Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان»، درباره قصه این فیلم و تلنگری که به مخاطب می‌زند، به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من در این فیلم به جای نشان دادن مسائل قشر خاصی از جامعه، فردیت را به تصویر می‌کشم و همه اقشار را نشان می‌دهم؛ چون موضوع این فیلم مسئله‌ای است که بخش عمده آن تنهایی است و ربطی به قشر خاصی ندارد و همه بنا به نوع وضعیت زندگی شان با آن درگیر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص استفاده از بازیگران مستعد و قدیمی‌ مثل رویا افشار و بهره بردن از وجه دیگر توانایی آن‌ها و فرار از کلیشه‌هایی که در ذهن مخاطب مانده، بیان کرد: ما بازیگران مستعد فراوانی از دهه شصت به بعد داشتیم که حضورشان کمرنگ شده است. بی انصافی است که این عزیزان دیده نشوند؛ مهمترین اتفاق در انتخاب بازیگر توجه به فهم و درکی است که او به کاراکتر، فیلمنامه و خواسته کارگردان دارد.

این کارگردان اظهار کرد: قدیمی‌ها پر از اتفاق و خلاقیت و استعداد هستند که از پیش تولید تا پایان فیلمبرداری برای رسیدن به اتفاقی بهتر به کارگردان و کل گروه کمک می‌کنند. این با برنامه بودن آن‌ها و عشق ورزیدن به کار به فیلمساز شعف و عشق می‌دهد. این عزیزان بر عکس برخی بازیگران که با نیت دیگری وارد فضای سینما شده و می‌شوند، عمل می‌کنند. من به شخصه تمایل دارم با این افراد کار کنم.

درخشنده در خصوص جدیدترین فعالیت هنری اش هم گفت: در حال ایده پردازی قصه‌ای که چند سال من را درگیر کرده هستم تا بتوانم آن را بنویسم. این اثر به نویسندگی و کارگردانی خودم خواهد بود. من فیلمنامه نویس نیستم و این اولین اثری است که می‌نویسم چون احساس می‌کنم جهان دیگری دارد. 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره فجر جشنواره فیلم فجر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۷۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • مسئله اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت باید حل و فصل شود
  • پوران درخشنده: «عشق» را باید خارج از ایران ساخت
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد