Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@11:58:03 GMT

روستای اصفهک برنده جایزه TO DO ۲۰۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۳۱۵۱

روستای اصفهک برنده جایزه TO DO ۲۰۲۰ شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، رسول بهبهانی افزود: این جایزه از طرف مؤسسه Studienkreis für Tourismus und Entwicklung هرساله از طریق فراخوان عمومی و بررسی تمام طرح‌های گردشگری از کل دنیا، به پروژه‌ای اهدا می‌شود که در حوزه مشارکت در گردشگری فعال باشد و سودآوری حاصل از این پروژه به مردم محلی تعلق گیرد، همچنین از دیگر شاخصه‌های مهم برای این جایزه می‌توان به زیست‌محیطی بودن و عدم تبعیض جنسیتی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: این جایزه در یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های گردشگری دنیاitb برلین در اوایل ماه مارس از طرف این مؤسسه و در برلین به اصفهک اهدا خواهد شد و همچنین اصفهک در این رویداد بزرگ گردشگری فرصت ارائه پروژه خود را خواهد داشت.

کد خبر 4842496 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری طبس رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی گردشگری میراث فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ترجمه ادبیات جشنواره شعر فجر بازار نشر نمایشگاه کتاب تهران جایزه کتاب سال صنایع فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، پرونده ثبتی روستای تاریخی فهرج با بافت تاریخی سنتی و با تکیه بر گردشگری تاریخی و طبیعی و به ویژه گردشگری اقتصادی قرار است در کنار ۸ روستای دیگر از کشورمان به عنوان کاندیدای دهکده جهانی در یونسکو مورد بررسی قرار گیرد.

در حال حاضر شاهد انجام اقدامات شاخصی از مرمت بناها گرفته تا معرفی جذابیت‌های طبیعی و کشاورزی این روستا هستیم چرا که این روستا قابلیت دست یافتن به این ویژگی مهم را دارد.

کد خبر 6097680

دیگر خبرها

  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • روستای تاریخی فهرج در چند قدمی پیوستن به دهکده‌های جهانی گردشگری
  • «هات داکس» جایزه بهترین مستند بین‌المللی را به فیلم هندی داد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • اسکار آلمان برندگانش را شناخت/ «مردن» لولای ۲۰۲۴ را برد
  • کشتی‌گیر و مربی تیم ملی آمریکا برنده جایزه شدند
  • تصاویر | ویرانی گسترده در روستای امام‌زاده ابراهیم