Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان (جاد) با قرائت پیام مقام معظم رهبری در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی را حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این مراسم، از خانواده شهید داریوش شاهینی یکی از مسئولان سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان شیراز و سردبیر اخبار اجتماعی واحد مرکزی خبر که در سانحه سقوط هواپیمای ارتش در آذر ماه 1384 در جریان سفر خبرنگاران به چابهار برای پوشش خبری مانور نیروی دریایی ارتش در تهران سقوط کرد به شهادت رسید، تجلیل شد.
تجلیل از دبیران کل ادوار اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از دیگر برنامه‌های مراسم امروز بود.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان نیز در این مراسم در سخنانی گفت: امروز که 30 سال از تاسیس اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گذشته، این شجره طیبه 3 دهه از تاریخ انقلاب اسلامی را پا به پای رهبر معظم انقلاب طی کرده است.
آقای محمد زادمهر افزود: اوایل انقلاب در سال 66 جرقه‌ای خورد که آن جوانه نو پا در سال 68 بدست جوانان انقلابی با همه سختی ها، ضربه ها، تهدید‌ها و با حمایت رهبر معظم انقلاب، پا گرفت و امروز ما وارثان آن تشکل با ریشه و با اصالت هستیم.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: جاد فقط یک تشکل یا نهاد دانشجویی ساده برای فعالیت‌هایی همچون همایش، مناظره، کرسی آزاد اندیشی و هزاران قالب دیگر نیست، جاد معبدی است برای رسیدن به معبود، جاد در واقع جایی است که فرزندان رهبر انقلاب را برای پاسداری از نظام اسلامی آماده کرده و ان شاءالله در آینده نیز رسالتمان را با اهتمام تمام انجام خواهیم داد.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان تاکید کرد: 5 ماه از دوران دبیرکلی بنده گذشته و کار‌هایی با حمایت و پیگیری بی وقفه شورای مرکزی اتحادیه انجام شده که می‌توان برای تک تک آن‌ها ساعت‌ها بحث کرد و حاضرم ساعت‌ها از هر کدام دفاع کنم.
وی ادامه داد: مشکلات مالی متعدد، مشکل ساختمان و چندین بحران دیگر شیرینی آغاز مسئولیت بود؛ امروز که در خدمت شما هستم همچنان یک ریال از وزارت علوم و بهداشت دریافت نکرده ایم و جز از مسیر‌های قانونی تعریف شده یک ریال از هیچ نهادی نگرفته ایم و افتخار میکنم ما آزاده ایم و همانطور که حضرت آقا سال‌ها قبل فرمودند همچنان جهت گیری درست ادامه دارد.
وی تصریح کرد: امروز که خدمت شما هستم مفتخرم اعلام کنم بیش از 50 برنامه حاصل تلاش‌های شبانه روزی اعضای شورای مرکزی، دبیران واحد‌های اتحادیه، قائم مقام ها، اعضای کمیسیون‌ها و دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان سراسر کشور است البته این برنامه‌ها که شامل همایش ها، میزگردها، کرسی‌های آزاد اندیشی، مجامع و نشست‌های دیگر، بیانیه و مواضع رسمی و قاطعانه اتحادیه در 5 ماهه نخست سال تحصیلی است که بازخورد مثبت گرفته شده نشان از عملکرد قابل دفاع اتحادیه دارد.
وی ادامه داد: در حوزه‌های مختلف تلاش کردیم قالب‌های گذشته را کنار بزنیم و همراه با توده مردم تحول ایجاد کنیم. در بحث سیاسی بویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی کار‌های جدیدی انجام شده است.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: طرح ملی گفت‌وگوی آزاد دانشجویی که ابتکار امسال اتحادیه بود نیز شاهد تحولی در کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستیم که بیش از 50 کرسی آزاد اندیشی در قالب‌های متنوع در اجرای 3 ماهه آن برگزار شده است که بزودی خدمت مقام معظم رهبری مکتوب و مفصل گزارش خواهد شد.
وی ادامه داد: واحد خواهران که با شروع طرح فانوس راه امروز شاهد تربیت خواهران انقلابی کشور و تسلط به مباحث حوزه زن و خانواده هستیم البته کار تخصصی‌تر هم خواهد شد اندکی صبور باشیم.
وی ادامه داد: آموزش، اصلی‌ترین هدف، اما همیشه نقطه ضعف تشکیلات بوده که نگاه جدید و تحول بزرگ، واحد آموزش جدید را در عرصه جنبش دانشجویی معرفی کرده است و کمتر از یک ماه دیگر ماحصل بخشی از تلاش‌های گذشته این واحد دیده خواهد شد. راهبردمان تا آخرین لحظه و روز‌های فعالیت‌های بیست و دومین دوره شورای مرکزی اتحادیه مشخص است و پله ها، یک به یک پیموده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی گفت: مسئولیت مان سخت‌تر هم شد 30 سالگی جامعه اسلامی دانشجویان و پیام، ولی امر مسلمین حجت را تمام کرد، خون‌ها باید به جوش بیاید و نباید اندکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی کنیم.
دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان افزود: آماده ایم، و وقت آن رسیده تا جوانان حزب اللهی در گام دوم انقلاب مدیریت جهادی را به رخ دنیا کشیده و ایران اسلامی را به جایگاه رفیع آن رسانده و مردم را از دست لیبرال‌های پیر و نا کارآمد رها کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: گرامیداشت تاسیس جامعه اسلامی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان رهبر معظم انقلاب خبرگزاری آریا شورای مرکزی آزاد اندیشی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی ممکن نیست
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند