Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز که نیم فصل خوبی را در لیگ یک سپری کرد و در صف مدعیان قرار داشت، با شروع نیم فصل دوم نتایج جالب توجهی نگرفت و رفته رفته فاصله اش با صدر جدول افزایش پیدا کرد.

شیرازی ها آخرین بار در هفته هفدهم وقتی سپیدرود را در خانه با نتیجه ۳ بر صفر شکست دادند طعم پیروزی را چشیدند  و پس از آن روزهای خوبی را تجربه نکردند تا رفته رفته فاصله شان با صدر جدول افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجری ها بعد از پیروزی در هفته هفدهم، در هفته هجدهم در خانه با نتیجه ۲ بر یک مغلوب آلومینیوم اراک شدند. آنها سپس در هفته نوزدهم مقابل تیم انتهای جدولی شهرداری تبریز تن به شکست یک بر صفر دادند و در هفته بیستم در شیراز مقابل استقلال خوزستان بدون گل مساوی کردند. آنها درهفته بیست و یکم هم از تیم پایین جدولی ملوان با ۲ گل شکست خوردند و در هفته بیست ودوم در دربی شیراز تن به تساوی بدون گل دادند.

فجر سپاسی که قرار بود مدعی صعود به لیگ برتر باشد، با امتیازات مهمی که در ۵ بازی اخیر از دست داده از صف مدعیان جدا شده و با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و این در حالی است که دو تیم پایین تر از آنها یک بازی از سپاسی کمتر دارند.

فجر سپاسی در هفته بیست و سوم میهمان آرمان گهر سیرجان است. تیمی که با ۲۴ امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استقلال تساوی بدون گل جدول شهرداری نیم فصل دوم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هفته بیست صدر جدول هفته بیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۶۱۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان

الهلال در هفته بیست و نهم لیگ عربستان برابر حریف خود با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم لیگ عربستان دو بازی برگزار شد.

الهلال صدرنشین که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد یک پیروزی دیگر را در لیگ به دست آورد تا یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک تر شود.

الهلال در این بازی خانگی با نتیجه سه بر یک برابر الفتح به پیروزی رسید.

برای تیم آبی پوش، میشل، نوس و علی البلیهی گلزنی کردند.

الهلال با پیروزی در این بازی ۸۸ امتیازی شد و اختلافش را با النصر رده دومی به ۱۲ امتیاز افزایش داد.

در دیگر بازی برگزار شده التعاون با یک گل ضمک را شکست داد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ناکامی قرمزها مقابل ایرالکو در همه جام‌ها
  • ۴ پرده از ناکامی‌های پرسپولیس مقابل گربه‌سیاه
  • خلاصه بازی فجر سپاسی شیراز ۰ - ۳ گل‌گهر سیرجان + ویدئو
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی