Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ابراهیمی، رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: در دومین روز از رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت محمود نامجو و انتخابی المپیک۲۰۲۰ توکیو، ورزشکاران در ۴ وزن امروز و فردا با هم رقابت می‌کنند.

او افزود: تیم ایران با ۶ وزنه بردار، اردن با ۳، ارمنستان با ۴، اندونزی با ۳، بنگلادش با یک، بوسنی هرزگوین با یک، بلغارستان با ۲، ترکمنستان با ۴، قرقیزستان با ۲، عراق با ۴، مغولستان با یک، کامرون با ۵ و نروژ با یک وزنه بردار در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: نخستین روز رقابت‌های وزنه برداری جام فجر، گرامیداشت محمود نامجو و انتخابی المپیک۲۰۲۰ توکیو با معرفی نفرات برتر ٣وزن به پایان رسید و در وزن ۶١کیلوگرم حافظ قشقایی از ایران با ٣مدال طلا در یک ضرب، ۲ ضرب و مجموع قهرمان شد و آنجل روسِف از بلغارستان به مقام دوم رسید.

ابراهیمی افزود: در وزن ۶٧کیلوگرم اِکو یولی و دِنی دِنی هر دو از اندونزی و سیزِر بونیامی از ترکیه اول تا سوم شدند و در وزن ٧٣کیلوگرم نیز تریاتنو از اندونزی به مقام نخست رسید و حمید محمد قَدّوری از عراق با سه مدال نقره دوم شد.

او گفت: تیم ایران با ۶ وزنه بردار، اردن با ۳، ارمنستان با ۴، اندونزی با ۳، بنگلادش با یک، بوسنی هرزگوین با یک، بلغارستان با ۲، ترکمنستان با ۴، قرقیزستان با ۲، عراق با ۴، مغولستان با یک، کامرون با ۵ و نروژ با یک وزنه بردار در این مسابقات با هم رقابت می‌کنند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان، با بیان اینکه این ورزشکاران در دسته‌های ۶۱، ۶۷، ۷۳، ۸۱، ۹۶، ۱۰۹ و به اضافه ۱۰۹ کیلوگرم با هم در حال رقابت هستند، تصریح کرد: ۱۷ مربی، ۶ سرپرست، ۷ داور و ۵ همراه تیم‌ها هم برای برگزاری و حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو، جام محمود نامجو گرامیداشت دهه فجر در رشت مستقر هستند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزنه برداری دهه فجر هم رقابت می کنند محمود نامجو تیم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک