠ طرح اقتصاد مقاومتی با اعتبار ١٢ میلیارد تومان، مرمت ۶۵ واحد روستایی، برپایی میز خدمت در مناطق محروم، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی، دیدار جهادگران با مقام عالی استان، افتتاح ٩ کیلومتر راه روستایی بین مزارع، افتتاح نمایشگاه مقاومتی در کل شهرستان‌ها، واگذاری ١٠ هزار تن قیر رایگان به روستاها، افتتاح ۵ پروژه ورزشی و چندین طرح و پروژه در هفته گرامیداشت بسیج سازندگی در دستور کار قرار گرفته است.

سرهنگ نجمی اظهار کرد: یکی از مأموریت‌های مهم مجموعه سپاه محرومیت زدایی و بسیج سازندگی است که اقدامات خوبی در سطح استان در حال انجام است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز