Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی هوشیاری مسئولان، دستگاه‌های مسئول و گروه‌های تخصصی را در زمینه کنترل ویروس کرونا ضروری دانست و گفت: فعالان فضای مجازی اخبار تایید شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی را انتشار دهند تا آرامش روانی مردم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیار راستگو در جلسه قرارگاه پدافند زیستی استان، با تأکید بر رصد و پایش مستمر مبادی ورودی استان برای مقابله با ورود ویروس کرونا به کشور، گفت: تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده و باید اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راستگو اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم تجهیز مراکز درمانی و اطلاع‌رسانی‌های لازم، آمادگی کافی را در این خصوص داشته باشد.

جانشین رئیس شورای پدافند غیرعامل استان همچنین بر نقش صداوسیما در اطلاع‌رسانی و آموزش مردم در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: صداوسیمای استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز می تواند نقش موثری در کنترل شایعات فضای مجازی داشته باشد و افکار عمومی را آگاه سازی کند.

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز با اشاره به اینکه در استان هیچ‌گونه آلودگی به ویروس کرونا مشاهده نشده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی از روز اول شیوع این ویروس در چین، گروه‌های تخصصی را در بیمارستان‌ها، مبادی ورود و خروج مرزها و فرودگاه استان مستقر کرده و به صورت مستمر کنترل‌های لازم را انجام می دهد که در صورت مشاهده موارد مشکوک اقدامات لازم انجام خواهد شد.

اعضای قرارگاه زیستی استان نیز در این جلسه دیدگاه‌های خود را در خصوص راه‌های مقابله با ورود ویروس کرونا به کشور بیان کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران تبریز کرونا دانشگاه علوم پزشکی تبریز گروه های تخصصی اطلاع رسانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۸۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟

به گزازرش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک منبع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز اظهار کرد: علت فوت فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی در دست بررسی است و شایعات در فضای مجازی صحت ندارد.

او ادامه داد: فرزانه اکبری پزشک متخصص پوست و مو و عضو هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارم اردیبهشت در جهرم به خاک سپرده شده است و پزشکی قانونی علت فوت او را محرمانه به اطلاع خانواده اش خواهد رساند. او همسر دکتر فرید شهریور فوق تخصص چشم بود که هفته پیش درگذشت.

در چند روز اخیر خبرهایی مبنی بر مصرف مشروبات الکی تقلبی و مسمومیت ۲۹ پزشک در جهرم در یک میهمانی منتشر شده است که تاکنون هیچ منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است‌. 

در این خبر آمده است که چند پزشک، کلیه خود را از دست داده اند و چند پزشک هم در کما هستند‌.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جهرم بستری بودن پزشکانی تحت این عنوان را نیز تایید نکردند.

امروز هم برخی رسانه ها در فضای مجازی از دستگیری عوامل فروش مشروبات الکی تقلبی در جهرم خبر دادند که پلیس هنوز این موضوع را تایید نکرده است.

دیگر خبرها

  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • مدارک تحصیلی مورد پذیرش در آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۳ اعلام شد